בוביבוטן
זהו לא הסיפור האמיתי (אני חוזר ואומר) זהו רק עזר בשביל הסיפור האמיתי ששמו הוא: הצלת היקום ושאר פעילויות של בוקר

מילון בשביל הצלת היקום ושאר פעילויות של בוקר

בוביבוטן 15/02/2014 623 צפיות 6 תגובות
זהו לא הסיפור האמיתי (אני חוזר ואומר) זהו רק עזר בשביל הסיפור האמיתי ששמו הוא: הצלת היקום ושאר פעילויות של בוקר

כל מי שנכנס לפה, זהו רק המילון של סיםור אחר שנקרא הצלת היקום ושאר פעילויות של בוקר. היכנסו לסיפור האמיתי והשתמשו ב"סיפור" זה רק כעזר בשביל להבין את הסיפור המקורי. קריאה נעימה.

Funcy Boten

מילון לסיפור:

קיצורים

א"מ – אנרגיה מאגית.
ממש"ז -ממד מאגי של תזוזה.

שמות

נסטרוש – מנהיג החבורה, המספר.

דיקר – ההרפתקן הגדול והחזק.

ניקון – ההרפתקן הצעיר שנפגע ממעלה באוב.

נוג'וק – ההרפתקן הזקן.

ז'נרל – הגנרל הדגול והידוע ביותר. נלחם למען השלום אבל היה מהאנשים שהרגו הכי הרבה חיים במהלך ההיסטוריה, נודע בכך שהצליח לנצח בנחיתות מספרית איומה על-ידי הפעלת כל הסביבה. הוא כתב את "תורת המלחמה 2" והדבר שבו הוא ידוע יותר מכל הוא תמרון ז'נרל שבו "מזגזגים" בין מצב 2 למצב 4.

נוסטראצ'סטו – עיר הבירה של מילנאו. ארץ מולדתו של נסטרוש.

אינגטו – עיר הבירה של הגרנקים.

אוניברסיטת לינקש – נחשבת כאחת האוניברסיטאות הטובות ביותר בחלק הצפוני של צביר 54. מלמדת בעיקר על תופעות בין-ממדיות ועל השפעתן בחיי היום-יום.

מילנאו – הכוכב בו גדל נסטרוש. כוכב הנארטים, הנאנדרטלים והגרנקים.

הנארטים – בני העם של נסטרוש. ידועים ביכולות המסחר שלהם. יש להם קשרים בכל אחד מהצבירים, ימכרו כל דבר לכל אחד, הושמדו במלחמה בין שני אחיהם שלשניהם מכרו כלי נשק.

נאנדרטלים – אחיהם של הנארטים. הם קנו קרן מוות מהנארטים (בהרבה כסף) וקצת טעו בהפעלתה. הכוכב נהרס, על הגרנקים, על הנארטים ועל הנאנדרטלים עצמם.

גרנקים – אחיהם של הנארטים. נלחמו בנאנדרטלים בגלל סכסוך עתיק. כשקרן המוות כוונה אליהם הם "זזו הצידה" ברגע האחרון והכוכב הושמד.

דאלסיגים – מנהיגי ה"רעים". ההרפתקנים אליהם הסיפור מסופר נלחמים בהם והם האיום המרכזי על הגלקסיה, רק שכמעט אף-אחד לא יודע עליו. משתמשים בהילת פחד וזעם, ומעסיקים הרבה מאוד גזעים אחרים לעזרתם בהשתלטות.

טריפלונים – עם שחי בצביר ה-26. שפתו כוללת הרבה " 'ק " ו" צ' " רצועות אדומות של בשר ללא עור יוצאות מהפה שלהם והם חוקרי ממדים נועזים. הם חיים על הכוכב צ'רקטו.

צ'רקטו – הכוכב בו חיים הטריפלונים. בכוכב שורר האפס המוחלט והם מצורות החיים היחידות שהצליחו להסתגל לכך. (עוד ידועים רק תושבי פלוטו עליהם אין מידע בגלל שכל ספינה שהתקרבה לשם לא חזרה) צ'רקטו היה כוכב חמים אבל עוד לפני שחיים התפתחו, פתח למישור במרחק 23 מהמישור שלנו, המישור שאחראי על הדם נפתח שם והוריד את הטמפ'.

בנדלישקס – גזע שחי במרכז הגלקסיה ובסביבתה. טוענים שמגנים על ה"סוד שבמרכז" (שהוא כנראה לא חור שחור) מאוד אגרסיביים ולא נותנים לאף אחד להתקרב.
מושגים

ה"כדורים" – כדורים שמחלישים את רמת הקליטה שלך את הסביבה המאגית שסביבך, משתקת כל יכולת שקשורה בהבחנה ב.ה (כולל כל הילת פחד)

נטוונית – ספינת מלחמה קטנה ומהירה של האויב.

לינטגו – עיר בחלק הצפון-מזרחי של צביר 54. לפני מיליון וחצי שנים התפוצץ הר געש והחריב חצי מהכוכב.

רינד – כתם שנוצר בעקבות מעבר ממדים. לאחר שהייה ממושכת בממד קצת אנרגיה ממנו מתגבשת לכתם. מסעות בין-גלקטיים יכולים ליצור חומר קשיח מאוד.

לינטנט – סוג של צמח נדיר שטעמו חריף במיוחד. יקר ומשום כך בצורה כמעט-אוטומטית משומש בכל חצרות המלכות.

אבן חונדירית – סוג של אבן חן שקיימת כמעט בכל שמש. מדענים משערים שהסיבה לכך היא שבתהליך הבערה של השמש חלק מהאנרגיה הנוצרת הופכת לאבן חונדירית. האבן קיימת בצבעים שונים. התהליך שהאבן החונדירית עוברת הוא מין מעבר של אנרגיה על גביה. כאשר התהליך נגמר, מתיכים את האבן ויוצקים אותה לריבועים בגודל של 10 סמ"ר. אבן לבנה היא כמעט נוזלית ואבן שחורה היא מוצקת כמעט כמו טלפון נוקיה ישן. כל אבן יכולה לתקשר עם אבן מוצקה כמותה או פחות.

קרן מוות – ירייה שמטרתה היחידה היא להשמיד, הומצאה בשנת 5043 בזמן המלחמה הגדולה. קטלנית כל-כך משום שהיא משתמשת במאגיה האפלה ביותר.

לינטורס – חג של נארטים. החג התפתח גם אצל הנאנדרטלים והגרנקים אבל בשם שונה ובעוצמה מופחתת. אצל הנארטים מפסיקים עם הכל למשך שבוע יחיד שבו שותים, מתפרעים ובעצם עושים כל מה שרוצים. השיא הוא ביום השביעי והאחרון שבו כל הנארטים מתאספים יחדיו למין "רכבת" שבסופה ארוחה גדולה מאוד. במסיבה משתתף כל מי שרוצה, אבל כל מי שלא נארטי – משלם. לאחר מכן, הסחר מתחדש וכל אורחי ההילולה סוחרים עם הנארטים.

לאנטר – הגרסה של הנאנדרטלים ללינטורס. במקרה של הנאנדרטלים החג אמנם נמשך גם כן שבוע, אבל במהלכו רוב מה שעושים זה הולכים מכות. זירות גלדיאטורים נמצאות בשיא ואנשים רבים נהרגים. המנהיגות על השבטים נקבעת על-ידי כך שכל אחד רשאי (אם הוא נרשם מראש) להלחם במנהיג השבט עד לעלפון. (ולא עד המוות מכיוון שלרוב חסרים לוחמים) החג מאוד פראי והרבה רווחים של הנארטים נובעים ממכירת כלי נשק, שמני ניגוב חרבות ועוד לנאנדרטלים.

לינסטו – הגרסה הגרנקית ללינטורס. במהלך הלינסטו משחקים הרבה שח-ארצי ומשחקים דומים.

קרינצטח – מגלה טריפלוני שגילה את הממד שאחראי על חום.

הממד שאחראי על חום – גולה ע"י קרינצטח. מרוחק 10 ממדים לכיוון ימין מאיתנו, השימושים בו למלחמה לא מבוקרים מספיק ורוב השימושים הם לחסכון בשריפת חומרי גלם ולהנעת ספינות מיושנות.

צט"א – טכנולוגיה שיוצרה ע"י תושבי כדור-הארץ המאוחר, קצת לאחר השתלטות סין על הפלנטה. צט"א הוא קיצור מסינית של:צ'וויאה-טסיאנ-פו שמשמעותו היא מעבר מילים. הטכנולוגיה משתמש באבן חונדירית (ראה למעלה) ובשני מוטות ליצירת קשר שאפשר גם לראות דרכו.

נינרוט – הכסף הנארטי הנהוג. (ברבים נינרוטים) נינרוט אחד מכיל בתוכו חמישה גרינגים וגרינג אחד מכיל בתוכו חמישה ט'לינטים. בנינרוט אחד אפשר לקנות אבן חונדירית לבנה בדרגה 5 (כמו הלבנה) או כדורסל.

גרינג – (ברבים גרינגים) כסף נארטי, גרינג אחד מכיל חמישה ט'לינטים וחמישה גרינגים הם נינרוט אחד. בגרינג אחד אפשר לקנות זרעי נירטה, שלושה כדורי לנסש. (טניס)

ט'לינט – (ט'לינטים ברבים) נינרוט אחד מכיל בתוכו חמישה גרינגים וגרינג אחד מכיל בתוכו חמישה ט'לינטים. בט'לינט אחד אפשר לקנות עשרה "חמוץ-מתוק".

נירטה – צמח נארטי גבוה ודק. גדל בצפון מילנאו.

לנסש – משחק זהה למשחק הטניס חוץ מהעובדה שפותח במילנאו.

תותחי לנקאס – תותחים שיורים אנרגיה מאגית מהמישור אכצ'למנרצ'קטספה.

Fi-Wi – המכשיר ההפוך מWi-Fi . שואב קליטת Wi-Fi. הומצא על-ידי הורים שרצו לגרום לילדיהם להתנתק מהמסך ונמכר לצבא ולאחר מכן לפיראטים. הומצא במאה ה-24 על כדור-הארץ בגלל שרק אז ברוב המקום היה Wi-Fi אמיתי שעובד.

מישורים מאגיים

המישור המאגי האחראי על תזוזה – מישור שקרוב 3 מישורים למישור הקיום שלנו. מעבר אליו ממשיך לקיים את המיקום המדויק שלך, מה שכמעט ולא קורה. המישור מאפשר לך לזוז ולנווט גם בתוך המישור הספציפי שלך וגם בין כל השאר. הוא לא מאיץ את המהירות שלך ואפילו מאט אותך אבל מסייע מאוד על תזוזה דרך דברים והגעה כמה שיותר מהירה ממקום למקום.

המישור המאגי אכצ'למנרצ'קטספה – קרוי על שם המגלה הטריפלוני הנודע אכצ'למנרצ'קטספה. המישור אחראי על נוזל הדם ומרוחק 23 מישורים מהמישור שלנו. תותחי לנקאס יורים אנרגיית אכצ'למנרצ'קטספה ועוצרים\מאיצים את מחזור הדם.

תזוזה

תצורת הניווט של הספינות החדשניות לשנת 6013. על-זמן-חלל-מרחב – מעבר למימד אחר, לרוב מהסוג שממנו מגיעה המאגיה שאחראית על תזוזה.

רחתת – מין אוטובוס שעובר כמה מערכות שמש בודדות.

מצב 1 – מעבר שלא נועד לספינות קרב. המצב הרגיל בו משתמשים תושבים שבו אתה מגדיר יעד קיים מראש שנשמר בזיכרון המחשב לעד והחללית נוסעת עליו. אפשר בקלות להתביית על האות אבל הסיכויים לתקלה אפסיים ביותר ואין סיכוי להתפורר לפרוטונים אם אין שום תקלה.

מצב 2 – מצב שבו הספינה זזה בתוך החלל ולא בתוך יקומים מאגיים. הספינה זזה כך בצורה הכי מהירה כי היא לא צריכה להגיע ליקום המאגי של תזוזה ופשוט זזה בחלל. כמעט לא בשימוש כי צריך לעקוף שמשות, אסטרואידים, אזרחים שניסו לחקור כוכב לכת מלחמתי ושאר הפרעות שוליות. כדי לעבור לכל מצב אחר צריך להיכנס למצב 2 לזמן מה. מספרים על גנרל ידוע אחת, ז'נרל. שהעביר את ספינותיו למצב זה וחזרה למצב 4 וכך הרס צבאות יריב רבים.

מצב 3 – תזוזה מתנדנדת בין הממד המאגי של תזוזה לממדנו, זז בלי להיתקל בשום דבר בשום עולם אבל לאט מאוד. כל מצב שהוא לא 2 או 3 נתקל רק בבעיות של הממש"ז, ובהן בעיקר תנודות שקורות פעם ביום עד שבוע של אנרגיה שצריכים לדומם מנועים כדי לא להיפגע מהן.

מצב 4 – אחד מארבעת המצבים, מצב 4 מסמל מעבר כמה שיותר מהיר וכמה שפחות למקום קבוע ומוגדר.

רנדומאלי מקסימאלי – מצב מוגדר בספינה. רמת הראנדומאליות של היעד גדלה על למקסימום האפשרי וכשכמה שפחות א"מ מבוזבזת על מציאת המיקום (כל מקום שלא יפורר את הספינה לרסיסים) אפשר למצות את כל הא"מ על מהירות.

תמרון התחמקות 3 – הכנת הספינה למעבר שברובו מנסה לנחות על כוכב בטוח והורדת כל מחסום קליטה כך שכל אחד יוכל לקלוט את מה שהמחשב של הספינה עושה, לתת ליריב להתביית וברגע האחרון לשנות למהירות מוגברת ויעד הרבה פחות ממוקד.

הוספת X.4 לתמרון התחמקות – הוספת X.4 לתמרון התחמקות מסמלת חזרה על התרגיל 4 פעמים. לדוגמה: תמרון התחמקות 3.4 גורם להטעיית היריב שאתה יוצא ליעד אחד במצב יעד בטוח ואז עבירה לשלושה מצבים שונים בבת אחת לפני היציאה למיקום הרביעי האמיתי.

צביר 6 – אחד מ-84 הצבירים שלהם מחולק היקום אליו אפשר להגיע.


תגובות (6)

נמרוד!

15/02/2014 00:45

בוביבוטן, אבל, כן, אותו הדבר.

15/02/2014 00:48

חחחחחחחחח מצאתי אותך!

15/02/2014 00:48

זה רק המילון, מי שנכנס לפה (ורואה את ההודעה הזאת), זה רק מילון לסיפור האמיתי. זה כלי עזר אבל לא סיפור בפני עצמו.

15/02/2014 00:49

יפה!!
ותקראי את הסיפור שלי, ממש השקעתי ( ותגיבי )

15/02/2014 01:30

דבר ראשון: אני בן!!!

דבר שני: סיפורים מעניינים 123 יכולה להגיד לך שאני בן.

דבר שלישי: זה רק המילון לסיפור, השם של הסיפור עצמו הוא: הצלת היקום ושאר פעילויות של בוקר

דבר רביעי: חוץ מזה אין בעיה :D

15/02/2014 13:07
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך