Kana
במשך הסיפור, תוכלו להשפיע על העלילה!

הרשמה!

Kana 08/10/2014 840 צפיות 25 תגובות
במשך הסיפור, תוכלו להשפיע על העלילה!

העולם האנושי, כבר מזמן לא היה שייך רק לבני אדם.
בשנים האחרונות המיתוסים לגבי קיום ערפדים, אנשי זאב ואנשים בעלי יכולות על, הוכחו כלא נכונים.
הדבר יצר מלחמות.
בני האדם לא רצו לחלוק את השטח שלהם, ולא קיבלו את האחר, הם ידעו שמטרת הזנים האחרים, היא להשתלט על עולמם. לאחר שנים של מלחמות,
הוחתם הסכם ברית – העולם התחלק לשטחים: מדינות בהם חיים רק אנשים,
מדינות בהם רק ערפדים ומדינות בהם רק אנשים בעלי יכולות על מיוחדות.
אך במדינת יפן, החליטו לעשות ניסוי.
בתיכון "גרטהם הירושימה" ילמדו שלושת הזנים.
האם הם יוכלו ללמוד ביחד? או שינסו ליצור מהפכות חדשות ומלחמות הישרדות?

אני צריכה אנשים רגילים, ערפדים ומוטנטים.

שם:
גיל:
מה הוא (בן אדן, ערפד, בעל יכולת על):
מראה:
אופי:
רקע:
האם רצה ללכת לתיכון זה או לא:

הוספות:
# מי שבוחר מוטנט שיציין את הכוח שלו
# מי שבן אדם יכול לבחור לו נשק או פריט אהוב
# ערפד, תכונה מיוחדת (לא חייב)


תגובות (25)

שם אלנה
גיל 16
מראה שיער חום חלק עד המותניים עיינים חומות גוף שעון חול גובה 1.60
אופי נאמנה לחבריה אוהבת לעזור ביישנית וכשמכירים אותה מכרוב אפשר להיתאהב בה
ערפדית
והיר רצתה ללכת לתיכון
אין לה הורים והיא לא יודעת מי שינה אותה
יודעת לקרוב מחשבות והיא דיי חזקה למרות שהיא לא ניראת

08/10/2014 13:01

    נכנסה :)

    08/10/2014 15:10

אפשר לתת שתיים?
שם: צ'ילי סטילטון
גיל: 16
מוטנט
כוח: יש לו שליטה על חום, הוא יכול להבעיר דברים בשניות ולכבות אותם בשניות, הוא חסין לחום של שלוש שמשות ודיי רגיש לקור, החולשה היחידה שלו זה קור. אם מסתכלים טוב בעיניו רואים להבות קטנות בוערות על רקע ירוק (שהיה צבע עיניו המקורי פעם).
מראה: שיער לבן עם פס כתום בצד (הוא נולד איתו), שרירי, עור בהיר, עיניים שכבר ציינתי למעלה.
אופי: עצבני, יש שיומרו דיי רשע, אוהב לריב, הולך מכות לעיתים קרובות, נוהג לגונן על אחותו כשצריך, מלא בנות נלקות עליו אבל הוא פשוט לא עליהם, הוא דיי הקול של הבצפר (הכי מקובל וכל זה), בנים אחרים פוחדים לריב איתו.
רקע: מגיל צעיר הוריו היו מכים אותו ואת אחותו ויום אחד התעצבן עליהם ושרף אותם למוות, מאז הוא ואחותו פפר (שאני יתן אחר כך) גדלו בבית יתומים עד שיום אחד היא הציפה אותו ואז שלחו אותם לכלא לחמש שנים עד גיל 16, עכשיו הביאו אותם לבית הספר הזה בשביל הניסוי הזה.
זה הראשון והשניה היא-
שם: פפר סטילטון
גיל: 16
מוטנטית
כוחות: שליטה מלאה במים וקרח, יכולה לזמן צונאמים (וכמו שציינתי קודם כבר עשתה משהו דומה לבית היתומים), יש לה זימים על הצאוור שהיא מסתירה אם השיער שעוזרים לה לנשום במים (אז היא סוג של דו חיי), היא חסינה לקור במאה אחוז, החולשה שלה זה חום.
מראה: שיער שחום כפחם גלי ופס כחול מולד בצד, רזה מאוד, עינים ירוקות-כחולות יפות, עור בהיר.
אופי: נחמדה, מצחיקה, יש לה חוש הומור טוב, בנים נדלקים עליה בשניות אבל 'יש לה חבר' (לא באמת), היא טובה מאוד בעמידות ידיים וכל זה, היא גם שרה מדהים.
רקע: אותו דבר כמו לאח שלה, היא לא כעסה כשהוא שרף את ההורים שלהם כי היא אף פעם לא אהבה אותם, קצת נבהלה כשהציפה את בית היתומים אבל היא נוהגת לשמור על רוגע. גם היא לא רצת לבוא לבית הספר הזה אבל היא העדיפה את זה מלהשאר בבידוד בכלא (סגרו אותם בצינוק כי פחדו מהיכולות שלהם).

על שתיהם ביחד:
הם לעולם לא רבים, נוהגים לכנות אותם להבה ואושן (ocean), פפר מרגיע את צ'ילי כשצריך והוא מגן עליה כשצריך, שתייהם סבלו מאוד בכלא אך זה השפיע על כל אחד שונה, הם הפכים גמורים! שתיהם לא מפחדים מכלום ומפחדים להשתמש בכוחות שלהם בגלל ההרס שהם יוצרים, שתיהם גם לא מפחדים להרוג שוב אבל הם לא יעשו את זה, נוהים לריב אם צ'ילי מלא! ופפר תמיד שומרת שמי שרב איתו לא יעלה בלהבות.

אני רואה שאתה חדש ונתתי לך דמויות מסובכות, עדיף שתעשה העתק הדבק עליהן לוורד ובהתחלה תסמן לך את הדברים החשובים, בהצלחה וכל הכבוד לך, לעשות הרשמה על הסיפור הראשון זה לא קל. אני מבטיחה לקרוא ולהגיב, וסורי שחפרתי חחח

08/10/2014 13:05

    חח הדמויות שלך זה סיפור בפני עצמו חח,
    בכל מקרה אני אכניס את שניהם ;)

    08/10/2014 15:13

שם: מריאן לנקסטר
גיל: שש עשרה.
מוטנטית.
לא רצתה להגיע לבית הספר הזה, כאילו, בכלל לא, היו צריכים למשוך אותה כל הדרך אל המטוס לסין, צורחת ובועטת.
היא נמוכה, יש לה גזרה עדינה, ולרוב היא נראית שבירה כבובת חרסינה.
יש לה עור כל-כך לבן, עד כי לפעמים, היא ממש יכולה להתמזג עם קירות,
יש לה שיער בגוון שחור, באורך הסנטר, חד וחלק ועיניים כחולות כל-כך כהות עד כי הן כמו השמיים בלילה ללא ירח, ואם תסתכלו מקרוב, תוכלו לראות כוכבים.
היא מה שאפשר לכנות מכשפה, היא טובה עם שיקויים, וקללות, כמו כן, וזה פרט שלא הרבה יודעים, יש לה את הכוח לנבואה את העתיד, וזה מפחיד אותה. לפעמים, היא יכולה לשנות אותו, אך לרוב, היא פשוט צריכה לעמוד מן הצד ולצפות בדברים נוראיים קורים, כי העתיד כבר נכתב, והיא פשוט מקבלת רמזים לבאות.

08/10/2014 13:57

    אופס, שכחתי כמה דברים קטנים.
    אופי: לרוב לא מדברת עם אף אחד, אוהבת לנעוץ מבטים מסתוריים באנשים.
    לרוב מתייחסים אליה ברצינות, בעיקר בגלל המראה שלה.
    לפעמים היא ממלמלת קטעים מעתידו של מישהו, הם תמיד מתגשמים, לא חשוב כמה מרושעים הם יכולים להיות, היא ניסתה להפסיק, אך היא לא יכולה.
    היא כועסת על משפחתה על כך שרשמו אותה לבית הספר הזה, למרות שבינה לבין עצמה היא מוכנה להודות כי הרבה יותר טוב פה מאשר בבית.
    משפחתה מורכבת בעיקר מבני אנוש, למרות שפה ושם צץ מוטנט בעץ המשפחתי, סופם של אותם מוטנטים, בדרך כלל לא טוב.
    הוריה היו אנושיים להחריד, ולא הבינו במה הם פשעו שביתם היחידה אינה כמוהם.
    הם עשו הכל בכדי להיפתר ממנה, ניסו לתת אותה לאימוץ, לנטוש אותה באמצע שום מקום, וכאשר זה לא הצליח, הם ניסו להרוג אותה. היא לא בטוחה איך היא שרדה את זה, היא רק יודעת שאחרי ניסיון כמעט מוצלח להרוג אותה, היא התעוררה, והם לא היו שם יותר, עדיין יש לה צלקות, כמעט בלתי נראות, אך עדיין שם. היא חייה עם דודה ודודתה בשנים שלאחר מכן, והם שלחו אותה לבית הספר הזה. כמו כן, אני חושבת שחשוב לציין, שרשמו אותה לבית הספר כבת אנוש, כי זה היה פשוט יותר מלהסביר איך מוטנטית הגיע למדינה של אנושיים.

    08/10/2014 15:08

    לקחתי :)

    08/10/2014 15:17

אה ושכחתי לכתוב שאלנה לא שותה דם אדם רק דם חיות

08/10/2014 14:51

    אוקיי ;)

    08/10/2014 15:17

שם: איזבל
גיל: כמו כולם
ערפדית
מראה: עור ממש חיוור, שיער בלונדיני-לבן אשר מגיע עד לישבנה, חלק ופס אחר כחוול. עיינים אפורות ממש בהירות שבתוכן יש פס ירוק. אף קטן וסולד, שפתיים עבות ורחבות שנותנת לחיוכה מראה כובש. יש לה שיינים צחורות וישרות, פנייה מסורטטות ונראה כאלו וישצרו אותה במעבדה. עצמות לחייה גבוהות ובולטות, יש לה שתי גומות בלחיים שנותנות לה מראה מעט ילדותי. גופה כמו שעון חול, היא לא מלאה אך לא רזה לגמרי. היא חטובה ומלאה במקומות הנכונים (זה נשמע מצחיק) היא ניראת כמו ברבי חיוורת.
היא בדרך כלל תשים אודם אדום כהה על שפתייה ואת עייניה תאפר בצורה מעושנת אך יפה. פנייה חלקות. היא תלבש בדרך כלל חצאיות קצרות, חולצות צמודות, נעליים עם עקב ואקססוריז. ציפורנייה ארוכות ותמיד יהיה מרוחות בלק.
אופי: היא חשדנית מאוד וסקרנית באותה המידה. האופי שלה מזכיר קצת חיית טרף, היא אוהבת להיות לבד למרות שתמיד יהיו סביבה אנשים אשר מעריצים כביכול אותה, או לפחות את המראה שלה. המראה שלה תמיד מתריע נשים ומושך גברים. היא יודעת לתמרן וכמעט תמיד תשיג את מה שהיא רוצה. כמה שהיא לא נראת, היא מאוד חכמה ולפני כל צעד שלה היא חושבת כמה פעמים. מתאהבים בחינניות שלה בקלות, היא לגמרי כובשת. היא בעלת ביטחון אבל לא במובן השלילי. היא בעד צדק ושיוויון. היא מתעצבנת במהירות אך יודעת לרסן את עצמה. היא לא יכולה להיות בדקה אחת של שעמום וחייבת לעשות פכילויות שיכניסו בה אדרנלין. היא מאמינה במשפט "חייה ותן לחיות". לא אוהבת שמתערבים לה בחיים והיא לא רוצה שיתערבו לה בדיוק כמו שהיא לא מתערבת. היא תיהיה חייבת להיות צודקת בהכל, מאוד תחרותית ומאוד שקדנית. היא נקמנית בטירוף אך יכולה להיות חברה מעולה רק אם מישהו יצליח לפענח את האופי המורכב שלה. היא לא מצחברת בקלות מה שהופך את המשימה לקשה יותר. מי שיבגוד באמון שלה היא פשוט תנקום בו, היא פשוט לא סובלת שקרנים וזה מה שהופך אותה לכנה מאוד אך מסתורית. היא ניראת סנובית במבט רשוני אך היא לא כזו בכלל. תמיד היא תיהיה מוקפת באנשים, אפילו כאלה שהיא לא רוצה אותם סביבה. המראה שלה מושך אלייה אנשים והם הופכים אותה לנערצת, מה שנותן לה את הרושם של הסנובית והרעה.
רקע: היא ננשכה על ידי אביה שהייתה קטנה מכייוון שגססה. אבא שלה הוא ערפד ואמא שלה בת אדם, מה שלא כל כך הסתדר והיה כמעט אסור. הם גידלו אותה בשקט, אך יום אחד שהייתה קטנה כמעט גססה ולא נותרה להם ברירה אלה לתת לאבא להפוך אותה לערפדית. היא נרשמה לציכון בגלל סיבה אחת, גילו שההורים שלה ביחד ולקחו אותם ממנה.
כוח: היא יכולה לראות קטעים מהעתיד, חזיונות. והיא ממש מהירה

08/10/2014 15:21

    יצא ארוך, סליחה ^^
    והיא מעדיפה לשתות דם מקופסאות ולא ישר מאנשים, אך שאין לה ברירה והיא מרגישה שהיא לא יכולה לעצור את עצמה היא תנשך.

    08/10/2014 15:22

    אה והיא לא רצתה ללכת לתיכון לכן היא תמיד כעסה בתחילת הלימודים ולא רצתה לעשות כלום חוץ מלעזוב

    08/10/2014 15:37

אצלי כל דמות זה סיפור חחחחח האמת שאני יכולה לכתוב סיפור על כל דמות שאי פעם נתתי באתר הזה למישהו ואם חלקן כבר עשיתי את זה, אם תקרא סיפור שכבכר סיימתי בשם שמונה חיילים תראה שאת הדמות הראשית-קרול כבר נתתי להרשמות כמה פעמים dx

08/10/2014 15:28

אפשר עוד דמות? אין פה בנים כמעט וסצם בא לי לכתוב.
שם: פיל אהרנסון
גיל: 17
בן אדם
מראה: שרירי, גבוה, שזוף, שיער שמגיע קצת אחרי האוזניים, מעט פרוע בצבע חום כהה. עיינים חומות ירוקות מנצנצות, סנטר מחודד ולסת מרובעת, מעט זיפים ממסגרים את פניו. הוא בדרך כלל ילבש בגדים לא מפוארים ויילך עם בגדי ים כאלה, גופיות ומכנסים עד הברך וכפכפים. יש לו שפתיים דקות ורחבות, שיינים צחורות. תמיד יהיה עליו שרשרת של ירח, ארוכה מעץ שניתנה לו מאימו.
אופי: הוא נראה בחור קליל וזורם אך הוא לא בדיוק כזה. הוא מתחבר רק לאנשים חכמים בעלי נושאי שיחה, הוא לא יכול לסבול אנשים בעלי ביטחון עצמי מופרז. תמיד ימצאו אותו בשולחן של הנערים השקטים יותר למרות שהוא בחור די מקובל. כן, יש לו ביטחון עצמי אבל לא מופרז. הוא ספורטיבי מאוד וכמעט תמיד ימצאו אותו גולש על גלים בים או מנגן בגיטרה. הוא מלחין ומשורר אך מתבייש לשיר את השירים שלו. הוא רומנטיקן, ושנון ותמיד יתמוך בחברים שלו. הוא מתחבר כמעט בקלות, הוא חכם, ולא אדיש גמעט לדבר. הוא נוטה להתרחק מאנשים בגלל רושם ראשוני שמתגלה כלא נכון. הוא הרפתקן, ואמיץ. הוא לעולם לא ישיר מישהו מחבריו מאחור, הוא כריזמטי, מתעצבן די במהירות ולא יכול לרסן את הכעס שלו. הוא חזק, ורגיש אך לא מראה את זה. הוא לא רוצה להיות חביב על כולם, והוא גם לא מנסה. הוא ציני ולגמרי לא בטלן. הוא פלרטטן אך לא באמת היה לו קשר רציני. הוא לא שקדן בלימודים למרות שהוא חכם, ולא חושב לפני כל דבר שהוא עושה.
רקע: הוא בן יחיד לאמא חד הורית שנפטרה בגלל ערפד, ולכן יש לו שנאה עזה כלפיי עקפדים אבל בתיכון הוא ילמד לאהב אותם. והיא נתנה לו את השרשרץ הכוכב לפני שמתה.
האם רצה ללכת: כן. הוא בהתחלה היה נחוש ללמוד על הערפדים ואז לחסל אותם בגלל המקרה של אימו אבל אחר כך הוא רוצה דווקא בגלל הסיבה שאין לו איפה להיות והוא רוצה לשבור את המיתוס הזה שבני האדם לא רוצים ב"מיוחדים" כביכול.

08/10/2014 15:36

    אוח למה אני תמיד שוכחת דברים ….
    נשק – סכינים קטנים.

    08/10/2014 15:38

    אין בעיה, לקחתי את שניהם :)

    08/10/2014 15:54

אני אוהבת להמציא דמויות ושונאת לכתוב סיפורים, אז אכפת לך אם אכתוב עוד דמות?
מקס ביופורט
גיל: לא ידוע.
הוא בן אנוש, לפחות זה מה שהם מניחים שהוא.
גבוה, בעל כתפיים רחבות, ועור בהיר, יש לו עיניים מוזרות מעט, מזכירות את הסתיו, נעות בין חום לזהב, יש לו שיער מתולתל, בגוון דבש.
הוא חברותי, תמיד צוחק, תמיד הראשון לחייך, אך אם מסתכלים מקרוב, משהו פשוט לא בסדר, הוא טוב מכדי להיות אמיתי. הוא כריזמטי, כמעט ואי-אפשר לעצבן אותו, אך משום מה מריאן יכולה לגרום לו לאבד את העשתונות רק בעזרת מבט יחיד, נראה שהוא כמעט חושד בה, כאילו היא יודעת יותר מידי.
אין ממש מה להגיד על הרקע שלו, הוא לא הופיע מעולם ברשימות ממשלתיות, למעשה, נראה כי האזכור היחיד לכך שהוא היה קיים, זה היה כאשר נולד, לאחר מכן, זה כמעט כאילו הוא הפסיק להתקיים. שום אזכורים על בתי ספר אליהם נרשם, או חוגים מורחבים כלשהם.אין אפילו אזכור להוריו, או למשפחה מורחבת כלשהי.
הוא היה כמעט להוט מידי להירשם לתיכון הזה, כאילו זו הייתה מטרת חייו או משהו בסגנון.

08/10/2014 15:55

    אני אקח אותו, גם ככה יש חוסר בבנים חח :)

    08/10/2014 15:59

וואו זה נשמע ממש טוב
אז ככה
שם: סטף
גיל: 17
גזע: ערפד
מראה: שער שחור חלק וארוך (מגיע בארך קצת אחרי הכתפיים) עיניים שחורות גבוה לא רזה ולא שמן קצת שרירי (לא ממש שרירי אבל גם לא מקלון באמצה ככה) וממש חיוור.
אופי: ערמומי, חשדן, תבודד אין לו בחלל חברים (והא גם לא מנסה לסיג חברים הוא אוהב לחיות לבד) ומאוהב באיזבל
רקע: סטף נולד למשפחה עשירה אבל מסיבה שעדיין לא ידועה לו הם היו צריכים למסור אותו למשפחה אחרת. (סטף חושב שזה בגלל שהם אף פעם לא אהבו אותו אבל זה לא נכון) המשפחה המאמצת שלו שילמו הרבה כסף בשביל לקבל אותו מפני שהם ידעו שהוא ערפד והם רצו לנצל את הכוח שלו. כל הילדות שלו ההורים שלו ארכו בו ניסויים כדי לחזק אותו למרות שהוא סבל נורא מהניסויים הללו. בגיל 17 הוא ברך מהבית לגרמניה (הארץ שהיתה ליד [באותה יבשת] מהארץ שהוא גדל בה) ומשם לקחו אותו לתיכון.
הוא לא רצה לבוא לתיכון אבל לא היתה לו בררה.

08/10/2014 16:22

    יצא לי ממש קצר

    08/10/2014 16:25

    וואי יצא לי ממש קצר

    08/10/2014 16:25

לקחתי, שמחה שהוא גם חושק בדמות אחרת, זה מוסיף ;)

08/10/2014 16:34

הי צריך עוד?
שם: שרה מורגן
גיל: 16
בת אדם
מראה: מעט נמוכה, עור שזוף ושיער כד הכתפיים קצר וחלק, עיינים ארוכות וירוקות, שפתיים דקות, היא רזה אבל ממש. יש לה משקפיי ראיה עגולות ומסגרתן שחורה, שדי מחמיאות לה. היא לא רואה דבר בלעדייהן. היא תלבש בדרך כלל בגדים ארוכים ורחבים ולא מתעמקת הרבה בלבוש שלה או בחיצווניות שלה.
אופי: היא שקטה עד כדי כך שכמעט שוכחים שהיא נמצאת באותו החדר איתך, היא חכמה מאוד ובלימודים מצטיינת, היא מן תולעת ספרים ומעדיפה להתבודד ולקרוא ספר. היא לא מהטיפוס שאוהבים מסביות, היא די פחדנית ופסימית. היא ביישנית וקשה לה להתחבר לאנשים. היא תמיד חושבת שבאים לצחוק עליה, היא חובבת מטורפת של קומיקסים ומשחקי מחשב. היא חיננית נורא אבל קשה להבחין בה כשפנייה מוסתרות בספר. היא פחדנית ונגררת לכל לחץ קטן, היא מבריקה בחוכמתה והיא אוהבת לצטט אנשים מספרים או ממשחקי מחשב מוכרים לה.
רקע: היא הבת הרביעית במשפחה בעלת שמונה ילדים. לא תמיד נתנן לה יחס והמקום מפלט שלה היה הקומיקס. היא רצתה מאוד לעבור לתיכון בגלל שתמיד הייתה מסוקרנת לגבי יצורים אגדיים כמו שבקומיקסים שלה, והיא רצתה להכיק אותם מקרוב.
ואם זה מוסיף לך שהם חושקים בדמות אחרת אז אם אפשר שהיא תהיה מאוהבת צ'ילי אבל זה ממש לא ילך לה והיא תהיה לבד כי אני אכזרית.

ועוד אחד כי ממש בא לי
שם: שון ג'ונס
גיל: 16.5
בעל כוח
מראה: שיער קצר המורח כלפיי מעלה ומרוח תמיד בשכבה רבה של ג'ל בצבע שטנע, עור שזוף, עיינים די קטנות בצבע חום כהה, די גבוה ודי שרירי אך לא בהגזמה.
אופי: חושב שהוא הכי טוב, הוא פלרטטן ברמות וכמעט כל פעם יהיה עם מישהי אחרת וישחק בליבה. הוא רודף שמלות ולימודים לא מעניינים אותו. הכלמהוא פותר במכות וקללות ולמרות שהוא די חכם הוא לא משתמש בחוכמתו. הוא צוחק על אנשים שבשבילו רמתם נמוכה ותמיד יימשך לאלה בעלי המראה החיצוני היפב ובעלי רמת המקובלות. הוא מקובל, ספורטיבי, וזורם. הוא ציני לגמרי ולפעמים קשה להבדיל מתי זה ציניות ומתי רצינות. כל מה או מי ששונה ממנו זה נושא קומדיה בשבילו והוא יהפוך את זה לצחוק. הוא לא בנוי למערכת יחסים רצינית והוא די קטן אמונה שתבוא מישהי ותשנה אותו. הוא אוהב להפריע וכמעט תמידמיעשה בלגן בכל מקום שימצא, הוא לא מדבר על הרגשות שלו ויש לו בעיות זעם רציניות, הוא עלול להעיף למישהו כסיא על הראש רק אם ישאל אותו 'מה קרה'. הוא לא אוהב שמראים כלפיו רחמים ובטח שלא רוצים לעזור לו. הוא לא מאמין שצריכים לעזור לו הוא מאמין שהוא חזק ביותר והטוב ביותר. הוא שנון והרפתקן ואם זה לא הובהר אז מעיחס חשיבות רבה רבה לחיצוניות.
כוח: הוא יכול לשלוט בתזוזות חפצים ובמקרים נדירות גם של אנשים, הוא יכול לגרום להם לעשות מה שיירצה אבל לרוב לא משתמש בכוחו.
רקע: אימו מתה ואביו מסומם ושיכור. הוא לא רצה ללכת לתיכון והעובדים הסוציאלים גררו אותו לשם בכוח.
אם אפשר שהוא יהיה לזמן קצר עם כמה בנות בשביל שזה יתכים לדמות שלו, אבל את לא חייבת חחח סתם משהו שעלה לי לראש.
מקווה שאת עוד צריכה ושהם בסדר.

08/10/2014 23:50

    אני בהחלט צריכה ולקחתי אותם :)

    09/10/2014 10:07

הפרק הראשון יעלה כבר מחר :)

09/10/2014 10:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך