המרד

11/04/2015 510 צפיות אין תגובות

לפני הרבה מאוד שנים סיפרו לי זקני העולם שהיה הרמוניה בנינו לבין המפלצות בני אדם היו כותבים תרשימים והמפלצות היו יוצרות היה שלום ביננו ואז המלך מת ,בנו קם אתם מבינים ה" שיצר את העולם יצר את אדם הראשון המלך הראשון קראו לו ראשין על זה שהוא המלך הראשון ושנולד לו ילד הוא קרה לו ארתור המלך השני ארתור לא ראה איך אביו בונה את הממלכה שלו ושאביו מת הוא קיבל את המלוכה הוא שם את המפלצות בכלא ויעביד אותם לפרך .
היו אנשים שלא הסכימו עם זה קבוצת מורדים בשם הלם הזכות להגנת המפלצות היה קרב אך הלם היו מעטים והפסידו וארתור לא חשב פעמים גם בני אדם הפכו לעבדים הילד הזה שעובד שם זה אני טוני אני בן 12 אני כורה פחם לידי חבר הכי טוב שלי מפלצת k44 מפלצת כחולה שיכולת שלה זה להעלם אך בגלל צמיד ששמים למפלצות הם לא יכולים להשתמש בכוח שלהם קוראים לו דני אז שנינו כורי פחם אחרי 5 שעות הגיע הזמן לארוחה 3 לבני אדם מגיעה 5 ארוחות ביום למפלצות 1 וגם זה בערב שאכלתי ראיתי את דני כורה פחם מולי והתעצבנתי אבתי הבאתי לו חתיכת לחם. אחרי כמה דקות שמו לב שהוא אוכל לקחו לו תאוכל ושאלו אותו מי נתן לו את זה הוא לא היה מוכן להגיד השומר הרביץ לו עד שירד לדני דם לא יכולתי לראות את הזה משהוא ממש לא בסדר קורה פה שחזרתי לצריף שאני גר בוא ראיתי את אבי מעשן ליד החלון קוראים לאבי שיחנר שאלתי את אבי למה המפלצות במצב הזה ענה ליט אבי , ככה זה.
אך אני מאמין שיום אחד זה ישתנה ולקח עוד עישון מהסיגרה אמא שלי שרה אמרה לי שהיא לא מאמינה יתר בה'
איך הוא השאיר אותנו לעבוד למלך המופרע הזה אחותי היא כמוני היא כבר התרגלה לזה קוראים לה נעמה הלכתי ליישון וקמתי לעבודה כרגיל עבדתי 5 שעות הייתי צריך להמשיך לעבוד בגלל העונש שקיבלתי ושראיתי את המפלצות נשבר לי הלב עצבות קשה להם עבודה מפרכת הם בונים לארתור הזה בניינים ארמנות אי אפשר למרוד בשלב הזה הבנתי שאני רוצה למרוד להחזיר את כובדנו אבל איך עושים את זה. בערב שכולם ישנו קראתי לדני ולאחותי נעמה ואמרתי להם בואו נמרוד הפחד לא יעשה לנו את אמשך יבו


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך