פרק קצר ומשעמם, אני יודע, אבל זאת רק ההתחלה ויכול להיות שאם לא התחברתם תתחברו יותר לעלילה בפרקים הבאים.

חלל וגיבורי על- מד”ב בהמשכים! חדש! פרק 1: החייזר האחרון

28/09/2014 512 צפיות 2 תגובות
פרק קצר ומשעמם, אני יודע, אבל זאת רק ההתחלה ויכול להיות שאם לא התחברתם תתחברו יותר לעלילה בפרקים הבאים.

חלל וגיבורי על- מד"ב בהמשכים! חדש! פרק 1: החייזר האחרון

ויליאם, בן השש עשרה ישב על המיטה שלו בחדרו, הוא הקליד על מחשב הנייד שלו, לפתע, הוא שמע דפיקה בדלת, הוא כיבה את המחשב ואמר: "פתוח!"
בוב, החבר הכי טוב של ויליאם פתח את הדלת והביא לו קופסא קטנה בצורת לב עם כפתורים. "מזל טוב ויליאם!" הוא אמר.
"תודה, איפה חוגגים את יום ההולדת שלי הפעם?" שאל ויליאם.
"בחלל!" אמר בוב.
ויליאם צחק… "בחלל?! אתם סתם עובדים עליי, עוד מעט תגיד לי גם שאנחנו נטוס לירח…"
"אנחנו נטוס לירח" אמר בוב, "בחללית!"
"אבל זה לא הגיוני" אמר ויליאם והחליק את שיערו.
"זה הגיוני!" אמר בוב, "יש לי אפילו בתיק, שני כרטיסי טיסה לשדה החלליות, חלליו!"
ויליאם המשיך לצחוק: "בדיחה טובה, בדיחה טובה, אלו בטח כרטיסים מזויפים!"
"ממש לא!" אמר בוב.
"בוב, כל הזמן חלמת לטוס לחלל, אולי בגלל זה אתה אומר לי את זה" אמר ויליאם.
"בסדר, אל תאמין לי" אמר בוב, הוא יצא מהחדר של ויליאם וטרק אחריו את הדלת.
"בוב יכול להיות ליצן בקרקס!" אמר ויליאם.
בוב חזר לבית שלו, נכנס לחדר שלו ופתח את מחשב הנייד השחור שלו, הוא הדליק אותו ואז הוא הקליד: "החייזר האחרון."
הוא לחץ על אחת התוצאות וראה רקע שחור ונקודות צהובות על המסך, לפתע הוא שמע דפיקה על הדלת של החדר שלו, הוא כיבה את המחשב ובטעות הוא גם הפיל את הכיסא. "פתוח!" הוא אמר, לפתע, הוא ראה יצור עם אוזניים ירוקות, רגליים כחולות, אף לבן ושיער חום. בוב צרח וגם החייזר צרח. "יש לי חייזר בחדר שלי!" צרח בוב, הוא רץ אחרי החייזר עם מקל, החייזר עלה במדרגות לקומה השנייה של הבית הפרטי, "רגע יכול להיות שזה…. החייזר האחרון?" שאל בוב, הוא התגלגל במדרגות ואז הוא נפל לארגז הצעצועים של אחיו הקטן, ג'ונתן.
"אני מצטער ג'ונתן" אמר בוב, "יכול להיות ששברתי לך צעצועים, אבל אני באמת מצטער."
"רגע, מה זה היצור הזה?" שאל ג'ונתן והצביע על החייזר.
"אה… כלום, זה סתם חייזר" אמר בוב.
"סתם חייזר?" אמר ג'ונתן, "אני לא מאמין! אני רואה חייזר אמיתי."
"אני החייזר האחרון בחלל ילד" אמר החייזר בכעס.
"החייזר הזה מדבר אליי!" צרח ג'ונתן.
"כל החייזרים מדברים, אבל לחלקם יש קול של רובוט וחלקם פשוט יכולים לדבר מכל מיני סיבות" אמר החייזר, "וכן שמעתם נכון, אני החייזר האחרון"


תגובות (2)

נחמד, לא יודעת איך קשור גיבורי על (שבגלל זה אני כאן) אבל בטח נראה בפרקים הבאים. חוץ מזה כשאתה כותב ציטוט תרד שורה תמיד, גם אם אותו אדם אומר את זה לדוגמא:
"אני לא חושב" אמר ג'וני
"לדעתי צריך לוותר מראש" הוא המשיך
הבנת? בהצלחה ותמשיך מהר :)

28/09/2014 14:50

אני אשתדל להמשיך כמה שיותר מהר
ו… תודה!

28/09/2014 15:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך