בני הנפילים- משלי הקדמה+פרק 1 (מדע בידיוני+אהבה)

סוואגית סלינטור 30/11/2013 599 צפיות 7 תגובות
איך?

היי שמי הוא אמילי טס אני בת 15 וחצי עוד חודש בדיוק בת שש עשרה. מניו יורק יש לי שיער חום גלי המגיע עד אמצע גבי ועיניים אפורות וקצת כחולות.
אני גרה עם חבר טוב של אמא שלי הוא גידל אותי מאז שאני זוכרת את עצמי.אין לי מושג מה קורה עם הוריי .
אין לי אחים ואחיות ואין לי חברות אלא רק חבר אחד, חברי הטוב ביותר ג'ונתן נייט .
הוא גדול ממני בשנה בלבד הוא בן 17 שיערו חום ככה עיניו ירוקות בהירות ויפות שליפעמים נדמה כאילו אפשר לשקוע לתוכן.
סיפור חיי מתחיל ביום בהיר ורגיל שמהלך החופש הגדול לפני שאני יעה לכיתה י' .

"אמילי באלך לצאת לטייל בפארק?" שאל אותי ג'ונתן כאשר דיברנו בטלפון.
"כן, למה לא ניפגש שמה?"שאלתי אותו .
"אוקיי,ביי" אמר וניתקנו את השיחה. הלכתי לחדרי סירקתי מעט את שיערי לקחתי מעיל שחור קצת ארוך כי בתקופה זו קר בניו יורק.
היתקדמתי לעבר הפארק כאשר בדרכי אני ניתקלת במישהו. שמנע ממני ליפול ותפס אותי בידיו החסונות.
היסתכלתי לעברו וראיתי בחור יפה טוהר נראה בסביבות גילו של ג'ונתן, הוא היה יפהפייה שיערו היה בלונדיני פרוע במקצת . עייניו היו נראות כמו שילוב של ארבעת היסודות הן היו ירוקות, חומות, צהובות וכחולות הן היפנטו אותי… עד שקלטתי את המצב המביך שבו אני נימצאת ואת העובדה שג'ונתן מחכה לי ובטח דואג לי.
"אוי, אני מצטערת אני צריכה להסתכל לאן אני הולכת" אמרתי כאשר אני קמה מידי של הנער היפהפייה.
"זה בסדר זו אשמתי. את בסדר?" שאל אותי. ובעיניו נישקפה דאגה.
"כן "אמרתי לנער בחיוך והוא חייך עליי בחזרה.
"טוב אני חייבת ללכת" אמרתי לנער.
הוא הנהנן ואמר "נתראה מתי שהו" אמר הסתובב והלך.
'אני מקווה מאוד' אמרתי בליבי והלכתי לכיוון הספסל הקבוע שבו אני וג'ונתן ניפגשים תמיד. כאשר הגעתי ראיתי את ג'ונתן מחכה ומסתכל לכל הצדדים. התקדמתי אליו.
"היי" אמרתי לו כאשר הגעתי לידו.
"היי, דאגתי לך" אמר כאשר הוא מחבק אותי חיבוק חם ואוהב.
"סליחה, פשוט ניתקעתי במישהו" אמרתי לו כאשר אנחנו מתחילים להתקדם בפארק.
"את בסדר?" שאל אותי. והינהנתי לאות 'כן'


תגובות (7)

תשמיטי את כל הפסקה הראשונה, לפי דעתי היא ממש לא נחוצה.
אני חושבת שההיתקלות בנער גם לא נחוצה לפרק הראשון, אני חושבת שעדיף לך להוסיף את הקטע לפרק אחר.
*התקדמתי, בפעלים כאלה את לא צריכה להוסיף את האות י' לפני האות ה'.
סך הכל נחמד מאוד!! המשך!!

30/11/2013 10:59

למה את כותבת ספר על ספר ככבר קיים וכל מה שהסברת (חוץ מהשמות והטיהוריים והמהירות) אותו דבר?

30/11/2013 11:15

ממש חמוד תמישיכיי!! :)

30/11/2013 11:17

תמשייכי

30/11/2013 11:30

לתגובה השנייה זה יהיה שונה זה רק ההתחלה בספר הם ניפגשו במועון שהיא ראתה אותו רוצח מישהו

30/11/2013 11:57

וואו, בלי הקללות וכל הקטע על ערסים את בעצם כותבת ממש יפה, אני אעקוב אחרי הסיפור הזה!
(ולא רק כי אני אוהבת את הספר של בני הנפילים)

30/11/2013 12:25

צר לי להגיד שזה העתק לבני הנפילים. כל ההתחלה היא פאקינג אותו דבר! והפגישה בין אמילי לנער האקראי מהרחוב נדושה וקיטשית, באמת, היא נופלת והוא תופס אותה? הכי מקורי בעולם! ואיך שכולם דואגים לאמילי.. מה היא בת שש? ומה הקטע הזה שהיא רוצה לפגוש את הנער שוב? היא בכלל לא מכירה אותו! מה, בגלל שהוא יפה עם עיניים ירוקות חומות כחולות *צהובות* (כמה מקורי) היא רוצה לפגוש אותו? וזה אפילו לא שהוא הציל לה את החיים או משהו דפוק כזה.. עלילה רדודה, לא מקורית וקיטשית.
אבל הכתיבה דיי יפה. חסרים פה ושם פסיקים, או שיש שגיאות, או שהמשפט נמשך יותר מידי ללא פסיקים ונקודות.. אבל אחלה בחלה כתיבה.
הבעיה היא העלילה, וכל מי שקרא את בני הנפילים על המשפט הראשון יקלוט שזו העתקה.

01/12/2013 08:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך