(נישימה ארוכה).......
(נשימה ארוכה).......
אני יודע שזה לא מעניין אז בפרק הבא אני מקווה שיהיה יותר מעניין

העולם שהפך לגיהנום פרק 2 ספר 2: איש החלומות

27/10/2012 553 צפיות 2 תגובות
(נישימה ארוכה).......
(נשימה ארוכה).......
אני יודע שזה לא מעניין אז בפרק הבא אני מקווה שיהיה יותר מעניין

…"אז הדרך היחידה היא להרוג את עצמי כנראה….." האיש אם הגלימה חייך ולא אמר מילה ונעלם, אוף!!!! אני לא יכולה להרוג את עצמי, אם אני אמות ולא אחזור, זה כמו להיתאבד! לא באלי,
לא ידעתי מה לעשות והלכתי, סביב היו המון דברים: מגמה, כל מיני זומבים ובנאדם…..
רגע…… בנאדם!!!! הוא רץ אליי בבכי ואמר: "כמה זמן לא ראיתי אותך! כמה זמן עבר כבר!" לא יאמן!!! איזשהו בחור יפה כל כך חיבק אותי, כן, פשוט חיבק אותי, היה לא ריח דיי מוכר, שאלתי אותו: "מי אתה ואני מכירה אותך ביכלל?", אז הוא ענה: "קוראים לי סם SAM וכן את מכירה אותי, שכחתי להגיד שאני מהעתיד של 25 שנה יותר זמן שעבר מכדור הארץ, גם אני מכדור הארץ רק של העתיד, והריח מוכר לך כי אני בן 26 עכשיו וליפני 25 שנה הייתי תינוק! אז את יודעת מי אני אמור ליהיות…….." אמרתי בבהלה: "זאת אומרת שאתה התינוק המשוגע שאהב לשחק בפצצות? אבל זה חלום, אתה משקר בטוח!" סם אמר: "לא אני לא משקר לך אני יספר לך מה קרה: ליפני עשרים וחמש שנה פיתאום היתעוררנו בעולם שבו כולם מתו והפכו לזומבים חוץ מאיתנו, כל מה שקרה באמת היה, זה היה עולם אחר פשוט", שאלתי: "אז למה היינו שם?" סם ענה בחזרה: "בגלל פרנג'יליש! פרנג'יליש הוא יכול לטייל בזמן ולהעביר אנשים לעולמות אחרים, למלשל כמו עולמות העתיד בישבילך, ויש גם עולמות תאומים, הם העולמות שבזמנים שלנו אם אותם דמויות רק יכול ליהיות שהעולם קצת שונה, ביגלל זה את היית בעולם אחר, פרנג'יליש הרס את סדר הזמן, הדרך היחידה לעצור את זה זה להרוג אותו!!!
גם לכל עולם יש עתיד מישלו,
זאת אומרת איפה שאת נימצאת רוב הסיכווים שזה עתיד העולם שלך!!!


תגובות (2)

יקומים מקבילים! מגניב!
ולמה לא מעניין?! אהבתי את הפרק הזה!!
אני ממש – ממש מחכה להמשך!
מקווה שהוא יגיע מהר יותר..חחח =)

28/10/2012 11:44

הוא יגיע בקרוב ותודה XD XD

28/10/2012 11:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך