שלושה דגובות וממשיכים!!!

לילה טוב פרק 1

01/06/2016 676 צפיות תגובה אחת
שלושה דגובות וממשיכים!!!

הלילה.
הכל מלא כוכבים מנצנצים ובוהקים כל כך.
עיני משתקפות בחלון, אך אני לא מביטה בהן, אני ממשיכה להביט בכוכבים.
רק לרגע הכל היה מושלם, אני במיטה מביטה בכוכבים, אבל אז הרגע הזה נעלם.

צרחה מפלחת את אוזני ואני פורצת מהמיטה בבוקר שתוף שמש של הקיץ.
"כולם לקום!, לצחצך שיניים, להתלבש ואז לצאת לעבודה!" צורחת גברת תדל.
לשנייה כולם מביטים בה, ושנייה אחרי זה כולם מזנקים מהמיטה ומתחילים להתרוצץ כמו עכברושים! כמובן שגם אני מתחילה לרוץ כמו משוגעת לשרותים ראשונה, אתם מבינים, יש במעון שאני גרה בו 127 נפשות מהגיל הקטן ביותר עד הגיל שמתגייסים לצבא.
"שיט!" שכחתי את מברשת השיניים שלי! לא נורא! אני אצחצך עם האצבעות, למזלי אני מגיעה ראשונה. קול האנחה שיוצא מגרוני הדקיק חזק כל כך, שכל ילדי המעון שמו לב והתחילו לרוץ כמו עדר של סוסים, לכיווני! "אוי לי!" אני אומרת תוך כדי שאני מצחצחת שניים מהר ובורחת כל עוד נפשי בי!
בום!!!
"היי! שים לב לאן אתה הולך!" אני צועקת וכאשר אני מרימה את עייני אני מבינה שזאת גברת פולימר. "אא…..מה שהיתקוונתי לומר זה….." לפני שאני מסיימת את דברי גברת פולימר צורחת עלי:"מהר! למשרדי! יש לך מזל שאין לי היום יותר משלוש שעות פנויות!", אני מבינה מה כבר הולך לקרות לי, היא הולכת לענות אותי עד שאצרח וכל ילד בעולם ישמע את הצרחה שלי, כבר קרה לי מקרה כזה

גיל שמונה השמיים בהירים. מה כבר יכול לקרות? אני מסתובבת עם חברתי הטובה ורוקה.
בום!!!
הדלת של המשרד של (אלא של מי?!) גברת פולימר מתפוצצת.
ורוקה ואני נופלות על הרצפה,
"אאוווווץץץץץץץ!!!!!!!" צורחת ורוקה, היא מחזיקה את רגלה בידה ואני לא מבינה מה קרה.
"ורוקה? מה קרה?" אני שואלת בבהלה ואולי אפילו קצת מסקרנות, טוב…….זה מסקרנות.
"זה היה אמור להיות לי ברור!" צורחת גברת פולימר.
"אלא מי זה יהיה אם לא ורוקה ומייקל!?"
ברור לי שהיסתבחרתי…..

הלכתי למשרדה אך לפני הדלת משהו משך את תשומת לבי, משהו שזז….


תגובות (1)

נחמד ממש, תמשיכי

02/06/2016 07:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך