אני ואחי עבדנו קשה על הפרק הזה מקווים שתגיבו ואנחנו מקווים שהפרק הבא יצא בקרוב תגייייייייבווווווווווווווווו (: 3>

כת המסכה פרק 1

20/08/2014 1106 צפיות 3 תגובות
אני ואחי עבדנו קשה על הפרק הזה מקווים שתגיבו ואנחנו מקווים שהפרק הבא יצא בקרוב תגייייייייבווווווווווווווווו (: 3>

אני חוזרת הביתה מהחנות עם קניות בידי,כשאני עולה במעלית אני מריחה ריח מוזר,ריח שונה. כשאני פותחת את הדלת הביתה הדבר הראשון שאני מקבלת זו מכה בראש, ואחר כך שחור. כשאני מתעוררת אני רואה מולי אשה בגלימה שחורה ועל פניה מסכה לבנה. כשאני מסתכלת מסביבי אני רואה עוד נשים עם גלימות שחורות ועל פניהן מסכות לבנות אדומות. אחת מהנשים זזה ומביאה מסכה לבנה אדומה לאשה במסכה הלבנה, ניסיתי להשתחרר מהחוטים שכבלו אותי אל המזבח השחור שמתחתי, לא הבנתי מה קורא, הבהלה געשה בתוכי. האשה עם המסכה הלבנה התקרבה אלי עם המסכה בידיה, היא שמה את המסכה עלי והרגשתי שלווה.

למחרת:

טליה הראתה לכולנו עיתון ששומעים עליו בכול המדינה, שלוש נשים רווקות נעלמו אתמול בלילה.
"זה באמת חשוב שהן רווקות?",שאל תומס.מיד טליה ענתה לו"אני לא בטוחה, אבל יכול להיות שזה חשוב בשבילם". "כתוב בעיתון למה זה קרה ומי הן?", הפעם אגר ענתה לתומס,"לא כתוב למה זה קרה אבל כתוב מי הן, פדמה ריפ, שרן טיבק ולילי קינד. מעניין איך הן נעלמו ומה קרה להן?" השאלה של אגר נשארה באוויר ללא מענה.
מיד כשנשמע הצלצול לשיעור היסטוריה חמישתנו קמנו מהמקום הקבוע שלנו, תומס, טליה, צור, דרו ואגר אל עבר הכיתה.

המשך יבוא….


תגובות (3)

אף פעם לא קראתי סיפור על כת. נשמע מעניין.
היו כמה דברים שהייתי משפרת, אבל אני מאוד עייפה כרגע. תצטרכו להסתפק בזה.
תמשיכו!

20/08/2014 21:56

שאלה, איזה סוג של מדע בדיוני זה?
אני מתכוונת-כוחות על, חייזרים, סתם ארועים לא הגיוניים?
טוב בכללי, מאוד יפה ומסתורי, תמשיכי דחוף

20/08/2014 22:14

את תביני בקרוב אנחנו מקווים, תודה רבה על התמיכה!!!

20/08/2014 22:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך