אש הזמן – פרק 1

JessieHale 06/06/2014 611 צפיות 5 תגובות

-"מייק"…
"איפה אתה, צריכים לצאת!".
-'אני בא'.
איימי, אימו של מייק הייתה מתוחה לקראת הנסיעה שלהם אל העיר הגדולה 'לונדון', שם הם אמורים להיפגש עם אביו של מייק לאחר כחמש שנים שלא התראו.
בדרך לנמל התעופה מייק דמיין לעצמו את המפגש;
"מה עכשיו? אני צריך לחבק אותו? ולהגיד שהתגעגעתי? הרי זה שקר! הוא עזב אותנו יום אחד בלי לומר לי מילה ורק אמא שלי כל יום מאז מכניסה לי סיפורים לראש שהכל בסדר ושיום אחד אני אבין…"
כשהגיעו למטוס הענק שניצב אל מולם, איימי ביקשה ממייק שיעזור לה לעלות, תמיד ברגעי משבר או בהתרגשות גדולה ברכיה היו ננעלות ובקושי הייתה מסוגלת לעמוד.
כשהתיישבו מייק הפעיל את מסך הטלוויזיה שהותקן מולו.
לאחר כ12 שעות המטוס נחת בלונדון, מייק ואיימי היו אחרונים לרדת מהמטוס בעקבות טענתה של אימו שתמיד נדחפים כדי לצאת מהר ולהכיר עולם.
אך כשירדו מהמטוס נעצרו שניהם בבהלה מול דמות שנעמדה אל מולם.
דמות לבושה בחליפה שחורה, עם כובע שחור ושיערו היה שחור גם הוא באופן מפתיע…
מייק נעמד אל מול אימו בתור מגן וניסה לברר מי היא הדמות השחורה במתקרבת אליהם עם חפץ לא מזוהה שנראה מרחוק כנשק.
"מי אתה? למה אתה לא עונה?"
אף עובד לא היה ליד המטוס, כאילו אותו אדם הצליח לסלק את כולם רק בשביל משימה לא ידועה.
לפתע, הדמות התקרבה מספיק עד לכדי כך שמייק הצליח לזהות את הדמות הניצבת מולו.
"אבא?"

אם אתם רוצים שאני ימשיך תגיבו ואם יש לכם כיוונים שונים שהייתם רוצים שהסיפור ילך אליהם אני מוכנה לקבל ביקורת :-)


תגובות (5)

אהבתי את הרעיון, תכף אני אקרא את ההקדמה. הייתי רוצה שתיקחי את זה למקום…. איך להגדיר את זה. הנה קטע סתם:
'הוא…הוא אבא שלי?' שאלתי בבהלה כשהצבעתי על האיש הזר.
'לא! לא! אני היא אמא שלך! אבא שלך עזב, הוא מת!'
'ואחותי, אחותך,הוא מה הולך פה.'
טוב יצא גרוע, התכוונתי למקום טנלובלי כזה, או יותר טוב, למתח, אקשן כזה של כל פעם הוא מקבל משימות, משולב עם אהבה. אפשר לתת דמות? בה הוא יתאהב, בתקווה שאפשר בכלל, והיא תהיה ראשית.

06/06/2014 20:33

    זאת רק ההתחלה, בפרקים הבאים הסיפור האמיתי מתחיל זה רק התחלת העלילה…
    תודה על הערה, זה נתן לי עוד רעיון! :-)

    06/06/2014 21:08

    אז זה אומר שאפשר לתת דמות?

    06/06/2014 22:14

    בגדול הסיפור בידיים שלי, אם יש לך רעיון שיכול להוסיף אני מוכנה לשמוע אבל לא מבטיחה שזה נכנס…

    07/06/2014 12:45

אהבתי מאוד♥
מצפה להמשך(:

06/06/2014 21:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך