העולם כפי שאני רואה אותו. -הקדמה + הרשמה

Romi_smile 27/09/2015 939 צפיות 33 תגובות

אז הסיפור הזה הוא מתורגם, החלטתי להתנסות ולכתוב קצת באנגלית, אבל בגלל שבאתר הזה אנגלית לא נראה טוב וזה מאוד מבלבל אז החלטתי לתרגם את זה בשבילכם, אולי גם אתם תאהבו את… הדבר הזה . אני לא יודעת אם לקרוא לזה ספר.
אני אספר בקצרה כי אני לא רוצה לעשות ספויילרים(לפחות לא הרבה).
בפיית' (אמונה באנגלית אבל לכתוב את זה כאמונה במתורגם פשוט לא נשמע טוב) גרה שרה יחד עם המשפחה שלה, היא עושה מבחן אשר שולח אותה למקום אחר, מבודד, בלי משפחה.
במקום הזה ישנם אנשים אשר בדיוק כמוה באו לשם כדי להתאמן ולהפוך לציידים אשר נולדו להיות. לא כולם מצליחים, ולא כולם בני אדם. ישנם הוונדיגוס. (wendigos, יצור מיתולוגי קניבל)
הם נראים כמו בני אדם אך ברגע שהקניבליזם משתלט עליהם הם נהפכים להיות מפלצות נוראיות ללא שובע.

אז ככה לגבי ההרשמה, אני צריכה כמה ציידים. אז אתם מוזמנים לבחור האם זה יהיה וונדיגו או בן אדם אמיתי. אני צריכה רק איזה 3 ונדיגוס בינתיים ויותר בני אדם, אם אצטרך יותר אעשה הרשמה שוב.

שם(לא חובה שם משפחה):
מין:
וונדיגו\בן אדם:
גיל:17-25
מראה חיצוני:
אופי:
כלי ציד אשר מתמחים בו(לא חובה):
הערות: (נטייה מינית, פוביות)

וזהו בעצם… כל החודשים האלה רציתי לעשות סיפור מהסוג הזה.
ההרשמה תעזור לי להמשיך את הסיפור שלי, בינתיים אני רק בפרק השני(הפרקים מאוד ארוכים). אני אעלה את הפרק הראשון עוד משהו כמו חודש, ואם זה יהיה ארוך מדיי תגידו לי.
אוהבת, רומי.


תגובות (33)

את יכולה לשמור לי דמות אדם? אני אתחיל לכתוב אותה עכשיו ואולי אשלח אותה היום בערב (הדמויות שלי ממש ארוכות.)
קטניס אוורדין, סוף. (הסיומת הקבועה שלי, תתעלמי.)

27/09/2015 11:39

    בטח, אני יכולה לשמור.
    תודה רבה:)

    27/09/2015 11:41

שם: פיטר
מין: זכר
בן אדם.
גיל: 19
מראה: שיער חום, שזוף, גבוה, שרירי (לא ענק, לא שרירים מפותחים מדי אבל יש), עיניים חומות.
אופי: אמיץ, פזיז, קנאי, רכושני,חבר טוב, נחמד, נאמן, מקשיב לכל שהוא סומך עליהם אבל מרדן מול אלה שלא, הוא לא מנהיג, אבל לוחם טוב. משחק את עצמו קשוח אבל רגיש מבפנים. קל לגרור אותו לדברים, אבל מקשיב במיוחד לחברים הכי טובים שלו.
כלי ציד: קלשון
הערות: שותה לפעמים (שונא את הטעם) אבל לא אלכוהוליסט. הוא לא מעשן. הוא סטרייט אבל לא הומופוב בכלל.

נשמע מעניין, מקווה שנכנס :)

27/09/2015 11:50

    אחלה דמות, יהיה מעניין לשלב אותו בסיפור:)

    27/09/2015 11:54

בן אדם אנאמי

27/09/2015 11:55

טעות

27/09/2015 11:56

    איפה הטעות?

    27/09/2015 12:06

שם: ויקטוריה מדיין
מין: נקבה
בת אדם.
גיל: 19
מראה חיצוני: שיער בלונדיני קצר עד הכתפיים מתולתל, עיניים חומות, אף סולד ושפתיים עבות, לא רזה ולא שמנה, שרירית יותר מרוב הבנות בסביבתה.
אופי: מבחוץ היא נראית חזקה אך מבפנים היא נפגעת ממה שאומרים לה אך אחרים לא מבינים זאת, חכמה מאוד, תחמנית מעט, אוהבת לפתור חידות ותעלומות בלשיות למיניהן.
כלי ציד: חץ וקשת.
הערות: יש לה פחד מטורף מנחשים, בעבר היה לה פחד גבהים אך היא התגברה עליו אבל הדבר עדיין נושא רגיש אצלה, והיא לא אוהבת לדבר עליו. הוריה נרצחו כשהייתה בת שש ומאז היא דואגת לעצמה. היא חייה ביער עד גיל 19 כאשר העבירו אותה למקום המיוחד הזה. לפני שנתיים היה לה אהוב שהיא מאוד דאגה ואהבה, אך הוא נרצח בידי אותם אנשים שרצחו את הורייה, מאז היא מנסה לחפש את האנשים האלו ולנקום בהם.

נשמע מאוד מעניין!
הלוואי שהדמות שלי תיכנס לסיפור! :) :) :) :) :)

27/09/2015 12:06

    ישנה בעיה קטנה לגביי הרקע, כי בסיפור אכן מופיע יער. אוף אני ממש רוצה להסביר לך כמו שצריך אבל זה יעשה ספויילרים.
    אז אני אשאל אותך אם זה לא מפריע שהיא גרה לבדה בפיית'(לא ביער) עד גיל 19.
    לגביי האהוב זה משתלב מאוד טוב למה שעתיד להיות בסיפור.
    תודה! :)

    27/09/2015 12:14

תאומים שם: ארה שם: אוסה גיל:17 -מראה- ארה: שיער כסוף עם פס שחור -טבעי. עיניים כסופות כמו השיער. עור בהיר ממש. גבוהה רזה לובשת בעיקר מכנסיים וחולצות שחורים אוסה: שיער בלונדיני לבן עם פס אפור טבעי. עיניים כסופות כמו השיער של ארה. גבוה רזה חזק למרות שלא רואים עליו. -אופי- ארה: חסרת רחמים. קרה. קשה להרגיז אותה אבל כשהיא מתרגזת זה הסוף של מי שהרגיז אותה. אוסה: הוא סלחן . הוא חם . קל להרגיזו אבל גם קל לרצות אותו. פזיז חוץ מארה אף אחד לא יכול לעצור אותו. הוא יכול להרגיע כל אחד במיוחד את ארה. בקיצור הם הפכים משלימים. -כלי נשק- שניהם משתמשים בסכינים וקשתות. ארה: מתמחה בעיקר בסכין. היא זורקת ופוגעת. היא גם טובה בקשת. אוסה: מתמחה בחץ וקשת. הוא יורה חץ ופוגע יש לו עיני נץ. הוא גם טוב בסכינים. -הערות- ארה: מיזונטרופית (לא מסתדרת עם בני אדם/לא אוהבת ) אוסה: קלאסטרופובי (פחד מחללים קטנים ). הם כמעט אף פעם לא נפרדים. יש להם סוג של טלפתיה- אם אחד במאה השני מרגיש את זה במין אינטואיציה. לפעמים כשאחד נפגע גם לשני כואב… הם ממש קשורים אחד לשני. טוב. אז זהו זה. אני ממש אשמח אם תקבלי את התאומים שלי. או רק אחד מהם.

27/09/2015 12:26

    יש לי שאלה, אם אחד מהם ימות, מי תעדיפי שיישאר בחיים? ;)

    27/09/2015 12:50

*אם אחד מהם בצרה

27/09/2015 12:28

שם: קלייר
גיל: 18 וחצי
בת אדם- ציידת מנהיגה.
מראה חיצוני- שיער חום, עם גווני שמש, עינים כחולות ככחול השמיים, נראת חיוורת לרוב, השיער שלה נוטה להיות פזור, ונח על כתפייה בשלמות ושלווה, בעלת שיער ארוך וגלי, לרוב נוטה שלא לשים על השיער שלה, גם כשעוברים עליו ימים רעים, תוי פנייה משווים לה הבעה רגועה לרוב. היא דיי יפה.
רזה ושרירית, בכושר מצויין, בגלל לימודיה לאומנויות הלחימה.
אופי: חכמה ממש, היא לא מהבנות שקוראות ספרים ואז הן חכמות, יש לה חוכמת חיים כשל אישה זקנה, בעלת ידע כללי רחב ביותר, נותנת עצות מעולות, ובכללי, הבחורה ליעוץ. מלבד זאת, קלייר אסטרטגית מעולה. היא לוקחת את כל הגורמים בחשבון ויודעת לתכנן מתקפות מושלמות, מנהיגה מלידה, היא פשוט אוהבת להנהיג, לפעמים מצטיירת כשתלטנית, אך בסופו של דבר כולם מבינים שהיא האדם לזה. פסימיסטית נוראית, אך כשזה מגיע לעצות, נוטה לעודד לטובה. גרועה בנאומים, ובכללי, בדיבור. נאמנה לחבריה נאמנות קשה, ובגידה תחשב בעיניה כשפל המדרגה. מבחינת רומנטיקה, היא מגנט בנים, אבל היא מפחדת מעצם המחשבה של חבר, היא שונאת להיפתח בפני אנשים, היא דיי יבשה לאנשים שלא מכירים אותה. נוטה לזהות אדם בשנייה רק ממבט בו, צינית ואוהבת בדיחות, כל עוד הן לא עליה. עצבנית לרוב, ולא מסוג האנשים שניתן להתעסק איתם. 'תמיד צודקת'. חברה אמיתית ובעלת אינטיליגנציה רגשית מאוד גבוהה.
כלי ציד: טובה במכות, וחזקה מרוב הבנות שאיתה, מצויינת במכות. אוהבת אקדחים (כאילו, ממששששש אוהבת אקדחים) וטובה בחרבות (היא עדיין מצאמנת באומנות החרבות, אך יש לה כישרון בזה) מטעמיי חוסר קורדינאציה, היא אפילו לא מנסה חץ וקשת.
הערות: יש לה חרדת נטישה, חלק מלמה קשה לה להיפתח לאנשים, אך כשהיא נפתחת, ניתן לגלות בה רגישות מדהימה, אין אחד שיכול להעיד שראה אותה בוכה. בנוסף, יש לה פוביה סודית ממים, מפעם בה היא כמעט טבעה.

27/09/2015 12:45

    כן בטח!
    וונדיגו זה בול כמו בן אדם, אותו מראה ואותם רגשות .. חוץ מזה שהוא מתקשה להיות ליד בני אדם כי הוא.. קניבל, אבל בסיפור כמובן הם די מבוגרים אז הם כבר למדו לשלוט על עצמם, אלא אם כן יש בעיות אחרות כמו דם ודברים כאלה. אבל חוץ מזה זה אותו מראה ואותם רגשות , חוץ מהקניבליזם.

    27/09/2015 18:40

היי את יכולה לשמור גם לי בן אדם?

27/09/2015 15:08

    ממ כן, אבל הייתי שמחה אם תוכל לעשות גם וונדיגו אחד, זה לא כל כך שונה.
    אותם תיאורים חוץ מזה שאתה כותב וונדיגו במקום בן אדם.
    תודה בכל מקרה :)

    27/09/2015 15:18

    תוכלי*

    27/09/2015 15:20

    האמת שכבר התחלתי לעבוד על בן אדם…
    אבל אני אוכל לעשות לך גם וונדיגו וגם בן אדם.
    רק מה זה וונדיגו? והאם הוא יכול להיראות כמו בן אדם? או שיהיו לו רגשות אנושיים?

    27/09/2015 17:44

    כן בטח!
    וונדיגו זה בול כמו בן אדם, אותו מראה ואותם רגשות .. חוץ מזה שהוא מתקשה להיות ליד בני אדם כי הוא.. קניבל, אבל בסיפור כמובן הם די מבוגרים אז הם כבר למדו לשלוט על עצמם, אלא אם כן יש בעיות אחרות כמו דם ודברים כאלה. אבל חוץ מזה זה אותו מראה ואותם רגשות , חוץ מהקניבליזם

    27/09/2015 18:41

    קניבל זה מישהו שאוכל בשר אדם, קצת מטריד אני יודעת.
    לגבי הדם התכוונתי שאם מישהו ייפצע ויירד לו דם יהיה לו קצת קשה לשלוט בעצמו שלא לתקוף את הקורבן.

    27/09/2015 20:09

חחח ממש סליחה על הבורות אבל מה זה קניבל?
ומה זאת אומרת בעיות דם?

27/09/2015 19:36

דמות
שם: אריאנה
מין: נקבה
גיל: 17
בת אדם/וונדיגו: בת אדם
אופי: קשוחה, אמיצה, עצמאית, מופנמת מאוד וחשדנית (לא מהסוג הפרנואידי, פשוט קשה לה לסמוך על מישהו.)
היא מפחדת להראות חולשה מכל סוג שהוא ולא רוצה להיתפס כחלשה בעיני אף אחד והיא שונאת שאומרים לה מה לעשות, ואם יגידו לה מה לעשות היא לא תעשה משום שהיא בטוחה שההחלטות שלה הן הטובות ביותר. היא לא ביישנית בכלל, אבל כשהיא מתביישת היא מסמיקה בטירוף והיא שונאת את זה.
מראה: שיער ג׳ינג׳י גלי עם נטייה קלה לאדום שמגיע לה כמעט עד אמצע הגב, עיניים ירוקות כהות מלוכסנות מעט, גובה ממוצע לגילה, נראית חזקה (יש לה מעט שרירים, אבל לא משהו שגורם לה להיראות מוזרה, זה בפופורציה מושלמת לגוף שלה), עור בהיר, מעט נמשים בהירים (רואים אותם רק מקרוב) מתחת לעיניה והחיוך היחיד שלה הוא חצי חיוך קטן שלא הרבה רואים, כי הוא תמיד מגיע עם הסמקה קטנה שאריאנה לא אוהבת בכלל.
יש לה עליונית עור חומה ונוחה שהיא הולכת איתה לכל מקום באופן קבוע והיא תמיד תלבש מכנסיים מעט רחבים נוחים ומגפיים צבאיות (שגורמות לה להיראות גבוהה יותר ממה שהיא) שמתאימות לכל שטח.
כלי צייד: חרב
רקע (אני יודעת שלא רשמת, אבל בלי רקע הדמות לא שלמה.): שני הוריה היו ציידים, והכירו אחת את השנייה במבחנים. אמא שלה התמחתה בחרב ואביה בחנית ובקלשון, ככה שההתמחות שלה היא אצלה בדם. מגיל קטן הוריה לימדו אותה להשתמש בנשק, ואמרו לה שהיא צריכה להצליח במבחן, וזה הפך לחלום חייה.
החרב תמיד עניינה יותר את אריאנה, אז אמה – המתמחה בחרב – לימדה אותה רוב הזמן, אבל גם אביה לימד אותה מפעם לפעם שימוש בחנית ובקלשון למקרי הצורך. ההורים שלה המשיכו להתאמן ולצוד גם לאחר שעברו את המבחן, בעיקר עם חבריהם, שעברו את המבחן יחד איתם.
באחד האימונים שלהם, היצר הקניבלי של וונדיגו אחת בשם אן התפרץ. היא התחילה ממש להשתגע ולאכול אנשים. אבא של אריאנה ניסה לעכב אותה, אבל היא גברה עליו. אמא של אריאן הצטרפה למאבק, אבל זה היה מאוחר מדי.
הניצולים היחידים הם אמא שלה, ועוד שני גברים שברחו בזמן.
מאז, אריאן מצולקת ונרתעת למשמע כל זכר קטן שבקטים לאביה, משום שהייתה מחוברת אליו מאוד. בנוסף, מאז מותו של אביה נהיתה לה בעית אמון קלה, בעיקר בוונדיגואים.
דברים נוספים: בלי משולשי אהבה לדמות הזאת (אני גם אשמח שתימנע מכל קשר רומנטי, אבל את מוזמנת לעשות עם זה מה שבא לך – כל עוד היא לא במשולש אהבה.)
—-
מקווה שאהבת את הדמות!
סליחה ששלחתי אותה מאוחר והיא כזאת קצרה, אני אשמח לכתוב אחת נוספת.
קטניס אוורדין, סוף.

27/09/2015 19:37

    מאוד אהבתי את הדמות, היא מתוארת היטב ויהיה נחמד לשלב אותה כאחת מהחברות הטובות של שרה בסיפור. ולגבי הקטע עם האהבה, הבקשה התקבלה:)

    27/09/2015 21:37

    אני חושבת שחברות טובה תוכל קצת לסתור את האופי שלה, אבל מצד שני אני לא רוצה שהיא תהיה נוקשה חסרת חברים, אז אין בעיה (כל עוד זה לא סותר את האופי שלה לגמרי, אבל אני חושבת שאוכל לסמוך עלייך בקטע הזה.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    28/09/2015 13:33

וואי ממש חפרתי אבל אני פשוט רוצה לעשות את זה טוב ומדיוק אז שאלה אחרונה
אפשר שקניבל מבוגר ייראה כמו בן אדם צעיר?

27/09/2015 22:29

    לא חשבתי על זה ככה, כמו שאת אומרת אני מבינה שאת מתכוונת למשהו כמו ערפד?
    זה רעיון מגניב, אבל זה לא מסתדר עם הקונספט. לפי הספר מי שעושה את המבחן בן 17-25, וכולם חייבים לעשות את המבחן.
    אם אתה צייד אתה נשאר צייד עד שאתה מת, ובגלל שהוא ייראה צעיר כל הזמן יתחילו לחשוד בו וזה ייצור בעיות.

    27/09/2015 22:40

לא התכוונתי לערפד פשוט מקודם אמרת לי שבסיפור הקניבלים די מבוגרים אז הם יודעים לשלוט על עצמןףם

27/09/2015 22:50

    אם הוא בן 24 או משהו כזה אז היה לו את הזמן ללמוד לשלוט על עצמו , לא לוקח יותר מדיי זמן :)

    27/09/2015 22:59

    יודעת מה, גם אם הוא בן 18, ההורים יכלו ללמד מגיל קטן חח

    27/09/2015 23:00

אמממ קצת קשה לי לבחור. אבל אני …. אוי איך אפשר לבקש ממישהו לבחור איזה מהילדים שלו להשאיר בחיים?. אבל בכל אופן נראלי שאני מעדיפה שאוסה ישאר. יש לו אופי יותר טוב. הוא יוכל להתמודד עם המוות של אחותו. זה ישאיר לו צלקת ויקשיח אותו אבל הוא יתמודד. ארה לעומת זאת… היא גם ככה מאוד…אה… קשה. היא האכזרית מביניהם ובלי התמיכה של אוסה היא מסוכנת. היא לא תצליח להתמודד עם המוות שלו. היא תישבר לחלוטין. זה ישגע אותה. אם היא לא תמות מהעצב היא תהפוך ל… הרשע ישתלט עליה(האפלה שגם ככה יש בה) אז למרות שלא הייתי רוצה שאף אחד ימות אם אחד מהם חייב למות אז שארה תמות וטובה ישאר בחיים. אה ואם אחד מהם מת יהיה אפשר לפחות שהוא יהיה הסיפור חי ורק אחר כך ימות? מצדי אפילו פרק אחרי. כמובן שזה רק אם תקבלי אותם. אם לא יש לי סיפור בשבילהם

29/09/2015 02:17

*שאוסה ישאר בחיים. ואם אפשר שהתאום השני ימות רק בסיפור ולא יוצג בתור מת

29/09/2015 02:19

    זאת הייתה הכוונה שלי, שיקרה משהו בסיפור לתאום.

    29/09/2015 11:23

חפרתי…

29/09/2015 02:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך