המתקשרת \ 3

Mrs. Pancakes 13/07/2013 539 צפיות 2 תגובות

"פיו…" אמרתי בלחש.
המורה התחילה למלא את הלוח בתרגילים.
היא כתבה על הלוח "חזרה בשברים".
התחלנו לשרבט את התרגילים על דף ואחרי שסיימנו היא נתנה עוד.
"תוציאו ספריי חשבון" מלמלה בקול צרוד ולא נעים לאוזן.
גבריאלה וליאת היו הראשונות כמעט שהוציאו , אחרי מוניקה הפרחה ומלכת הכיתה.
אני הוצאתי הרביעית.
היא שרבטה לנו על הלוח כל מיני שיטות לפתור תרגילים.
לפתע נחת בשולחן שלי מטוס נייר.
פתחתי אותו והתחלתי לקרוא.
"בואי לגינה בחצות"
כתבתי בצד בכתב קטן "בסדר" , והעפתי את המטוס.
~הפסקה~
ישבתי בספסל עם גבריאלה וליאת , דיברנו והכל , עד שבא אלינו ילד לבוש בגלימה שחורה , הוא הושיט את ידו ומשך את ליאת.
"תעזוב אותי!" צרחה וניסתה לשחרר את ידו מהיד שלה , אני וגבריאלה קמנו לעזור לה.
"אני יהיה בסדר! אתן לא צריכות לדאוג לי!" המשיכה , בעודי ובעוד גבריאלה מנסות לשחרר את היד שלו מהיד השניה שלה.
"איך לא נדאג לך?! מישהו חוטף אותך!" צעקה גבריאלה.
"כן!" צעקתי.
הילד ניסה למשוך אותה לאחור , אך גבריאלה התגנבה מאחוריו והפתיעה אותו מה שגרם לכך שנפל.
"אחלה רעיון , גבריאלה" אני ממלמלת בעודי מחזיקה את הילד ומניחה אותו על המדרגות.
"את יודעת מי זה?" שאלה ליאת.
"אין לי שמץ" מלמלתי.
"אולי נלך לאכול משהו?" שאלה גבריאלה.
"מה , נבריז מבית ספר?" שאלתי.
"כן" אמרה והסכמנו.


תגובות (2)

באמת? ילד ניסה לחטוף נערה, בזמן שחברותיה איתה? אני מנסה לדמיין את זה בראש, ואני רואה "משוך בחבל" של ילד מול שתי נערות…. זה לא הגיוני במיוחד, אלא אם כן לילד יש ביטחון גבוה, והוא ממש חזק. ועוד משהו. הוא לובש גלימה? (כאילו באמת?!) והאם הן יכולות לראות את הפנים שלו? אם כן, והן לא מזהות, שיצלמו אותו או משהו, ויבדקו. אם לא, אז שיורידו את מה שמסתיר לו את הפנים, ואז יפעלו כמו שציינתי קודם.

13/07/2013 04:55

תודה רבה , אני אנסה להשתמש בזה.

13/07/2013 05:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך