יומנה של ילדה טיפה שונה- פרק 3

Scarlett 04/08/2014 500 צפיות 2 תגובות

"מה התכנית?" שאלתי את ג'ון. "זה קצת מסובך, אז תקשיבי טוב" הוא ענה. " הכח המוטנטי שלי הוא שאני יכול לשנות צורה לכל אדם או יצור שאני רואה. אז זה מה שנעשה: אני אשנה צורה לאחד מהחיילים של היה"מ. את תעמידי פנים שאת מכה אותי, יבואו חיילים כדי לעזור לי ולתפוס אותך, אני מכל ההמולה אצא מהתא ואשנה צורה אלייך. הם יחשבו שברחת וירדפו אחרי. אני אתחבא, אחזור לעצמי ואברח איתך. בסדר?" האמת שהיו לי חששות לגבי התכנית הזו. פחדתי שהיא לא תיכשל והם יתפסו אותו כשהוא יראה כמוני, או שיתפסו אותו משנה צורה, אבל שמחתי עליו, וגם לא היה לי רעיון טוב יותר, ומה שבטוח, לא רציתי להישאר בכלא. "כן" עניתי לו והתחלתנו בביצוע תכנית. דבר ראשון, הוא שינה את צורתו לאחד מהחיילים של היה"מ והתחלתי להכות אותו. מיד הגיעו חיילים לעזור לו וכמובן הם השאירו את דלת התא פתוחה. הוא רץ למסדרון ולשנייה אחת ראיתי איך השער החום הקצר שלו נצבע בצבע השחור של השער שלי ומתארך עד המותניים, איך העיניים הירוקות שלו משנות את צבען לעיניים הכחולות שלי ואיך כולו פתאום נראה כמוני. החיילים ראו אותו וחשבו שברחתי. עד כאן התכנית עברה בהצלחה. אך ההצלחה לא נמשכה הרבה זמן. החיילים שמו לב שיש שניים ממני, עלו על התכנית שלנו והחזירו את שנינו לתא.


תגובות (2)

וואו! אני במתך!
*סמכתי

21/08/2014 22:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך