noazil111
תגובה ממשיכה!

את מתה?… – הקדמה

noazil111 16/08/2013 1037 צפיות 6 תגובות
תגובה ממשיכה!

"לא! לא יכול להיות! זה לא יכול לקרות! רק לא זה! לא!"
צעקתי בבכי ליד הקבר של אמא שלי. היא היחידה שנשארה לי. אבא שלי מת גם לא מזמן.
"בואי, יעל, הולכים!" צעק דוד בני. הוא צריך לאמץ אותי. הוא אח של אבי, לכן מות אמי לא היה אבל בשבילו כל כך.
בלילה במיטתי (דוד בני עבר לגור בביתי) בכיתי. לחיי לא היו משמעות יותר. אני כל כך מחוברת לאמא שלי עד שכאשר איבדתי אותה הרגשתי שאני לא יכולה לחיות יותר. שכל חיי נהרסים. לא ידעתי איך זה לחיות עם דודי. אבל ידעתי שזה לא יהיה אותו הדבר.

לא הצלחתי להרדם. הייתי ערה כל הלילה.
ידעתי שאם אני אעיר את בני הוא יכעס עלי. לכן הלכתי לסלון והדלקתי טלויזיה. ראיתי סרט אימה אבל משום מה לא פחדתי ממנו. תמיד פחדתי מסירטי אימה. למרות שידעתי שזה לא הגיוני פחדתי שמפלצות יבואו לחדרי ויהרגו אותי. הפעם לא פחדתי בגלל שידעתי שהנורא מכל קרה. אעין לי דבר להפסיד ולכן זה לא הפחיד אותי.
נרדמתי על הספה כשהטלויזיה דולקת.
בני העיר אותי בבוקר ואמר לי שאי אפשר להשאיר את הטלויזיה כול הלילה, היא עולה כסף.

"יעל זה לא יעזור את תלכי לבית ספר!" הוא צעק כאשר אמרתי שאני עצובה ואני לא רוצה ללכת לבית ספר. "לא אכפת לי! אמא חשובה לי ואני רוצה להשאר בבית, בבית שלה… לא שלך, שלה!" אמרתי. הוא הסתקל עלי כאילו אמרתי משהו מעליב או פוגע. "התרוצים לא יעזרו שומעת! חוץ מזה אני צריך ללכת לעבודה כדיי לשלם את חשבון הטלויזיה העשית לי!" הוא צעק.
"אני יכולה להשאר לבד בבית אני בת 12 כבר!" צעקתי בחזרה. "אני רוצה לבקר את הקבר של אמא" הוספתי. הקבר של אמא קבור ממש ליד הבית. אני יכולה ללכת לשם לבד.
"לא אכפת לי מאמא שלך! את על אחריותי אחרת לא יעבירו לי את הדברים בצוואה!
הבעתי עליו בעינים עם דמאות. רצתי לחדרי ונעלתי את הדלת.
'לא אכפת לי מאמא שלך' חזרתי על המילים האלה בתוכי. עיני זהרו ונהפחו ללבנות התרוממתי ואמרתי הקול שלא שלי:
"אני עוד אנקום!"


תגובות (6)

מזכיר את קללת גאיה…
אבל זה נשמע נייס, תמשיכי.

16/08/2013 13:12

תמשיכי(:

16/08/2013 13:22

תמיני לי זה ממש לא דומה…
ממשיכה!

16/08/2013 13:23

:)

16/08/2013 13:31

תמשיכי ומהר

16/08/2013 16:24

דוד מרשע! כאילו, הוא יודע מה זה להתאבל? הוא אמור, אם אחיו – שהוא אהב! – מת. ויום אחרי שהיא מתה הוא אומר לה ללכת לבית ספר, וצועק עליה…. כאילו, מי הרשה לו לאמץ אותה ( דבר, דרך אגב, שיש לו חוקים ומגבלות. הוא לא אמור להיות חייב לאמץ אותה. הוא יכול לשלוח אותה לבית יתומים או סוכנות אימוץ!
תמשיכי!

27/08/2013 09:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך