Blackrose
היי זהו סיפור אהבה מדע בדיוני, להמשיך?

גלקסיית ג׳יופיטר- הקדמה

Blackrose 04/06/2015 607 צפיות 4 תגובות
היי זהו סיפור אהבה מדע בדיוני, להמשיך?

גלקסיית ג׳יופיטר הקדמה

כבר מגיל אפס תפסתי את כס המלכות, מלוכת כל הגלקסיה. דבר זה נבע רק מהעובדה המצערת שהוריי נרצחו, דקות אחדות אחרי הולדתי. ירשתי מהורי כוכבים רבים, אבל האהוב עלי היה, ארץ. אחי ואחותי הקטנים כבר אלפי שנים מנסים לקחת ממני את הכוכב הזה, משום מה הם חושבים שערכו גבוה מאוד. אני ג׳יופיטר, אני בת 14,002 שנים, אל תחשבו שזה מיגע, לא תאמינו כמה מהר הזמן עובר. אני חושבת שיהיה לך יותר נוח לקרוא לי ג׳יו, כמו שכולם בכוכב ארץ קוראים לי, כאן כולם קוראים ׳הוד מהלתך׳ ואני שונאת את זה. אני גרה כרגע בכוכב ארץ, נתמעת בבני התמותה הפרמיטיבים, חיה חיים רגילים. שערי אדמוני כמו התרכובת הזולה שאתם מכנים ״זהב״, עייני סגולות, אוזניי מחודדות, אני נוהגת להסתיר אותם עם שערי. גופי חטוב וארוך.


תגובות (4)

להמשיך בדחיפות נשמע מאוד מעניין. זה יהיה מסקרן לקרוא את זה. +5

04/06/2015 15:29
uta uta

אני מודה שנכנסתי הנה רק בגלל השם של הסיפור,
אני לא חובב גדול של סיפורי אהבה, אני מניח שלפי ההקדמה הזו יהיה יותר מדע בדיוני מאשר סיפור אהבה. אז אם את רוצה תשני את הקטוגרייה למדע בדיוני.
בכל מקרה, שמח שנכנסתי. זה נשמע מגניב לגמרי.
תמשיכי (?) או תתחילי :)

04/06/2015 15:38

נשמע נחמד ביותר אבל יש לי הערה על התיאור החיצוני: זהב הוא לא תרכובת ולא אדום.
אם כבר נחושת הוא משהו אדום, שגם הוא לא תרכובת.
הזולה זה מכל הקטע של הגלקסיות, אני מניחה.
את יודעת, אם מכל הכוכבים, ארץ הוא האהוב עליה, היא אמורה להיות מוקסמת ממנו, לא לדבר עלינו בזלזול.
תמשיכי!

04/06/2015 20:17

אהבתי. מצפה להמשך :) 5+

05/06/2015 10:08
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך