גמדי המסתורין

VNKL 19/08/2015 1061 צפיות 3 תגובות

השמש. אזור שאף פעם לא נחקר. גזע מתוחכם קיים על השמש. גזע של גמדים בעלי כוחות הישרדות. יש להם נשקים מאין כמותם ויש להם מטרה אחת ויחידה:
למנוע מחייזרים להשתלט על השמש.
הסיפור שלנו מתחיל בווילפור, גמד אחד מכל גמדי השמש.
הוא בן 12.
באותו לילה נוראי, הוא ואבא שלו ראו חדשות:
"החייזרים מתקרבים לשמש, ויש להם מזימה להשתלט על השמש ולהעיף את כל גמדי השמש אל חור שחור!!" צרח הקריין "לפי ממצאי הלווין של השמש, הם עומדים להגיע בעוד שבועיים. זה הזמן שיש לגמדי השמש למצוא את השרביט הצהוב ואתו, ורק אתו, הם יוכלו להילחם בחייזרים" אמר הקריין ואבא של ווילפור כיבה את הטלוויזיה.
"וואו, זה מוזר" חשב לעצמו ווילפור על מיטתו בלילה "החייזרים מתקרבים? ומה זה השרביט הצהוב? מה, זה איזשהו סוג של נשק? מה? ולמה החייזרים לא התקיפו אותנו הרבה קודם? כבר מיליוני שנים השמש לא נמצאת בהתקפה!" ואז ווילפור נרדם.

ביום למחרת, כל גמדי השמש קמו בשעה קבועה מראש, 6:00 בבוקר, בא הם מפעילים את זריחת השמש אך לפתע, מיד לאחר שהופעלה הזריחה, מישהו התעופף על רצפת השמש.
היו לו: שריון שחור ומסיכה שחורה. הוא היה סוג של אבגיר.
"מי אתה?" שאל מנהיג גמדי השמש, אונרק
"אני טרטיק, האביר. אני באתי בשליחות מכוכב שגד, לעזור לכם בקרב מול החייזרים"
"במה אתה בדיוק תעזור?" שאל אונרק
"אני יודע את מיקומו של השרביט הצהוב" אמר טרטיק
"וואו! לא ייאמן!" כל גמדי השמש התפעלו
"זה שקר! כולם יודעים שאין כזה דבר השרביט הצהוב! זו סתם אגדה!" זעם אונרק
"לבני תושבי שגד התגלה שזו לא אגדה! אשמח לספר לכם מהו מיקומו אבל רק בתנאי אחד…".

נהניתם? ספרו לי בתגובות!
the place you can go to everywhere


תגובות (3)

א9ם יש לכם הערות לגבי הספר תכתבו בתגובות.
הערות גם לטובה וגם לרעה

19/08/2015 19:16

אני לא אהבתי כל כך. זה רעיון מעניין אבל הכתיבה לא מי יודע מה, ערבבת מדע בדיוני ופנטזיה, ושמת הכל במקום שבו אף אחד לא יכול לחיות. אי אפשר לחיות על השמש. מצטערת.

19/08/2015 19:39

זה הקטע במדע בדיוני, לא הכול חייב להיות אפשרי.

19/08/2015 20:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך