הצד האחר של האור | הקדמה

17/07/2015 770 צפיות 5 תגובות

ניו יורק:
1995-
העיר בעלת מקרי הפשע הרבים ביותר בעולם הציבה רף חדש ,ראשי הכנופיות החליטו להפסיק את קרבות הכנופיות שלהם שלחקו להם משאבים רבים והתאחד וביחד ל"כנופיה" אחת גדולה אשר דמתה כבר יותר לצבא אשר ניקרא "הצבא השחור" .
2000-
המשטרה מנסה להדוף את מקרי הפשע בעיר באי-הצלחה ,הצבא השחור שולטות כמעט באופן מלא כבר ברובעה המרכזי אשר זהו מנהטן .
2003-
הממשלה החליטה עד דרך להלחם בצבא השחור ,והיא לנתק את מנהטן משאר ניו יורק ,לפוצץ את הגשרים למוטת את המנהרות ,ולמנוע מעבר של צבא השחור לשאר חלקי העיר ,ולהשיעה אמצעים רבים כדי למנוע מעבר של הצבא השחור דרך המים משימה זאת לא ממש הייתה קשה למשטרת ניו יורק מכיוון שהכוח הימי של הצבא השחור איננו גדול ,וכמעט גם לא קיים .
2015 –
כבר 12 שנים שהצבא השחור מנהל את מנהטן ,אשר מכונה כרגע יותר בשם" אלקטרז" על ידי התושבים שנשארו במנהטן ,על שם האי השימש ככלא בפושים מסוכנים .
התושבים שנישארו בעיר חיים עוני רב ומצב הדומה לדיקטטורה .
הממשלה לא נותנת גם לאזרחים חפים מפשע לצאת מהעיר בחשש שהם חלק מהצבא השחור .
כמחאה על השילטון של הצבא השחור ועל נתישת הממשלה את העיר, קמו קבוצות של מורדים אשר נלחמים בצבא השחור ,ומנסים למצוא דרכים לבחור מהכלא שאליו הוכנסו.
———————————————————
תכתבו לי בתגובות מה אתם חושבים שתהייה העלילה של הסיפור ואם אתם רוצים בכלל לקרוא את ההמשך :)


תגובות (5)

אין לי מושג מה תהיה המשך העלילה. מקווה שתמשיכי את הסיפור :)

17/07/2015 23:52

וואו זה נשמע ממש מעניין!

18/07/2015 06:47

ואוו ממש אהבתי,מסקרן תמשיכיי

18/07/2015 11:55

אני שמח שאהבתם ^^
העלתי את הפרק הראשון ,אתם מיזמנים לקרוא :)
https://www.tale.co.il/סיפורי-מעשיות/סיפורי-פנטזיה/הצד-האחר-של-האור-פרק-1.html

18/07/2015 17:52

    מוזמנים *

    18/07/2015 17:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך