מה אתם אומרים???

העולם שהפך לגיהנום ספר 3 וירוס קטסטרופה: פרק 3: אמילי מהעתיד…

10/11/2012 551 צפיות תגובה אחת
מה אתם אומרים???

…ממש כמו בחלום, רייצ'ל ניראתה בידיוק כך, זומבית!
אני רצתי ושברתי את הדלת! נסעתי בחזרה לבית וסגרתי את הדלת………………………………………………………………………………….
אני מיתעורר… מה? זה הכל היה חלום! צחקתי מרוב שימחה היסתכלתי בחלון…
הכל היה בהריסות… היה אחרי הצהוריים לפי השעון שלי והשמים כבר היו חשוכים…
לקחתי את הרובה שמיתחת למיטה שלי, הלב שלי פשוט ירד עד הרגליים מרוב פחד,
ושמעתי צעדים בבית… היתי כל כך במטח… כל כך פחדתי! פתחתי את הדלת של הסלון וראיתי אישה!!! ישר פיניתי את הרובה אליה! גם היא את שלה עלי, ואז הורדנו! כנראה הבנו ששנינו בני אדם נורמליים, אבל היא היתה כל כך דומה לאמילי… היא היתה פשוט בוגרת יותר!!! אבל זה לא יכול ליהיות! אמילי בזמן שלי מתה וכניראה העתיד גם מראה את זה, רק מהקו שלנו, מהמקבילים יכול ליהית אחרת! זה אומר… היא מקו מקביל שלנו ומהעתיד! היא שאלה אותי: "רוברט?! זה אתה?! מהעבר, ולפי הטבעת שלי מראים שאתה מקו המקביל שלנו ומ25 שנה ליפני!" "כן" עניתי, ואז שאלתי: "אבל איפה אני, זאת אומרת באיזה עולם אני ואיך הגעתי לכאן?" היא חשבה ואמרה שרוב הסיכוי שהפעלתי את הטבעת! שאלתי אותה: "אבל איך היתי יכול להפעיל אותה אם היא לא בידיים שלי ולפי החוק החדש שאסור להישתמש בהם?" היא ענתה: "רוב הסיכויים שמרוב פחד הטבעת קלטה את זה וגם היא כמו אתה ניסתה ליברוח ולקחה אותך בזמן!" "איך אני אמור לצאת מיכאן?"
שאלתי, היא אמרה לי: "על תידאג אני יחזיר אותך!" ואז היא אמרה עוד משהו: " גם אתה כניראה פגשתה את הזקנה, ואת הבת שלנו נכון?" אמרתי שכן, והיא המשיכה: "אז רק שתדע שאצלי בזמן היא גם היתה! אתה היתה מת, וכולם! לזקנה הזאת קוראים שלירש והיא וירוס גדול שנימצאת בתוך גוף, היא מוציאה מימנה וירוסים, שהורגים בני אדם ואז מישתלתים עליהם, אני לא יודעת מה קרה איצלכם בזמן אבל אצלי העולם נהרס, העולם הזה הוא העתיד של העולם שלי, ואם אתה רואה אין כאן אף אחד, וירוסים יכולים רק 7 שעות ליהיות בגוף של בנאדם, אם אתה רוצה ליחיות אתה פשוט תישרוד כמה ימים, כי לא כל האנשים בו זמנית יכולים להפוך לזומבים, ועוד משהו, גם אתה יכול להפוך לזומבי…
חזרתי לעולם שלי במטבח, ואז חיפשתי את ג'ון…
המשך יבוא :(


תגובות (1)

וואו, מעניין!!
אהבתי את הפרק ואת ההתפתחות החדשה!!
תמשיך! זה ממש מותח! =))

11/11/2012 01:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך