Romi_smile
טוב, אני מסכימה איתכם, זה היה משעמם להחריד. זאת רק ההתחלה! לא סתם קראתי לזה הקדמה, זה לא מעניין כמו שאר הסיפור. זה רק פרק משעמם שבזכותו תכירו את העולם של שרה טוב יותר :) אוהבת, רומי. (הפרק הבא יהיה מעניין, מבטיחה)

העולם כפי שאני רואה אותו -הקדמה\ פרק 1.

Romi_smile 30/09/2015 705 צפיות 12 תגובות
טוב, אני מסכימה איתכם, זה היה משעמם להחריד. זאת רק ההתחלה! לא סתם קראתי לזה הקדמה, זה לא מעניין כמו שאר הסיפור. זה רק פרק משעמם שבזכותו תכירו את העולם של שרה טוב יותר :) אוהבת, רומי. (הפרק הבא יהיה מעניין, מבטיחה)

היי, אני שרה מורי ואני גרה במקום שנקרא אמונה, מקורי, אני יודעת.
אמונה הוא מקום עם קיר עבה ומאוד גבוה מסביבו; מאחוריי הקיר יש יער, העצים כל כך גבוהים שאפשר לראות אותם מכאן.
יש אנשים שאומרים שאנחנו ניסוי חי, אבל אני לא מאמינה להם. זה פשוט נשמע לא מציאותי מדי.
אני גרה עם ההורים שלי, ג'ורג' וקאסידי. יש לי גם אח בשם מייקל, אבל כולם קוראים לו מייק.
ההורים שלי הם חקלאים. הבעיה היחידה היא שאין לנו בשר כאן, רק ירקות, ולעתים נדירות אורז וחיטה.
טוב, בעצם, זו לא הבעיה היחידה.
מלבדנו, בני האדם, אין יצורים חיים, רק חרקים קטנים שהמטרה של חייהם היא אכילת היבול שלנו.
השמועות אומרות שמאחורי הקיר יש יצורים חיים, אבל לא בטוחים אם הם בני אדם.
אמונה היא הבית שלנו, וכנראה המקום היחיד לחיות בו, איש מעולם לא שאל למה, כולם התרגלו לחיות כאן.
אנחנו חיים לבד, אבל בקושי יש לנו את הזכות לעשות מה שאנחנו רוצים, יש אנשים מעלינו, מסתכלים על כל פעולה שלנו. אני לא מתכוונת לאלים או משהו, אלא לאנשים אמיתיים שצופים בכל צעד שלנו, מטרידים.
הם אכזריים, אם אתה לא מרשים אותם עם העבודה שלך, אתה פשוט בזבוז עבורם.
זה כבר קרה, ועד היום אך אחד לא יודע מה קרה עם כל החקלאים המסכנים האלה.
כל שנה, בני 17 עושים מבחן, ויכולות להיות רק 3 תוצאות.
תוצאה ראשונה: יש לך פוטנציאל להיות צייד אמיתי, ואתה נשלח למקום שבו ציידים חיים.
תוצאה שנייה: אתה "מנהיג", כמו האנשים מעלינו, ואתה נשלח לשם.
תוצאה שלישית: אין לך פוטנציאל לכלום, ואתה פשוט חוזר ללגור עם ההורים שלך וללהיות סתם איכר.
היום הגיע, היום זה המבחן. אני כל כך לחוצה, אני אפילו לא יודעת אם אני צריכה להגיד להתראות להורים שלי או לא, והאם זאת תהיה הפעם האחרונה.
אני מנסה לנער את המחשבות האלה מדעתי. אני לובשת חצאית בצבע חום בהירה וגופייה שחורה.
אני מסתכלת במראה, אני נראית נורא, אף פעם לא אהבתי את הבגדים האלה. זה לא הוגן שהמטרידים האלה מעלינו מקבלים את הבגדים ומזון המשובחים ביותר, ואנחנו חקלאים עניים שעובדים בשבילם ללא תמורה!
"היי מותק, מה שלומך?" הסתובבתי.
"אמא, אני שונאת את החיים האלה" התלוננתי.
"יש לך ברירה אחרת?". צודקת.
"ובכן, אני יכול להצטרף לציידי-"
"אין סיכוי! זה מסוכן מדי, את רק הפכת לבת 17"
"אבל את תמיד אומרת שזה מעולה להיות צייד"
"רק כדי לעודד את מייק להצטרף"
"הוא מבוגר ממני רק בכמה חודשים" גלגלתי את עיניי.
"שלא תעזי לגלגל את העיניים שלך עליי, אמרתי שלא וזה סופי!"
רק הנהנתי. לא היה לי שום דבר אחר לומר לה, ולא רציתי להקשיב לה יותר.
כי אני כבר יודעת מה אני רוצה. להיות צייד נותן משמעות לחיים, אפילו להיות אחד מהמטרידים נותן משהו. כשאתה איכר, אתה די חסר תועלת.
היא יוצאת מהחדר.
"ברצינות? את כועסת עליי עכשיו?"
"שרה, אני לא כועסת, פשוט פוחדת. את הבת היחידה שלי"
אוף, אני שונאת שהיא עושה לי את זה, גורמת לי להרגיש אשמה.
זמן לקרוא למייק, אנחנו צריכים לצאת.
"מייק! אתה מוכן?" צעקתי לו מהחדר.
"בטח, אני לא בת, אני לא צריך הרבה זמן כדי להתכונן בניגוד לך", הוא גיחך לעצמו.
"אתה כל כך לא מצחיק שאתה צוחק מהבדיחות של עצמך, אידיוט."
"בחייך אחותי, תתעודדי."
"למה שאני אתעודד? המבחן היום!"
"זאת הנקודה שלי" הוא חייך.
"פשוט צא מהדלת כבר!"
אני נשבעת לפעמים אני מרגישה כאילו אני המבוגרת בינינו.


תגובות (12)

אני אהבתי! אבל זה מאוד מזכיר לי את הרץ במבוך..

30/09/2015 09:28

    כן, אוליי בהתחלה, עם מקום המגורים. אבל זה הולך להשתנות.
    בכל זאת ברץ במבוך יש מבוך מבחוץ אבל כאן יש יער, עם דמויות שנראות כמו בני אדם :)

    30/09/2015 09:44

מתי יהיה הפרק הבא?

30/09/2015 10:06

    אני עוד לא יודעת אם אני אעלה פרקים באופן קבוע. אבל את הפרק הבא אני אעלה עוד יומיים ככה כי הפרק הזה היה משעמם ואני רוצה לפצות :)

    30/09/2015 10:49

היי אני ממש מצטערת לא היה לי זמן בכלל ורציתי להעלות את שתי הדמויות ביחד, אני חושבת שאני אעשה רק אחת ואני יביא לך אותה בפרק הבא, זה בסדר מצידך? לצרף אותה כי די איחרתי את המועד…

30/09/2015 12:09

    זה בסדר גמור, זה סהכ הפרק הראשון ועד עכשיו שליבתי רק דמות אחת, בפרק 3-4 רק יכירו את רוב הדמויות.
    אז את יכולה להעלות את הדמות אם את רוצה :)

    30/09/2015 14:17

יש משהו שלא הבנתי, שרה מדברת כאילו היא יודעת שמעשהו קורא את זה בהתחלה. זה יומן? ואם כן, איך היא יודעת שמישהו קורא אותו.
עכשיו, שתי הערות:
1. היית צריכה להבהיר מההתחלה ששרה מדברת עם אמא שלה, לא לתת לקורא לחכות עד המשפט בו היא אומרת ששאה היא הבת היחידה שלה.
2. במשפט האחרון היית צריכה לרשום ״שלפעמים״ במקום ״לפעמים.״
הסיפור הזה ישר גרם לי לחשוב על הספר המבחן ולא על הרץ במבוך. אני בטוחה ששאבת מהמבחן השראה.
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

30/09/2015 15:43

    *שמישהו
    *אותו?
    *ששרה
    סליחה על כל שגיאות המקלדת, אני דרך הפלאפון המחורבן שלי.
    קטניס אוורדין, סוף.

    30/09/2015 15:45

    אני לא מכירה את הספר בכלל… אז אם זה מזכיר זה צירוף מקרים, כי בחיים לא שמעתי על הספר הזה.

    30/09/2015 15:48

    ולגבי האמא, כנראה נמחק לי כי בסיפור בוורד כן כתוב לי שהיא דיברה אל אמא גם לפני מה שהיא אמרה, אני אתקן.
    תודה על ההערות :)

    30/09/2015 15:50

תמשיכי!

30/09/2015 17:04

לי דווקא זה ממש מזכיר את משחקי הרעב, זה ממש מגניב.
ואם את יכולה לקרוא את הסיפור שלי ולהגיב את דעתך אני אשמח:)
תמשיכי❤️

30/09/2015 22:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך