מייק וזווסקי
פרק ראשון יוצא לדרך!
דרך אגב... זה מתחיל ממש לבאס שאני לא מקבל תגובות, והרצון שלי להישאר פה מתחיל לרדת...!
כך ש.. בבקשה... לפרגן קצת...? (:

כוכב כבול – פרק 1

מייק וזווסקי 29/01/2014 696 צפיות אין תגובות
פרק ראשון יוצא לדרך!
דרך אגב... זה מתחיל ממש לבאס שאני לא מקבל תגובות, והרצון שלי להישאר פה מתחיל לרדת...!
כך ש.. בבקשה... לפרגן קצת...? (:

זהו אזור ישר וגדול, דשא ירוק, עננים כחולים, ואין ענן בשמיים.
מאות מיליוני אנשים נוכחו באותו מקום ובאותו רגע, לראות את הדבר הבלתי יאמן, והכמעט הבלתי אפשרי.
חללית קטנה, העשויה כולה מתכת, עמדה מול כול התושבים. ואליה מחוברת פלטפורמה לבנה שעליה עמדו פיסיקאים ומכונאים שבדקו את החללית.
האנשים הריעו בקול גדול. הייתה שמחה. אולי סוף-סוף תהיה תקווה לאנושות.
"גבירותי ורבותי!" נשמע קולו של קריין החדשות ברמקולים שמסביב לאזור. "היום זהו יום מיוחד ביותר יום בו אנו מטיסים לחלל אסטרונאוט חדש! מסוג שונה!" הקהל הריע בשמחה. "מאחר ואנו נמצאים כרגע במצב של פיצוץ אוכלוסין, מטרתנו– לא! מטרת הגיבור החדש שלנו הוא למצוא לנו כוכב חדש בו אנו נחייה באושר ועושר!" הקהל המשיך להריע. "תושבי כדור הארץ, הירח ומאדים, קבלו את הגיבור – האסטרונאוט החדש שלנו! Ape X!" הקהל התחיל לצרוח ולשמוח, נורה קונפטי צבעוני על כולם.
בזמן כול הרעש, נכנס מהצד מישהו הלבוש בחליפת אסטרונאוט. הוא עמד ליד החללית, והוריד את הקסדה. צצו שם פנים של קוף בעל שיער חום, עור אפור, וחיוך קטן על פניו. הוא הרים את ידו באוויר ונפנף לכול התושבים.
אדם בחליפת טוקסידו שחורה בא ועמד ליד הקוף. "אייפ איקס" הוא אמר בקול רציני. "אתה זוכר את המטרה, כן?".
אייפ איקס הסתכל על האיש. "כן, ג'ון, אני זוכר" הוא אמר בקול כבד מעט.
"שלא תפשל! שלא תגרום לעשרות השנים האלה ליפול לזבל!" אמר ג'ון באגרסיביות קלה.
"לא לדאוג, חבר. אחרי הכול, אני מיומן לא פחות מכם…!" אמר אייפ איקס וצחקק.
ג'ון זעף מעט. "טוב. לא לפשל. זו המטרה השנייה שלך" הוא אמר, תפח בכתפו של אייפ איקס, והלך.
שני מכונאים באו לכיוונו של אייפ איקס. "הכול מוכן, אתה יכול להיכנס" אמר אחד מהם.
"תודה רבה על השירות שלכם" אמר אייפ איקס ולחץ ידיים על שניהם.
אייפ איקס נכנס לחללית הקטנה. והקהל התחיל להריע כמו מטורף.
אייפ איקס שם את קסדת האסטרונאוט על ראשו. "בואו נעשה את זה". הוא התיישב על כיסא החללית, לחץ על כמה כפתורים, ואז לחץ על כפתור השיגור.
החללית התרוממה לאט לאט, הסילונים נדלקו באור כחול חזק. החללית הסתובבה מעט.
נשמע כול של מנוע נטען.
ותוך שניה, החללית טסה מחוץ לעיניהם של הקהל.
"אמממ… זה לא היה אמור לעבוד ככה…!" אמר אחד הטכנאים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך