העולם שהפך לגיהנום ספר 3 וירוס קטסטרופה: פרק 4: חיפוש ואיסוף…

13/11/2012 595 צפיות תגובה אחת
???

… הלכתי לחפש את ג'ון ואת סם, אבל….. איפה הם לעאזזל?!
אני הלכתי לביתו ושאלתי את אישתו אם הוא בבית היא אמרה: "הוא לא בבית, רק אתמול הוא נסע לאיטליה והא אמר שיש לא שם כל מיני דברים לעשות", אמרתי תודה ורצתי למיקלט מעבדה שלנו, בזמן שהינו נגד פרנג'יליש בנינו אותה, ואולי יש שם אליקופטר או משהו.
הוא היה על גג הבית, עליתי לשם, ניכנסתי לאליקופטר וטסתי לאיטליה, בזמן שטתסתי ראיתי למלע כל מיני כפרים שהיו הרוסים, יצא עשן מהבתים, אנשים ברחו ואחריהם זומבים, לא יכולתי לעזור להם כי היתי ממש דחוף לימצוא את ג'ון.
היו לנו צמידים על הידיים שמחוברת עליו מפה אלקטורונית ומראה איפה מי, לפי הצמיד שלי מראים שג'ון מעלי… מעלי?! היסתכלתי בבהלה למלע וראיתי מישהו נופל מהשמים, שמעתי צרחה וזה היה…. ג'ון!!!
הוא נפל עלי, קמתי כשאני עומד להיתעלף, וג'ון שאל בפליאה: "מה אתה עושה?" אמרתי: "אני צריך את עזרתך, ביתי רייצ'ל מתה, והיא הפכה לזומבית, יש איזשהו זקנה מפחידה שעשתה את זה ו… אנחנו: אני (רוברט) אתה (ג'ון) וסם אמורים להיתאחד בישביל לנצח", שיפרתי לא גם על אמילי מהעתיד וכמה דברים, והוא אמר שהוא יודע איפה סם והוא נימצא עכשיו בשוודיה, שחזרנו למסוק והוא לא היה שם, הוא היה אבל הרוס, ואז… יצאו מישם זומבים! רצו אלינו, לי ולג'ון לא היה נשק חיבקתי את ג'ון ואמרתי: "אני מיצטער על הכל רע מה שעשיתי לך, ועל זה שאישמתי אותך שנאבד לי הדובי", והוא אמר בבכי: "אני מצטער באמת לקחתי את הדובי שלך וניקיתי את האסלה", שאלתי: "מה?!" והזומבים כבר היו לידינו והיתפוצצו, עין לשם מעיים לכאן ומוח עלי! וראינו את… סם!
חזרנו לגירמניה: (הבית שלנו) והוא היה הרוס….. מה?!!!!!!!???!?!!!!??!

המשך יבוא מתישהו :((


תגובות (1)

ואו ממש הרגשתי שאני שם איתם!! אני מתה על האקשן שאתה מכניס עם הזומבים!! וג'ון? חחחחחחחחחחחח הרג אותי!! XD
תמשיךך! אני ממש רוצה כבר לקרוא את ההמשך!! =)))

13/11/2012 14:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך