ys_white_angel
מעניין? מישהו יקרא?
תגיבו אם מישהו קורא..
חג אהבה שמח!!
אנג'ל

חלון פתוח- פרק 1

ys_white_angel 14/02/2014 558 צפיות 2 תגובות
מעניין? מישהו יקרא?
תגיבו אם מישהו קורא..
חג אהבה שמח!!
אנג'ל

פרק 1
שני אנשים עמדו בלילה מתרחקים ככל האפשר מפנסי הרחוב אך אפשר היה לראות צלילים דקים על המדרכה למי שהטיב לראות.
אחד היה בוגר השני היה נער שכמעט הגיע לבגרות.
האדם הבוגר דיבר "עכשיו שסיימת את האימונים שלך, אתה תשמור עליה" הוא נתן לו תמונה הנער הביט בה היא הייתה נערה בת גילו הוא היה מופתע, האדם הבוגר דיבר "כן אתה מכיר אותה, אנחנו לא יודעים מה הכוחות שלך או עד כמה היא חזקה, אתה חייב לשמור עליה" הוא סיים ונעלם בין הצלילים של הלילה, הנער נשאר לעמוד כמה דקות עד שאיש נעלם הוא התנער ממחשבותיו הוא שרף את התמונה וצעד למדרכה האורות האירו עליו וצל כהה בדמותו הסתמן על האדמה.
הוא עלה על האופנוע שחנה בצד הדרך והסתלק מן המקום ברעש מכני שהפר את השקט
שלאחר כמה דקות האופנוע נעלם והשקט חזר לאזור.

בית הספר היה מלא במכוניות אופנועים וכלי רכב שונים.
על המדרכה צעדו 3 נערות "יש לך את הש.ב. בהיסטוריה?" שאלה אחת מהן שענתה על השם לילי
את השנייה ששמה היה אנה
"גם אני שכחתי" אמרה רוני הנערה השלישית שעמדה לידה.
אנה צחקה "אני יביא לכם את המחברת שלי בהפסקה"
לחניה נכנס אופנוע
לילי "רוני הנה נייק" אמרה ורוני הסתובבה לכיוון האופנוע שהתקרב עליהם
לילי המשיכה "והסימן שלנו ללכת "אמרה כמעט לעצמה כיוון שרוני הייתה שקועה באופנוע שהתקרב עליה.
אנה ולילי לא חיכו יותר הן התרחקו ממנה משאירות אותה מאחור "נדבר אח"כ" אמרו לה רוני השיבה רק בנפנוף יד עדות לכך ששמעה, הן המשיכו לצעוד נעלמו בין המון התלמידים.
האופנוע נעצר מול רוני
הרוכב הוריד את כסדה וחייך עליה "בוקר טוב" רוני חייכה וענתה בחזרה "גם לך"
הוא התקרב עליה ונישק אותה נשיקה קלילה.


תגובות (2)

וואי תמשיכייי

14/02/2014 07:11

וואי תמשיכייי

14/02/2014 07:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך