אופוסומן
בבקשה, בבקשה, בבקשה, אני צריך רעיונות לחליפה שלו! אשמח לתגובות, ורעיונות. אם אתם חייבים, אז גם מחמאות זה בסדר. ובבקשה לדרג

הרפתקאות אופוסומן | פרק-4

אופוסומן 22/12/2014 686 צפיות 3 תגובות
בבקשה, בבקשה, בבקשה, אני צריך רעיונות לחליפה שלו! אשמח לתגובות, ורעיונות. אם אתם חייבים, אז גם מחמאות זה בסדר. ובבקשה לדרג

"אתה בא?" שאל דני, "כן,כן…", אמר ג'רי, שנראה קצת חולה, ועצוב, "אתה בסדר?", "כן, כן" ענה לו ג'רי, "אני פשוט קצת מרחם על הכלב שלי, מי יטפל בו?", ג'רי היה מופתע מאוד, כשדני הוציא אותו מקופסא בצד. "הכלב הזה?" הוא שאל, "כן" אמר ג'רי, שהיה לו חצי חיוך על הפנים, "למה הוא פה?", "הוא יהיה חיית העל, שלך" אמר דני, "אתם יכולים לעשות שהוא ידבר?" ג'רי שאל, "לא… מצטערים, אנחנו יכולים לעשות רק אופוסומים מדברים" אמר דני, שגם נראה כאילו הוא מרחם על הכלב, דני הופתע, ממה שהוא שמע מג'רי, "אז תעשה אותו אופוסום, מדבר!",דני לא ענה, הוא פשוט הנהן, והלך עם הכלב, למשהו שנראה כמו מעבדה (היו שם הרבה חיות). אחרי כמה דקות, דני חזר עם אופוסום על היד, "רופוס!" צעק ג'רי, בהתרגשות, "ג'רי!" צעק רופוס. היה לו קול צפצפני, כמעט כמו לדני. "אין לנו הרבה זמן, אם אתה רוצה כוחות-על, צריך למהר" אמר לפתע דני, "למה?" הוא שאל, "כי אתה צריך, לפגוש את השותף שלך, וגם הטי~…" לפתע, ג'רי קטע את דני, "שותף?! יהיה לי שותף?!" שאל ג'רי, שנראה כועס למדי, "ברור!" צעק עליו המפקד, שפתאום נראה מאיים יותר מהשיחה הקודמת איתו, "באמת חשבת שאני אתן למישהו שאני מכיר רק עשר דקות, לצאת למשימה לבד?!", הוא אמר בכעס, "ט-ט-טוב… כן!" גמגם ג'רי, שנראה די מפוחד, "ילך אתך עוד סוכן, אחד, הוא אחד מהאנשים הכי מוצלחים בישב"נ. הוא הצטרף כשהיה בן אחד עשרה" ג'רי נראה מופתע, ממה שהמפקד אמר הרגע. "בסדר…" אמר ג'רי "אבל זה רק בשביל ההרגשה הטובה שלך.". הייתה אחרי זה בחדר, שתיקה של כמה דקות, ואז המפקד, וג'רי, קפצו מפחד כשדני אמר "אז…", הם הסתכלו עליו, במבט רצחני, והוא היה נראה קצת מפחד בעצמו. "אז מה?" שאלו ג'רי והמפקד ביחד. "אז כוחות-על תרצה?", "לעוף, להיות ממש חזק, ועיניי לייזר" אמר ג'רי, שעדיין היה קצת כועס.
שוב היה שקט, שנמשך דקה בערך, "דני, מה הדבר השני שרצית לומר לי? אחרי השותף.", ג'רי שאל "שיש לך גם טיסה, ושלא כדי לפספס אותה" הוא אמר. "אוקי… למה למפקד יש שתי רטיות?" שאל ג'רי (המפקד לא הלך איתם, אז הוא לא שמע) "הוא לא באמת עיוור. הרטיות שקופות. הוא פשוט רוצה שכולם יחשבו שהוא חלש, ואז, הוא יתנפל עליהם. ככה הוא אומר" אמר דני, ג'רי נראה מופתע.
"הגענו למעבדה!" אמר דני "בוא למכונה של כוחות העל". דני הכניס את ג'רי לסוג של תא, ואמר לו, שעוד מעט יהיו קצת אורות, אבל אז יהיו לו את הכוחות. דני הלך להביא משהו, דק, ונראה כמו זכוכית, והוא שם עליו שלוש טיפות, (היו שם עשרים בקבוקים בערך, כל בקבוק זה כוח-על אחר) אחת מכל בקבוק, (הוא לקח שלושה בקבוקים), הוא שם את זה על מכונה, והתחיל לספור, "שלוש!" דני צעק. ג'רי ממש התרגש. "שתיים!". לצערם רופוס לא היה מאולף. "אחד!" לפתע רופוס, קפץ על הזכוכית עם הטיפות, העיף אותה, ושבר אותה. דני לא שם לב למה שקרה, ובדיוק כשג'רי אמר לו "תעצור!" הוא לחץ על הכפתור, רופוס, וג'רי התחילו לזהור בירוק, והיו כל מיני, אורות אדומים, ותחילה להישמע אזעקה.
ג'רי לא היה יכול לצאת. ואז החדר התפוצץ!

-המשך יבוא…


תגובות (3)

אהבתי את הפרק. מצפה לפרק הבא

22/12/2014 15:39

מגניב

25/12/2014 21:26

מגניב
אהבתי מאוד

25/12/2014 21:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך