מייק וזווסקי
סיפור חדש בתכנון! הכול על החלל וכוכבים מוזרים ביותר...!
כמובן... "אייפ איקס" יעבור חוויה מלאה הרפתקאות מדהימות, מוזרות ומפחידות...!
בבקשה לכם!

כוכב כבול – הקדמה

מייק וזווסקי 08/01/2014 673 צפיות אין תגובות
סיפור חדש בתכנון! הכול על החלל וכוכבים מוזרים ביותר...!
כמובן... "אייפ איקס" יעבור חוויה מלאה הרפתקאות מדהימות, מוזרות ומפחידות...!
בבקשה לכם!

שנת 3114, והטכנולוגיה בכדור הארץ הגיע לשיאה. חוץ מדבר אחד…!
"שלום לכם, כאן ג'ון קנוביל, כתב ערוץ 665. בעוד כשבוע, אנו הולכים לשגר את החללית האחרונה שלנו לחלל. עכשיו, מה שהולך לקרות פה, יהיה שונה. חללית שונה, מטרה שונה, וטייס שונה.
המדענים פיתחנו חללית המצוידת במנוע חזק מתמיד, 12 סילונים, חלל גדול, מתכת מסוג אלפא, וחדר טייס מצויד. המטרה היא למצוא כוכב חדש בו אנו נשתקם, מאחר ויש פיצוץ אוכלוסין בכדור הארץ, הירח וכמובן גם מאדים. הכוכב אשר יעמוד בקריטריונים למחייה אדם, יזכה לשיקום ולעיור.
והטייס שלנו… טייס אחר. אנו קוראים לו Ape X"", קוף מעבדה, אשר הגיע ליכולות שאף קוף לא הגיע אף פעם. "אייפ איקס" למד איך לדבר כמו בן אדם, להתנהג כמו בן אדם, וחשוב מכול… לחשוב יותר טוב מכול בן אדם! ברור לנו ש"אייפ איקס" יעמוד לפני הלא מודע, לכן, אנו פה כדי לעזור לו. מכשירי איתות ורמקולים מוצמדים לחליפה שלו, כך שיהיה לנו את האפשרות להיות איתו במשך כול המסע. החלל הוא כמעט אין סופי, ואין לנו לדעת איך הוא פועל, ומה יש בו. המדענים משערים שיהיו שם יצורים חיים, ואפילו יצורים חיים מתקדמים מבחינה אבולוציונית. כוכבים שונים, וכול אחד פועל בדרך שלו. אך לא ידוע להם אם יש גורם חיים מסוג אלפא, כמו בני אדם או קופים…! אנחנו כולנו מאחלים ל"אייפ איקס" בהצלחה במסע, ובלי תקלות…!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך