uta
יאללה תרשמו :)

זן אפל- הקדמה+ הרשמה

uta 07/06/2014 1108 צפיות 25 תגובות
יאללה תרשמו :)

אני כותב ספר במקביל לחף מפשע על ערפדים, אנשי זאב, שדים, מכשפות ועוד,

רייצל היא בת 18, שיער בלונדני עם עיניים כחולות כים ושפתיים אדומות, לא אוהבת להסתבך בצרות, תלמידה טובה, ומשקיענית, קיצר ילדת טובת ירושלים.
היא לא חשבה לרגע שהיא הולכת לצאת למסע אחר אביה, ושמי שהולך לעזור לה הוא ערפד ציני שלוקח כול בקלות, להקה של אנשי זאב. חברתה הטובה ביותר שהיא מכשפה, ושיהיו כמה שינסו לעצור אותה והם השדים, למה? כבר גיליתי יותר מדיי.
אז אני צריך
2 ערפדים,
5 אנשי זאב,
מכשפה,
6 שדים

אם יש כמה שיציעו מכשפה אני יבחר את הטוב ביותר.


תגובות (25)

תשמרי לי דמות של מכשפה או של אשת זאב, טוב?

07/06/2014 10:24

רגע אני חושבת שאתה בן.
פדיחות.

07/06/2014 10:24
uta uta

כן אני בן וסבבה אני ישמור לך

07/06/2014 10:26

ערפד:
שם:גונסון ר'יק.
אופי:עקשן, כנה,חצוץ, הוא סוג של באד בוי.
תיאוד חיצוני: שיער שחור עם בלורית. עיינים כחולות , יש לו יופי על טבעי.
רקע:הוא ננשך לפני 100 שנה על ידי ערפד שבגלל שהוא נשך אותו ערפו את ראשו. הוא היה חולה סרטן ואותו ערפד הציל את חיו בכך שהוא נשך אותו. עד היום הוא עדיין בגיל ההיי סקול אבל הוא בחיים לא הלך אליו .

07/06/2014 10:31

אבל תתחיללללללל עם אתה רוצה עוד דמיות תגיד ליייי תתחילללל

07/06/2014 10:32
uta uta

סבבה תודה

07/06/2014 10:33

שם: אנג'לו פרוור
גיל: 19
איש זאב
צריך רקע או משהו?

07/06/2014 10:35
    uta uta

    כן שכחתי להוסיף
    צריך רקע
    אופי
    מראה

    07/06/2014 10:36

    שכחתי מראה ואופי(face palm)
    מראה: יחסית גבוהה, עיניים חומות ומזמינות, שיער קצר עם בלורית (כמו בגריז), שפתיים מזמינות וחיוך שלא מהעולם הזה
    אופי: חברותי, מצחיק, רוצה להתחבב על כולם, לא הכי חכם אבל יש לו חוכמת רחוב, עקשן וקצת סרקסטי

    07/06/2014 10:40

    ורקע: בא ממשפחה נורמאלית לגמרי, תמיד הרגיש שונה ואז הוא גילה שההורים שלו אנשי זאב והוא חייב להמשיך את המסורת שלהם.
    אין לי כוח לרקע משוגע כמו בדרך כלל, אם זה לא מספיק אז תמציא לבד

    07/06/2014 10:43
uta uta

ואת/ה יכול/ה להוסיף כמה דמויות שאת/ה רוצה אני כבר יבחר את הטובות ביותר ואני יתחיל ברגע שיהיו לי מספיק דמויות

07/06/2014 10:35
uta uta

ונועאדר מה הרקע שלו?

07/06/2014 10:42

    אני כותבת על לפטופ אז ההדף כל הזמן מתעוות ואני שולחת טקסט חלקי
    סורי P:

    07/06/2014 10:44
uta uta

סבבה

07/06/2014 10:47
uta uta

אה סבבה

07/06/2014 10:47

רעיון יפה:))))
תשמור לי ערפד אני כותבת….

07/06/2014 11:31

אני אנסה למכשפה, ולערפד, למקרה שלא תבחר בי.
שם: קייטי
גיל: 18
אופי: קייטי נולדה מכשפה, אבל היא לא אוהבת את זה. היא לא אוהבת שמתייחסים אליה כרעה. המטרה שלה היא להוכיח שגם מכשפות הן טובות ונחמדות. לכן לכל מי שדורש עזרה היא עוזרת. היא נחמדה, תומכת, ממש מתוקה. הצד הפחות חזק שלה הוא ספורט. היא פחות אוהבת לטפס, לקפוץ ולרוץ. היא מעדיפה לעשות הכל בדרך החכמה יותר. במוח- ולא בכוח.
מראה: יש לה שיער שחור גלי וארוך ארוך עד הברך. יש לה עיניים כחולות ירוקות בגוון מיוחד, כמעט טורקיז. היא טיפי נמוכה, והיא רזה מאוד, רזה יותר מידי. צבע עורה בהיר כמו…כמו שלג. יש לה עיניים גדולות, אף קטן ולא מפריע ושפתיים בינונית ואדומות כדם.
רקע: אין מה לספר. היא באה משושלת ארוכה של מכשפים ומכשפות. כולם טובים.

ערפדית:
שם: מאדי
גיל: 18
אופי: מאדי שקטה. מאוד שקטה. היא לא אוהבת להתערב כשלא צריך, היא טורפת מעולה כדי לשרוד. יש לה חברים והיא תמיד בעניינים, אבל מבלי לדבר.
מראה: היא הכי יפה מכולם. יש לה יופי מהפנט. יש לה שיער ג'ינג'י אאאאאאארוך וחלק לגמרי. יש לה עיניים חומות, אבל הן נראות כמעט כתומות. צבע עורה קרמל כזה, וכל איבר בגוף שלה מושלם.
מקווה שתיקח:) :)

07/06/2014 11:37

שם: תומאס
גיל: 19 (בגיל ערפדים: 367 וחצי)
ערפד.
אופי: ציני. עקשן. "קר"ולכולם. הרוב שונאים אותו. יצירתי מאוד כצריך לצאת מבעיות. לא אוכל בכלל הוא צריך רק דם.
מראה: שיער שחור, גבוה. עיניים שחורות ומלחיצות קצת. אף מחודד. שרירי.
רקע: הוא נולד למשפחה רגילה ועוד בגיל 5 ננשך. אבל משום מה הוא המשיך לגדול ולהתפתח עד גיל 19 של בני אדם. הוא הבין שהגוף האנושי שלו פועל באופן שונה אחרי נשיכה. שזה מאוד נדיר אצל ערפדים.
להקת הערפדים שאימצה אותו, תמיד רצתה לעשות עליו ניסויים. הם תמיד ברח מהם ועד גיל 19 (הזמן שבו מסופר הסיפור זה חודש אחרי שכבר הפסיקו לרדוף אחריו. כי הוא כבר הפסיק להפתח).
יש לו צלקת על היד ממרדף שעשו לו.

07/06/2014 11:40

ערפד !!
שם: קווין בלייזר
אופי : יהיר , חוצפן , חושב שהוא יכול לעשות מה שבאלו , פיוז קצר מאוד .
לא מאמין במילה שנקראת אהבה , אוייב גדול של כמה אנשים , קר – פנים פוקר פייס . אגואיסט שלא מתחשב באף אחד . אוהב להציק ולעצבן . לא מפחד מאף אחד , אמיץ וחזק .
מראה : שיער שחור קצר אך השיער טיפה מסתיר את העיניים , העיניים בצבע צהוב זהב מעורבב עם כחול וכשהוא עצבני העיניים הופכות לאדומות . שפתיים דקות אך משורטטות , לסת קשוחה . יש לו צלקת במצח וכך הוא מסתיר אותה עם השיער . גוף חסון עם שרירים לובש מעיל שחור מעור ומגפיים שחורות ארוכות .
רקע: הוא יתום בכך שההוריםכ שלו נהרגו על ידי השדים וכך אולי הוא עוזר לילדה ומנסה לנקום בהם גם . ההורים שלו היו מאוד חשובים בעולם של הערפדים וכך מהתוצאה שהם נהרגו הוא נהפך להיות כמו שהוא . הצלקת שיש לו בכך שהוא נאבק על ידי זאב שהרג את חברה שלו לשעבר וכך הוא לא מאמין יותר באהבה .
אני יודעת שהסיכויים שלא תבחר אז בכל זאת רשמתי דמות שיהיה לך מבחר :)

07/06/2014 12:00
    uta uta

    טיפה שיניתי את האופי שלו, מקווה שזה בסדר :)

    08/06/2014 18:22

שם: מטאליקה, אבל כולם קוראים לה מטאל [זו בת]
גיל: כמו כולם ;)
מראה: שיער בלונדיני חלק עד הכתפיים עם פס ורוד אחד, עיניים כחולות גדולות, חיוורת, נמשים, לא רזה מידי אבל גם לא שמנה. היא ממש באמצע, והיא נראית ממש טוב. כמעט כל הבנים אוהבים אותה, והיא מסרבת לכולם, כי היא מפחדת מלהיות חברה של מישהו [פירוט ברקע]
אופי: די רגישה אבל היא מסתירה את זה. היא לא נפתחת לעולם, ולא מספרת על עצמה שום דבר אף פעם. היא דברנית מאוד והיא אוהבת להיות מרכז תשומת הלב, מה שהיא רוב הזמן, אבל היא מסתורית ואף אחד לא יודע עליה שום דבר. היא מאוד צינית, חכמה נורא ומעניין לדבר איתה כי הדעות שלה על דברים שונים הן תמיד מיוחדות ומעניינות.
היא אשת זאב ;)
רקע: היא ננשכה על ידי חבר שלה, החבר הראשון שלה. הוא הונה אותה. מישהו הצליח להציל אותה, איש זאב אחר והמכשפה, והם הפכו לחברים הכי טובים שלה.
אני יותר מאשמח אם היא גם תתגנב אחריהם למסע ואז הם יגלו אותה והיא תגיד שהיא לא יכלה לחיות בלי המכשפה, ותצטרף אליהם [רק הצעה לא חייב]

07/06/2014 12:45
uta uta

סבבה נכנסת

07/06/2014 12:52

    והדמות שלי?

    07/06/2014 13:52
uta uta

שניהם נכנסו

07/06/2014 14:23
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך