idomeir48
הרבה אנשים חולמים לעשות שינוי. רובם לא מבינים אילו השלכות יהיו לשינוי זה.

התיקון שעיוות / דוקטור לפט

idomeir48 08/12/2019 571 צפיות תגובה אחת
הרבה אנשים חולמים לעשות שינוי. רובם לא מבינים אילו השלכות יהיו לשינוי זה.

בעקבות הבנה מבריקה שהגיחה במוחו, הוא חשב לעצמו שיוכל לשנות הכל. הרי אם יגרום לעצמו להיות אדם טוב יותר בעברו ולהשקיע את הזמן בדברים הנכונים – צפוי לו עתיד מבטיח יותר ממה שיש לו כעת. לא שההווה עבורו רע או משהו כזה, אך תמיד אפשר טוב יותר.

הוא ידע בדיוק על אילו טעויות הוא מתחרט, ידע בדיוק מה פסול במעשיו ועוד יותר מכך – ידע כיצד יוכל לתקן את עצמו בצורה כמעט כירורגית – כמו שידע לעשות טוב מכל.

הוא ערך לעצמו רשימות של תאריכים, מעשים ואירועים שתכנן לתקן, ויצא לדרך.
הוא עבר בזמנים השונים ותיקן בכל פעם פרט קטן בעצמו. עם הזמן הבחין בשינוי שנוצר בו – ככל שהתקדם יותר ויותר אל ההווה.
מה שהוא לא ציפה שיקרה זהו שינוי המסלול החד שהתרחש.
לא רק שלא נהיה לנוירולוג שהוא כיום – בעל ידע רב ויכולות תיאורטיות מדהימות, הוא גם לא נהיה רופא כלל וכלל.
במקום זאת נהיה מוכר במכולת השכונתית – שכן רצה קצת שקט מהחיים עמוסי הלמידה שזימן לעצמו. מרוב ששקד בלימוד ובידע, הרגיש שאינו רוצה עוד לקרוא מספרים, ובמקום כך מעוניין לדבר עם אנשים ולחיות חיים פשוטים, כשמסביבו אנשים וסיפורים, ולא מלל מדעי ומידע יבש.

הרופא, שתכנן להפוך עצמו למוכוון מטרה אף יותר לא ציפה לכך כלל. הוא המשיך לנסות עוד ועוד להחזיר את עצמו מדרך החיים שבחר, אך ללא הועיל – ככל שניסה יותר, כך הוא עצמו, בהווה אחר, בחר לפשט את חייו והתרחק אף יותר מן העולם הזה, שכבר נראה לו זר לחלוטין.


תגובות (1)

סיפור מדהים

27/10/2021 20:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך