LJtax
היי את הספר הזה כתבתי לפני שנתיים אשמח לקבל חוות דעת ואם תרצו את פרק שני אשמח מאוד לדעת :)

ירח מלא

LJtax 10/05/2016 699 צפיות אין תגובות
היי את הספר הזה כתבתי לפני שנתיים אשמח לקבל חוות דעת ואם תרצו את פרק שני אשמח מאוד לדעת :)

פתיחה :
מכירים את כל האגדות של הירח המלא ? בהלאווין יוצאים כל המפלצות המפחידות או שבירח מלא יוצאים כל הערפדים ואנשי זאב ? אז הסיפור שלי קצת שונה מכל האגדות האלה שלי קרה במציאות ! שמי ברוקלין {כן כן אני על שם עיר בניו יורק} אבל הכינוי שלי ברוק , החבר הכי טוב שלי ג'ונתן אבל אני קוראת לו ג'ינג'י כי הוא ג'ינג'י מנומש ועיניים שממש ימיסו אותך כחול אפור ירוק עם אדום מסביב . למה אדום אתם שואלים ? אי אפשר כל כך להסביר את זה ,הוא סיפר לי שהוא ירש את העיניים מסבא שלו. אוקיי חזרה למציאות ! אז זה קרה בלילה לפני הלאווין , אני וג'ינג'י הכנו את התחפושות שלנו אני החלטתי להתחפש לאשת זאב והוא לאיש זאב , כולם בבית הספר חושב שאנחנו זוג אבל אני לא יודעת למה ג'ינג'י חמוד והכול אבל אני לא חשבתי ככה עד המקרה אז ככה זה התחיל היי תעבירי לי את הזקן אמר ג'ינג'י וקצת הסתכל עליי מוזר , אתה מרגיש טוב? שאלתי , הוא התעורר מהחלום בהקיץ שלו אמממ אני מרגיש טוב בעצם מצוין מאוד. אוקי ?! ג'ינג'י אתה יושן אצלי ? אמממ כן אמר בשקט. תכננתי את הכל דבר ראשון אני ואתה רואים סרט איזה סרט שתבחר אחר כך ליטושים אחרונים לתחפושת ואז סיפורים מפחידים אמרתי ובג'ינג'י עבר צמרמורת. אוקיי איזה סרט אתה בוחר לראות ? אפשר לראות סרט קומדיה עם אדם סנדלר ? לא אמרתי זה הלאווין לא יום ראשון אבל א…. אין מה לעשות עצרתי אותו הנה סרט אמרתי "ירח מלא" אוו נשמע מפחיד מאוד . היי איזה מוזר זה אין לא תקציר זה נראה כאילו תלשו חצי מהעטיפה. הנחתי את התקליט והלכתי להביא את הפופקורן שעמד להישרף כשבאתי ג'ינג'י נהיה לבן כאילו ראה רוח בלי דיבורים הוא לקח את התקליט והראה לי מה כתוב מאחורה באדום : Help me זרקתי את התקליטור על הרצפה אוקי מה זה היה עכשיו שאלתי אבל ג'ינג'י לא ענה הוא עדיין קפא במקום .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך