graycloude
אני אשמח אם תרשמו. ותודה לכל הנרשמים. -סנואו

לעטוף את הזמן-הקדמה והרשמה

graycloude 24/06/2014 796 צפיות 30 תגובות
אני אשמח אם תרשמו. ותודה לכל הנרשמים. -סנואו

הסיפור מתחיל לפני שנים רבות כל כך שאפילו אני לא זוכר, והוא כמו הרבה סיפורים באדם ומלחמה. הגיע הזמן שאדם זה יעשה את מה שכל כך לא רצה לעשות, הדבר שהמצפון שלו לא הרשה לו לעשות עד עכשיו אבל ההיגיון הבריא חייב אותו לעשות.
אני לא יכול לספר לכם מה הוא עשה, או אם עשה אותו בכלל כי אפילו אני עוד לא בטוח בכך. הדבר היחיד שאני יודע הוא שאם מישהו יעשה זאת שוב בין הוא בכוונה או לא התוצאות יהיו יותר גרועות מאז, ולא מעט דברים קטסטרופליים קרו אז.
אני בטוח שהדיבורים שלי נראים לכם כמו איזו מתיחה כי אני מדבר ללא שמץ של היגיון אבל היו בטוחים שאני לא משקר, אני מניח שכדי לגלות מה באמת קרה אפילו אין צורך לחזור לכל השנים הללו אחורה. לצערנו, הכל מתחיל מחדש.

כדי להירשם:
שם-
גיל 16
מראה-
אופי-
מצב משפחתי (לא חייב דרמטי)-
דברים שהיא או הוא אוהב/ת-
דברים שהוא או היא שונא/ת-


תגובות (30)

לא הבנתי ממש את העלילה ><
תוכלי להסביר לי?
כך אוכל גם לבנות לסיפור שלך דמות.

24/06/2014 14:24

זה הולך להיות עם נסיעה בזמן, ואפשר לומר נבל שהוא הנבל הקלאסי של סרטי מדע בדיוני, ובקיצור זה יתחיל בתיכון אבל ימשיך להרבה יותר מזה. וזה מתרחש בהתחלה בניו יורק אז השמות צריכים להיות אמריקאים, גם שמות לא טיפוסיים.
ותודה על הדמות (למרות שעוד אין, תודה :)) ^^

24/06/2014 14:26

שם: מיטאסה
גיל: 16.5 ><

24/06/2014 14:38

    רגע, למה זה לא רשם?

    24/06/2014 14:39

    מראה: שיער בלונדיני מלוכלך, עיניים כחולות ושמחות, חיוך רוב הזמן
    אופי: צוחקת הרבה, אנרגתית, אוהבת לעזור ולהצחיק.
    רקע: לא משהו מיוחד.
    אוהבת: לצחוק
    שונאת: אנשים רעים

    24/06/2014 14:43

אוקי^_^ אשמח להצטרף!
[אני מאוד אוהבת מדע בידיוני]

שם: ג'סיקה
גיל: 16 (?)
מראה: שיער חום בהיר-שטני קצר וחלק, עיניים בצבע דבש ועכורות במיוחד, מבנה פנים עגלגל עם שפתיים דקות ואף מושלם.
נמוכה אך זה ממש מחמיא לה.
אופי: צינית, אמיצה, לא מתייחסת אף פעם להשלכות של משהו, מתעצבנת בקלות, חשדנית, סקרנית ולא כולם מתחברים אליה כל כך.
היא מרגישה בודדה. ולרוב אנוכית.
רקע: אבא שלה היה סוכן בשב"כ (יש כזה גם בניו יורק? 0-0) אך אין לה שמץ של מושג מה הוא עושה שם.
היא גרה עם אמא שלה רוב הזמן ובסך הכל ילדה רגילה לחלוטין.
אוהבת: לנמנם, לאכול ותמיד מחפשת דברים אמיצים וכיפיים כמו צניחות חופשיות, טיפוס על הרים… חובבת הרפתקות וסרטי מתח.
שונאת: להתעורר מוקדם, להיות רעבה, ובמיוחד- לא לעשות כלום.
היא מעדיפה לפתור משוואות משעממות וארוכות ללא תוצאה מאשר לא לעשות שום דבר.

מקווה שאכנס:) שני פרטים לבחירתך…
אוהבת!

24/06/2014 14:42
uta uta

שם: טיי (שם מלא טימותי)
גיל: 18
מראה: שיער חום בהיר וחלק, עיניים בצבע חום בהיר כמו שיער. 1.72
אופי: אמיץ, לוקח החלטות מהר, חכם ונבון.
רקע: אימא ואבא שלו נהרגו בתאונה, והוא בבית אומנה עכשיו
אוהב: לבלות עם חבריו, לקרוא וגם לישון,
שונא: שמסתירים ממנו סודות, שמנסים להרוג אותו (מה שקורה לו הרבה)

24/06/2014 14:52

תודה, כל הדמויות שכתבתם נכנסות.
רק לדמות של ג'סיקה אני אשנה את זה לאבא שלה היה ב-F.B.I כי להם יש בסיס בניו יורק.

24/06/2014 15:02

שם- אלינה הרפר
גיל- מה שצריך
מראה- שיער שחור מתולתל ומלא חיים, עיניים אפורות קטנות, אף קצת גדול מדי, נמוכה מאוד, משקל בינוני (לא רזה אבל לא שמנה).
אופי- היא חסרת סבלנות, העיניים שלה לפעמים מדברות במקומה (כלומר כשהיא עצובה רואים את זה ישר על פי הבעת פניה ואפילו לא צריך לשאול אותה, ואם נגיד היא מאוהבת במישהו אז ממש קשה לה להכחיש.), יש לה חוש הומור מוזר והיא צוחקת מהכל. שונאת ללכת עם הזרם, וכנה ואמיתית תמיד.
רקע- הוריה התגרשו כשהייתה בת 14 (תשני לפי הגיל שצריך להיות, שנתיים לפני), ואביה חי במדינה אחרת ממנה (אמרת ארצות הברית>< אם לא מתאים תשני) והיא גרה עם אימה ואחיה הגדול (והחתיך!) בן (גדול ממנה בשנה) ומבקרת את אביה בכל סוף שבוע שני.
אוהבת- מתמטיקה, חצאיות מיני משובצות, סטרפלס, ליפסטיק בטעם אבטיח ומסטיקים.
לא אוהבת- את האף שלה, המורה לאנגלית, אנשים טפשים שקשה לעשות איתם שיחות אינטילגנטיות, מעודדות וסרטים.

24/06/2014 15:03

תודה על הדמות היא נשמעת ממש חמודה, תהיתי אם תוכלי לעשות גם דמות לאח שלה שהזכרת לקראת הסוף, גם אם לא זה בסדר

24/06/2014 15:07

גבי!! והו!!!!!
אני אנסה לכתוב דמות… ההשראה אלי לדמויות במחסום כתיבה.

24/06/2014 15:16

יווו סנואוו

24/06/2014 15:17

    אני סנואואואואואו

    24/06/2014 15:18

מצאו אותי! מחסהההההההההההה
כל ההתחלה החדשה שלי… קאבומיבום.
אבל אני אתמודד.
ותודה על המאמצים ליצירת דמות נטע, בימים אלא של מחסור בדמויות המאמץ הזה יזכה לכבוד רב.

24/06/2014 15:18

שם: אלינורה
גיל: 15 ו11 חודשים
מראה: שיער אדום די קצר, עיניים בצבע כחול ירוק, אף קטן, שפתיים מלאות, מנומשת.
קצת נמוכה ורזה.
אופי: חמת מזג, לא סבלנית, ידידותית מאוד ואכפתית. אוהבת לשיר למרות שהיא מוצלחת כל כך. ילדותית, היא אוהבת תשומת לב. אם היא במצב רוח רע היא תעדיף להתבודד. היא אוהבת טבע ובעלי חיים.
רקע: באה ממשפחה עם שני אחים גדולים ששניהם משרתים בצבא. אמא שלה לא עובדת ואביה הוא מפקד צבאי לשעבר.
היא הילדה הקטנה שלה אבא, יש לה 2 חתולים וכלב רוטוויילר.
אוהבת: היא אוהבת התעמלות ושירה ובעלי חיים. היא גם אוהבת לצבוע את השיער.
לא אוהבת: כשמתעלמים ממנה, לחכות בתור.

מקווה שזה בסדר ^~^

24/06/2014 15:21

    שכחתי להוסיף- היא לא סובלת כשקוראים לה אלינורה, היא מעדיפה את הכינוי שלה "אלי"

    24/06/2014 15:24

שם: ריימונד (ריי) אלוי
גיל מה שצריך
מראה- נער בעל שיער בגווני השחור, שיערו מעט קצוץ ופרוע, פניו חדות, שפתיו מתוחות, עיניו הכחולות מביטות בחדות.גבוה ושרירי.
אופי- מתוח, פחדן מעט, חכם, אסטרטגי מאוד,חסר סבלנות,עקשן, קולני,שתלטן, רגיש.
רקע-הוא חי עם שתי אחיותיו ואמו , אביו ברח עם אישה אחרת. הוא נאלץ לעזור לאמו בכל. אחיו התאומים קטנים ממנו ב4 שנים , ולכן מאוד דואג להם.
בזמן הפנוי שלו הוא קורא ומחבר סיפורי פנטזיה.אך לא חשב שיקלע לאחד כזה (?)
אוהב- לכתוב ולקרוא, לצלם, לצייר,כשעושים מה שביקש בשבילו.
לא אוהב- ששוכחים ממנו, שלא מכבדים אותו, שצוחקים עליו, שנותנים לו לעשות דברים 'אמיצים'.
נמנמ מקווה שדמותי תיכנס.

24/06/2014 15:43

תודה וולדה הדמות חמדמדה במיוחד, וגם שלך דני חמדמד מאדדד
תודה לכל מי שנתן דמויות אני אשתמש בכולם

24/06/2014 16:01

יש מקום לעוד דמות אחת?

24/06/2014 16:07

ברור

24/06/2014 16:10

עדיף בחור

24/06/2014 16:11

אני מוסיפה דמות! אני אוהבת להוסיף דמויות…

24/06/2014 16:40

    שלומות טדי

    24/06/2014 16:43

    אני שומעת פה שמועות, גבי… זאת את?

    24/06/2014 17:34

שם: בן טינרם
גיל:16
מראה: גובה ממוצע, שיער שחום כמו פחם, עיניים ירוקות בהירות מאד, שזוף מעט, שרירי ומוצק, פתיים ורודות ורכות ואף כפתורי וחמוד.
אופי: הוא מאופק ורציני בהתחלה אבל כשמכירים אותו הוא מאד מצחיק ומהנה להיות איתו, הוא חכם מאד ומנסה שלפתור דברים בעזרת המחשבה ולא כוח, לא יכול לסבול כשמציקים לאחרים ותמיד יעשה משהו בנוגע לזה, הוא מאד נחמד ורומנטי.
רקע: בא ממשפחה עמידה ותמיד אהב להיות במחיצתם של אימו אביו ואחותו הקטנה בת השש. ההורים שלו תמיד רצו לפנק אותו אבל הוא ניסה שלא לבקש הרבה כדי לא לבזבז את כספם למרות שהביאו לו פסנתר שממש רצה בגיל 12 והוא תמיד מנגן עליו בזמנו הפנוי.
דברים שהוא אוהב: לנגן בפסנתר, לשיר ולצייר.
דברים שהוא שונא: שקרנים, נצלנים ושיעורי בית בהיסטוריה.

24/06/2014 16:50

תודה על הדמות ^^

24/06/2014 16:51

שם: תאו קלאוד
גיל: שש-עשרה
מראה: שיערו חום-כהה ושופע, עורו בגוון זית, ועיניו ירוקות כהות. הוא ממוצא לטיני, ואוהב לזייף מבטא ספרדי כדי להשיג בחורות. לובש בדרך כלל וסטים פתוחים מעל חולצות לבנות מכופתרות, ובעל תווי פנים ערמומיים למדי. גובהו ממוצא או מעט פחות. הוא לא שרירי, אבל כן מוצק.
אופי: פלרטטן, מקסים, ציני, מצחיק וצוחק. מידי פעם יש לו התקפים של חוסר ביטחון ולחץ, שלעיטים עלולים להתדרדר להתקפי חרדה. הוא שונא לריב, ובמקרה שמישהו כועס עליו הוא מעדיף פשוט להתחמק מהמקום בחיניניות. הוא מאוד אלגנטי, במיוחד בתנועות שלו. יש לו נטייה לקפוץ תוך כדי הליכה, ולבצע סיבובים על עקב אחד. הדבר הכי אהוב עליו בעולם הוא להיתלות הפוך, מכל מקום. סולמות שכובים (מונקי ברס.) הן גן עדן בשבילו. הרגליים שלו קלות מאוד, וכשהוא הולך הן פחות מורמות מהרצפה ויותר מחליקות עליה. יש לו חיבה עזה ובלתי נשלטת לשוקולד, מכל סוג.
רקע: הוא גדל בבית מאושר פחות או יותר, כמו כל משפחה אחרת גם לו, להוריו, ולאחיו הקטן בשלוש שנים, היו בעיות וריבים. תאו נהג להציק לאחיו הקטן, צ'רלי, כל הזמן. במיוחד בבית הספר: הוא הרביץ לו והעליב אותו ללא הפסקה. אף שתאו היה צעיר מאוד, וצ'רלי אפילו יותר ממנו, הוא היה בריון של ממש.
פעם אחת, שתאו היה בכיתה ד' (וצ'רלי בכיתה ב'.) כל המשפחה יצאה לטיול באלסקה. תאו, כרגיל, התעלל באחיו הקטן, והתערב איתו שהוא לא מספיק 'גבר' בשביל לצאת מהבקתה בה ישנו באמצע הלילה וללכת ליער. צ'רלי, שהיה נחוש להוכיח לאחיו הגדול שהוא כן קשוח וראוי להערכה, יצא עם תאו ליער. הם הלכו בחושך, ותאו קינטר את אחיו על היותו ילד קטן ופחדן, כשלפתע: צ'רלי צרח, והתחיל לרוץ, תאו הסתכל מאחוריו, וראה דוב מתקרב אליהם במהירות. הוא התחיל לרוץ גם הוא, אבל אז צ'רלי עיקם את הקרסול שלו. תאו ניסה למשוך אותו, אבל הדוב כבר הגיע אליהם. תאו ידע ששניהם מריחים מהצלי שהם אכלו לארוחת ערב. הוא התחיל לרוץ בלי צ'רלי, ושמע את הצרחות של אחיו הקטן, שהתחנן אליו שיחזור, ואז את צרחות הכאב המחרידות. הוא הסתובב באיטיות ובפחד, בדיוק בזמן כדי שהדם של אחיו הקטן ינתז על כל הפנים שלו. תאו התחיל לרוץ שוב, והוא רץ במשך הרבה זמן, עד שהוא הגיע לבקתה.
עד היום תאו סובל ממה שחמשת הפסיכיאטרים השונים שהוא הלך אליהם מכנים "הפרעת דחק פוסט-טראומטית", והוא קיבל מאה חמישים ושמונה התקפי חרדה מאז כיתה ד'. והוא סופר. שלושה מהם התרחשו בזמן שראה דוב אמיתי, שבעה בזמן שראה או דיבר עם אנשים שהותקפו בידי דובים, וחמש-עשרה בזמן הפגישות עם הפסיכיאטרים. הוא לא יכול אפילו לשמוע את השם של אחיו בלי שהלב שלו יתחיל לדפוק מהר בהרבה מהמומלץ. הם עזבו את העיירה הקודמת שגרו בה, למקום בו אף אחד לא יידע על מה שקרה, ותאו ממשיך בחיו כרגיל. לכאורה. כל לילה הוא חולם על צ'רלי ועל הדוב ועל הרגע הזה בו הדם של צ'רלס קלאוד ניתז על פניו.
שונא: דובים, אוכל חריף, אנשים שמתעצבנים כשהוא יושב על ספות עם הראש למטה והרגליים למעלה, ירקות, כלבים.
אוהב: שוקולד, סוכריות גומי, בשר, שוקולד, להיתלות הפוך, שוקולד, לעשות כאילו הוא נופל ואז להתייצב ברגע האחרון, לצאת עם בנות, שוקולד, ווסטים, שוקולד, יציבה גרועה, שוקולד, את השיער שלו, אפטרשייב, נשיקות, להעביר יד בשיער שלו, שוקולד, להסתכל במראה, את עצמו, את השיער שלו, להריח כמו תותים ושוקולד, לאכול תותים ושוקולד, חתולים, את השיער שלו, לבוש מהודר, ספונטניות, בחורות יפות, שמחמיאים לו על השיער שלו, שוקולד, שאנשים שמים לב שהוא מחליף תסרוקת או בושם או משהו כזה, את הריח שלו (תותים ושוקולד.) חתולים, את הצבע ירוק, לשמוע מוזיקת מטאל, אה, וגם שוקולד.

24/06/2014 17:28

    אני מתה על הדמות הזאת!!!!!!! הוא כזה חמוד! אבל כל כך כל כך כל כך חמוד!

    24/06/2014 17:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך