אש הזמן – פרק 3

JessieHale 08/06/2014 700 צפיות אין תגובות

-"מייק? הכל בסדר?"
הקול הרך הזה שנשמע מאחורי גבו של מייק היה לו מוכר נורא למרות שהרגיש מבועת למוות ופחד להסתובב ולראות במי מדובר, או שאולי זהו סיוט מתמשך…
אך מייק הבין שאיננו חולם והדמות שנגעה בכתפו לפתע הייתה אימו איימי.
-"דאגתי לך נורא, אתה פשוט קמת והלכת מחוץ לחדר. לא הבנתי מה קרה, חשבתי שאתה הולך.מתוך שינה אבל עינייך היו פתוחות. וכששאלתי לאן אתה הולך אמרת לי 'לנשום אויר' ונרדמתי פתאום".
מייק לפתע הבין מה קרה לו, החלום שחלם גרם לו לקום לאותו מקום שראה בחלום אבל בגלל שהוא לא קיים, ומייק אכן יצא לבדוק את הדלת עם אימו אך הדלת לא נמצאה, הוא הבין שזהו רק חלום שסחף אותו פיזית.
אך מייק פתאום הבין משהו.
איך זה שאימו ראתה אותו יוצא לבחוץ אבל הוא בעצם התעורר במיטה מהחלום הזה?
הם חזרו לישון, מייק סיפק לאימו תשובה מספקת שהחלום פשוט הצליח להשתלט על הגוף שלו דרך המחשבה, אך הוא חזר לישון לא רגוע ודיי חושש שמה החלום יחזור.
וכך היה;
מייק שמע דפיקות בדלת, הוא קם לפתוח אותה וראה את אביו, אך הפעם לאביו היה מה לומר.
"כל דבר בזמנו, אל תפחד. תסמוך. ויום יבוא ותבין הכל – והיום הזה קרב ובא".
הפעם מייק לא ניסה לגעת בדמותו של אביו, מכיוון שכך נעלם בחלום הקודם.
הוא ביקש מאביו תשובה לגביי החדר הזה שבו היב בחלומו הקודם,
וכל מה שהיה לאביו לומר היה "יום יבוא ותבין"…
מייק כבר הרגיש שהוא משתגע כל יום יותר ויותר, אבל כשאביו נעלם, והפעם
בכך שנכנס לחדר מספר 4109 מייק הרגיש שיש שם משהו, מעבר לחלום – גם במציאות!
הוא הלך לחדר ומצא פתק ליד הדלת : "תמצא את זואי, איתה תהיה בטוח, אבא".
מייק התעורר, אך הפעם רגוע…
הוא הרגיש שהוא סוף סוף פיצח את התעלומה!
למחרת בבוקר אימו העירה אותו ואמרה לו שהיא הולכת לקנות כמה דברים לאכול והיא תחזור, אך מייק ידע שבכל פעם שאמא הבטיחה את זה היא חזרה אחרי שעתיים
הוא תמיד דאג לה שקרה לה משהו וכשהיא חוזרת הוא היה רץ לחבק אותה!
כשהוא היה לבד בחדר הוא החליט לצאת קצת להסתובב בין החדרים, הוא נתקל בדרך בחדר 4109 , למרות שזה היה הוא שניווט את עצמו לשם כדי לחקור קצת.
דלת החדר הייתה פתוחה ומייק הצליח לראות שם בחורה צעירה, יפה, שיער שחור ועיניים חומות, בחורה פשוטה למראה אך יופיה הפנימי הוציא קרן אור מתוכה וגרם ליופיה ה"רגיל" להיראות כה מיוחד.
הבחורה שמה לב לעיניו של מייק המשייטות בחדר , ניגשה את הדלת וביקשה ממייק להתרחק מחדרה ואם לא תקרא למשטרה, מייק רצה להסביר לה אך היא לא נתנה, ואולי זה לא רעיון כל כך טוב שהיא תחשוב שהוא משוגע…
-"אבל תני לי רק להסביר"…
-"אם לא תצא עכשיו, השומרים יהיו פה תוך שניות, ואם לא – אל תקרא לי זואי!
היא טרקה בפניו את הדלת ומייק נשאר עומד מולה בדהמה.

המשך בקרווובבב!!!! :-)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך