graycloude
הייתה מישהי שרצתה להוסיף דמות בהרשמה, אם את רוצה את יכולה להוסיף אותה פה בתגובות. ותודה גדולה לכל מי שנתן דמויות! אני אתחיל לעבוד על הפרק הראשון בהקדם האפשרי. -סנואו

לעטוף את הזמן-דמויות

graycloude 24/06/2014 700 צפיות 9 תגובות
הייתה מישהי שרצתה להוסיף דמות בהרשמה, אם את רוצה את יכולה להוסיף אותה פה בתגובות. ותודה גדולה לכל מי שנתן דמויות! אני אתחיל לעבוד על הפרק הראשון בהקדם האפשרי. -סנואו

(הדמות שאני המצאתי)
שם: קלאודיה (קלאוד) מלברון
גיל: 16
מראה: שיער כחול (צבוע) קצר מאד ומתולתל, עיניים אפורות שגורמות לה להיראות מאד רצינית לפעמים, תווי פנים מעט שדוניים, עצמות לחיים גבוהות, לא גבוהה ולא נמוכה, משקל ממוצע.
אופי: עקשנית (מאד), שתלטנית, דעתנית, חכמה, כנה, חדת הבחנה, צינית, וחשדנית.
מצב משפחתי: אמא שלה פסיכולוגית, אביה היה חייל אבל איבד את היכולת ללכת במלחמה ועכשיו הוא סופר. יש לה אח קטן שהיא מגוננת עליו בכל מחיר, והוא אחר החברים הטובים ביותר שלה.
אוהבת: ספרות פנטזיה, שירה, מילים אחרונות, לשבת על המרפסת לבד ולשמוע את רעש העיר בזמן שהיא קוראת. מאד אוהבת לצלם, וגם מאד טובה בזה.
שונאת: הצבע וורוד, חתולים, ההתמכרות של כל מי שסביבה לטלפונים.

שם: ג'סיקה
גיל:16
מראה: שיער חום בהיר שטני, קצר וחלק, עיניים בצבע דבש עכורות במיוחד, מבנה פנים עגלגל עם שפתיים דקות ואף מושלם. נמוכה אבל זה מחמיא לה.
אופי: צינית, אמיצה, לא מתייחסת להשלכות של המעשים שלה, מתעצבנת בקלות, חשדנית, סקרנית, ולא כולם מתחברים אליה כל כך.
היא מרגישה בודדה, ולרוב אנוכית.
רקע: אבא שלה היה סוכן ב-F.B.I אבל אין לה מושג מה הוא עשה שם. היא גרה עם אמא שלה ולרוב די נורמלית.
אוהבת: לנמנם, לאכול, ותמיד מחפשת דברים אמיצים וכיפיים, כמו ספורט אקסטרים. חובבת הרפתקאות וספרי מתח.
לא אוהבת: להתעורר מוקדם, להיות רעבה, ולא לעשות כלום.

שם: טיי, טימותי
גיל: 16 (סליחה ששיניתי, כולם חייבים להיות בני 16 או סביבות 16, לא יותר)
מראה: שיער חום בהיר וחלק, עיניים בצבע חום בהיר כמו שערו, גובה 1.72
אופי: אמיץ, לוקח החלטות מהר, נבון וחכם.
רקע: אמא ואבא שלו נהרגו בתאונה ועכשיו הוא בבית אומנה.
אוהב: לבלות עם חבריו, לישון ולקרוא.
שונא: שמסתירים ממנו סודות, וכשמנסים להרוג אותו.

שם: אלינה הרפר.
גיל: 16
מראה: שיער שחור מתולתל ומלא חיים, עיניים קטנות ואפורות, אף גדול, נמוכה מאד ומשקל ממוצע.
אופי: חסרת סבלנות, העיניים שלה לפעמים מדברות במקומה (כלומר, כשהיא עצובה רואים את זה ישר מהעיניים שלה ומהבעת הפנים שלה, ואם היא מאוהבת במישהו היא לא יכולה להכחיש את זה)יש לה חוש הומור מוזר והיא צוחקת מהכל. שונאת ללכת עם הזרם ותמיד כנה.
רקע: הוריה התגרו כשהיא הייתה בת 14. אביה חיי ווירג'יניה, והיא חיה עם אמא ואחיה הגדול (והנאה) בן ה-17 ומבקרת את אביה בכל סוף שבוע שני.
אוהבת: מסטיקים, מתמטיקה, חצאיות מיני משובצות, סטרפלס, וליפסטיק בטעם אבטיח.
שונאת: האף שלה, המורה לאנגלית, אנשים טיפשים שאי אפשר לעשות איתם שיחה אינטלקטואלית, מעודדות וסרטים.

שם: אלינורה
גיל: 15 ו11 חודשים.
מראה: שיער אדום די קצר, עיניים בצבע כחול ירוק, אף קטן,שפתיים מלאות, מנומשת.
אופי: חמת מזג, לא סבלנית, ידידותית מאד ואכפתית, אוהבת לשיר למרות שהיא לא מוצלחת כל כך, ילדותית, אוהבת תשומת לב. אם היא במצב רוח רע היא תעדיף להתבודד. אוהבת טבע ובעלי חיים.
רקע: באה ממשפחה עם שני אחים גדולים ששניהם משרתים בצבא. אמא שלה לא עובדת ואביה מפקד צבאי לשעבר.
אוהבת: התעמלות, שירה, בעלי חיים. ואוהבת לצבוע את השיער.
שונאת: כשמתעלמים ממנה, לחכות בתור.

שם: ריימונד (ריי) אלוי
גיל:16
מראה: נער בעל שיער בגווני השחור, שיערו מעט קצוץ ופרוע, פניו חדות, שפתיו מתוחות, עיניו הכחולות מביטות בחדות. גבוה ושרירי.
אופי: מתוח, פחדן מעט, אסטרטגי מאד, חסר סבלנות, עקשן, קולני, שתלטן, רגיש.
רקע: הוא חיי עם שתי אחיותיו ואמו, אביו ברח עם אישה אחרת והוא נאלץ לעזור לאמו בכל. אחיו התאומים קטנים ממנו בארבע שנים והוא דואג להם מאד.
בזמנו הפנוי הוא אוהב לקרוא ולכתוב סיפורי פנטזיה, אבל אף פעם לא חשב שיקלע לאחד כזה.
אוהב: לקרוא, לכתוב, לצלם, לצייר, וכשעושים מה שהוא ביקש לעשות.
לא אוהב: כששוכחים ממנו, שלא מכבדים אותו, שצוחקים עליו, נותנים לו לעשות את הדברים ה"אמיצים".

שם: קאסטיאל (קאס)
גיל:16
מראה: שיער חום ופרוע, עיניים ירוקות, לא שרירי, רזה, שם משקפיים.
אופי: חביב, ידידותי, אכפתי, נחמד, חכם, נוטה לפעול בלי לחשוב, מצחיק ואוהב לצחוק.
רקע: אביו נפטר מסרטן ומאז אמו והוא לבד, אמו אוהבת לצאת למועדונית ועכשיו היא התחתנה עם *&^$%^&&* שקאס שונא.
אוהב: לגרום לאנשים לצחוק, לקרוא, לצייר (מאד אוהב לצייר).
שונא: את אביו החורג, כשמשקרים לו.


תגובות (9)

הוספתי דמות בהרשמה :)

24/06/2014 16:51

ראיתי אני עכשיו אעתיק את זה לפה

24/06/2014 16:52

את יכולה לכתוב שזאת את גבי…נראה לי שכולם כבר יודעים את זה במילא… סנואו…מעכשיו אני קוראת לך מריון(על שם דמות מסרט שקוראים לה סנואו מריון) ^~^

24/06/2014 16:53

    אני מריון! ובגלל שהשם נשמע לי כמו של של נזירה אדוקה, אני נזירה עכשיו!!

    24/06/2014 17:01

    להגיד תאמת הדמות שדיברתי עליה היא חייל F.B.I …. בכל מקרה- מריון!!!! את נזירה!!!!! ^~^ (אני לא צריכה להגיד שמשעמם לי מאוד נכון?)

    24/06/2014 17:04

(דמות שהוספה עכשיו)
שם: בן טינרם
גיל: 16
מראה: שיער שחור כפחם, גובה ממוצע, עיניים ירוקות בהירות מאד, שזוף מעט, שרירי ומוצק, שפתיים ורודות ורכות ואף כפתורי וחמוד.
אופי: הוא מאופק ורציני בהתחלה אבל אחרי במכירים אותו הוא מצחיק מאד ומהנה להיות איתו, הוא חכם מאד ומנסה לפתור דברים בעזרת המחשב ולא בכוח, לא יכול לסבול בריונות ותמיד יעשה משהו בנוגע לזה, הוא מאד נחמד ורומנטי.
רקע: בא ממשפחה עמידה ותמיד אהב להיות במחיצתם של אביו ואמו וגם אחותו הקטנה בת השש. ההורים שלו תמיד ניסו לפנק אותו אבל הוא ניסה שלא לבקש יותר מדי כדי לא לבזבז את כספם, למרות שהביאו לו פסנתר שממש רצה כשהיה בן 12 והוא עדיין תמיד מנגן בו בזמנו הפנוי.
אוהב: לנגן בפסנתר, לשיר ולצייר
שונא: שקרנים, נצלנים ושיעורי בית בהיסטוריה.

24/06/2014 17:00

תתחילי :)

24/06/2014 17:05

שם: תאו קלאוד
גיל: שש-עשרה
מראה: שיערו חום-כהה ושופע, עורו בגוון זית, ועיניו ירוקות כהות. הוא ממוצא לטיני, ואוהב לזייף מבטא ספרדי כדי להשיג בחורות. לובש בדרך כלל וסטים פתוחים מעל חולצות לבנות מכופתרות, ובעל תווי פנים ערמומיים למדי. גובהו ממוצא או מעט פחות. הוא לא שרירי, אבל כן מוצק.
אופי: פלרטטן, מקסים, ציני, מצחיק וצוחק. מידי פעם יש לו התקפים של חוסר ביטחון ולחץ, שלעיטים עלולים להתדרדר להתקפי חרדה. הוא שונא לריב, ובמקרה שמישהו כועס עליו הוא מעדיף פשוט להתחמק מהמקום בחיניניות. הוא מאוד אלגנטי, במיוחד בתנועות שלו. יש לו נטייה לקפוץ תוך כדי הליכה, ולבצע סיבובים על עקב אחד. הדבר הכי אהוב עליו בעולם הוא להיתלות הפוך, מכל מקום. סולמות שכובים (מונקי ברס.) הן גן עדן בשבילו. הרגליים שלו קלות מאוד, וכשהוא הולך הן פחות מורמות מהרצפה ויותר מחליקות עליה. יש לו חיבה עזה ובלתי נשלטת לשוקולד, מכל סוג.
רקע: הוא גדל בבית מאושר פחות או יותר, כמו כל משפחה אחרת גם לו, להוריו, ולאחיו הקטן בשלוש שנים, היו בעיות וריבים. תאו נהג להציק לאחיו הקטן, צ'רלי, כל הזמן. במיוחד בבית הספר: הוא הרביץ לו והעליב אותו ללא הפסקה. אף שתאו היה צעיר מאוד, וצ'רלי אפילו יותר ממנו, הוא היה בריון של ממש.
פעם אחת, שתאו היה בכיתה ד' (וצ'רלי בכיתה ב'.) כל המשפחה יצאה לטיול באלסקה. תאו, כרגיל, התעלל באחיו הקטן, והתערב איתו שהוא לא מספיק 'גבר' בשביל לצאת מהבקתה בה ישנו באמצע הלילה וללכת ליער. צ'רלי, שהיה נחוש להוכיח לאחיו הגדול שהוא כן קשוח וראוי להערכה, יצא עם תאו ליער. הם הלכו בחושך, ותאו קינטר את אחיו על היותו ילד קטן ופחדן, כשלפתע: צ'רלי צרח, והתחיל לרוץ, תאו הסתכל מאחוריו, וראה דוב מתקרב אליהם במהירות. הוא התחיל לרוץ גם הוא, אבל אז צ'רלי עיקם את הקרסול שלו. תאו ניסה למשוך אותו, אבל הדוב כבר הגיע אליהם. תאו ידע ששניהם מריחים מהצלי שהם אכלו לארוחת ערב. הוא התחיל לרוץ בלי צ'רלי, ושמע את הצרחות של אחיו הקטן, שהתחנן אליו שיחזור, ואז את צרחות הכאב המחרידות. הוא הסתובב באיטיות ובפחד, בדיוק בזמן כדי שהדם של אחיו הקטן ינתז על כל הפנים שלו. תאו התחיל לרוץ שוב, והוא רץ במשך הרבה זמן, עד שהוא הגיע לבקתה.
עד היום תאו סובל ממה שחמשת הפסיכיאטרים השונים שהוא הלך אליהם מכנים "הפרעת דחק פוסט-טראומטית", והוא קיבל מאה חמישים ושמונה התקפי חרדה מאז כיתה ד'. והוא סופר. שלושה מהם התרחשו בזמן שראה דוב אמיתי, שבעה בזמן שראה או דיבר עם אנשים שהותקפו בידי דובים, וחמש-עשרה בזמן הפגישות עם הפסיכיאטרים. הוא לא יכול אפילו לשמוע את השם של אחיו בלי שהלב שלו יתחיל לדפוק מהר בהרבה מהמומלץ. הם עזבו את העיירה הקודמת שגרו בה, למקום בו אף אחד לא יידע על מה שקרה, ותאו ממשיך בחיו כרגיל. לכאורה. כל לילה הוא חולם על צ'רלי ועל הדוב ועל הרגע הזה בו הדם של צ'רלס קלאוד ניתז על פניו.
שונא: דובים, אוכל חריף, אנשים שמתעצבנים כשהוא יושב על ספות עם הראש למטה והרגליים למעלה, ירקות, כלבים.
אוהב: שוקולד, סוכריות גומי, בשר, שוקולד, להיתלות הפוך, שוקולד, לעשות כאילו הוא נופל ואז להתייצב ברגע האחרון, לצאת עם בנות, שוקולד, ווסטים, שוקולד, יציבה גרועה, שוקולד, את השיער שלו, אפטרשייב, נשיקות, להעביר יד בשיער שלו, שוקולד, להסתכל במראה, את עצמו, את השיער שלו, להריח כמו תותים ושוקולד, לאכול תותים ושוקולד, חתולים, את השיער שלו, לבוש מהודר, ספונטניות, בחורות יפות, שמחמיאים לו על השיער שלו, שוקולד, שאנשים שמים לב שהוא מחליף תסרוקת או בושם או משהו כזה, את הריח שלו (תותים ושוקולד.) חתולים, את הצבע ירוק, לשמוע מוזיקת מטאל, אה, וגם שוקולד

24/06/2014 17:40

אויייי ושחכתי את:
שם: מיטאסה
גיל: 16.5
מראה: שיער בלונדיני מלוכלך, עיניים כחולות ושמחות, חיוך רוב הזמן
אופי: צוחקת הרבה, אנרגתית, אוהבת לעזור ולהצחיק.
רקע: לא משהו מיוחד.
אוהבת: לצחוק
שונאת: אנשים רעים

24/06/2014 17:53
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך