מאוהב בפיה פרק 11 פרק אחרון

מור1238 19/08/2013 616 צפיות 6 תגובות

לאט לאט ירד הלילה ולפתע שמענו דפיקות בדלת , ג'סיקה ולירון התחבאו בחדר שלי למקרה עם זה יהיה אבא שלהם, הארי פתח את הדלת ועמדו מולו האבא שלי לירון והאבא של ג'יסיקה עם כמה אנשים שמכוונים אליו אקדח.
"רק שנייה" אבא של ג'סיקה אמר,
כולם הורידו את האקדח ראיתי שהארי מפחד , הוא לא ידע מה לעשות .
"מי זה לואי"? אבא של ג'סיקה שאל בקול מתעניין,
"אני" עניתי לו בפחד וניגשתי אליו,
"באתי לבקש סליחה ממך , ומג'סיקה" אבא של ג'סיקה אמר לי,
"זה בסדר" אמרתי לו,
"אני בוב וג'סיקה מאוהבת בך , היא פשוט פוחדת מימני תקרא לה לפה , כי אני רוצה לבקש מימנה סליחה ענקית" בוב אמר לי.
ג'סיקה לפתע באה וחיבקה את אבא שלה ובכתה מאושר, ג'סיקה אוהבת אותי אם היא אוהבת אותי שתגיד לי בעצמה.
"אני הוק אבא של לירון" אמר הוק להארי,
"היי אני הארי" אמר הארי להוק,
"גמאני מצטער ללירון טוב איתך אני לא מבין מה עבר לי בראש" הוק אמר להארי.
לירון באה וחיבקה את הוק אבא שלה היא בכתה, אחרי שג'סיקה סיימה לחבק את אבא שלה היא אמרה לי :"בוא לחדר אני רוצה להגיד לך משהו".
באתי איתה לחדר סגרתי את הדלת,
"תקשיב אני ממש פוחדת להגיד לך את זה, טוב אז ככה מהרגע הראשון שראיתי אותך פשוט התחילו לצוף בי רגשות שמעולם לא הרגשתי , רציתי שפעם הראשונה תנשק אותי אבל פחדתי מאבא שלי ועכשיו אני מוכנה להיות חברה שלך" ג'סיקה אמרה לי.
ליטפתי את שערה הבלונדיני החלק והתקרבתי לכיוון השפתיים ונישקתי אותה.

אחרי יומיים.
אמא שלי חזרה לבית עם חבר שלה מאילת , אני והארי תמיד הולכים לבקר את לירון וג'סיקה , אבא של לירון מחבק את הארי כאילו הוא הבן שלו אני לא מאמין שזה קורה, ג'סיקה ואני מאושרים מאוד גם לירון והארי.

והם חיו באושר באושר עד עצם היום הזה.


תגובות (6)

יואו חיימ'שלי! כמה זמן לא התחברת!
כ"כ התגעגעתי!
את מתחילה סיפור חדש נכון?
לוב יו ♥

19/08/2013 08:42

גמאני התגעתי אלייך פשוט יפשלי מתה עלייך , אני עובדת על איזה סיפור אחד שהוא יהיה ממש מעניין .

19/08/2013 08:45

ואווווו ישששש

19/08/2013 08:45

העלתי כמה שירים שאני ואחי כתבנו את מוזמנת לקרוא…

19/08/2013 08:50

העלתי כמה שירים שאני ואחי כתבנו את מוזמנת לקרוא…

19/08/2013 08:50

שיואוווווווו מושלםםםםםםםםםםםםם ממש מדהים אחלה של סיוםםםםםםםם

19/08/2013 09:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך