uta
פרק שתיים :) קריאה מהנה

הנוסע בזמן עונה 2 פרק 2

uta 01/06/2014 588 צפיות תגובה אחת
פרק שתיים :) קריאה מהנה

פרק 11: האגדה
"וואו, אז כול הסיוט הזה מאחורינו? נגמרו הנסיעות בזמן והחיפוש אחרי נוסעים?" שאלה מייקה, היא ישבה ליד טיי והחזיקה את ידו.
"כן.. וואו אלה היו הימים הכי מטורפים שהיה לי" אמר טיי וחייך.
"אז מה ג'פרי וכולם עושים עכשיו?" שאל ג'פרי,
"אתם יכולים להישאר כאן" הציע צ'רלס.
"מצטערים אנחנו לא יכולים" אמרו האחים הוטסון, ונעלמו.
"ממליא לא סבלתי אותם" אמרה מייקה, כולם צחקו,
'זה לא נגמר!! תזהר מ C' אמר אימו של טיי.
"אבא אתה יודע מי אלו C , אימא אמרה לי שזה לא נגמר ושאני צריך להיזהר מהם" אמר טיי,
"כן, הם האמינו שיש נוסע אחד, שיתעלה מעל כולם, והם מחפשים אותו, כדי להרוג אותו, יש אגדה שאומרת את זה: שהנוסעים יאבדו את כישרונם,
רק אחד יוכל להחזיר אותם,
והאחד הזה יהיה הנוסע האולטימטיבי
זה שיעזור לעולם ביום שבו השמש תהיה שחורה."
אמר צ'רלס.
"אתם לא חושבים שהנבואה הזאת מדברת על טיי?" שאלה ארין.
"רגע אולי זה באמת מדבר על טיי" אמר צ'רלס.
"בגלל זה אימא שלך הזהירה אותך, C עומדים למצוא אותך" אמרה מייקה.
"אז אני הנוסע האולטימטיבי?" שאל טיי ופחד מהתשובה, הוא לא אהב את הרפתקאות האלה.
כולם אמרו ביחד: "כן"
טיי עמד והתחיל ללכת סביב עצמו, "לא, לא, לא, אני לא רוצה עוד הרפתקה, שיכולה לסכן אתכם" אמר טיי.
"אבל לא נפגענו בהרפתקה הקודמת" אמרה מייקה.
"אימא שלי נפגעה, הילדות שלי נפגעה, הרבה דברים נפגעו הרפתקה הקודמת" אמר טיי.
"אתה הנוסע האולטימטיבי, זה הייעוד שלך! לא תוכל לברוח מזה" אמר צ'רלס.
"אז כנראה שאני יצטרך" אמר טיי והתחיל לרעוד, מייקה התקרבה עליו.
"טיי, הכול יהיה בסדר" אמר והניחה את ידה על הלחי של טיי
"לא.. ממש לא!! אם את תפגעי באחת מהרפתקאות האלה אני לא יוכל לסלוח לעצמי" אמר טיי.
היא נישקה אותו ואמרה: "אני אוהבת אותך, שום דבר לא יקרה לי" אמרה מייקה.
הוא נישק אותה חזרה, "אני סומך עלייך" אמר טיי,
"אוקי, אז אנחנו צריכים לאמן אותך לקראתם" אמר צ'רלס.
" עוד הרפתקה, אתם חושבים שיהיה מסוכן או שאולי נגלה שאחד מאיתנו הוא.." אמרה ארין במהירות ונקטעה באמצע בגלל שג'פרי אמר לה: "להיות את בשקט, כאב ראש עשית לג'פרי".

"גברתי, אני רוצה להבין. יש לך מצלמות על הבית, הם לא מוכנים להתקפה שלנו, למה אנחנו לא תוקפים אותם?" שאלה מארי.
"סבלנות, טיי עשה זאת מהר מדיי, ובגלל זה הוא הפסיד. אנחנו נעשה את זה בסבלנות" אמרה המפקדת סי.
"אוקי המפקדת סי." אמרה מארי והלכה.
"הם לא ידעו מה נפל עליהם.." אמרה המפקדת לעצמה, היא הביטה בפצצה ששתלה בחדר של מייקה. עוד 60 דקות היא תתפוצץ ואז כול התקווה של טיי תיהרס.


תגובות (1)

איזה חמודים מייקה וטיי ♥
והפצצה אמאאל'ההה
תמשיךך!

01/06/2014 15:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך