NoAdar
התגעגעתי לסיפורי מד"ב /: מקווה שיהיו הרבה קוראים כמו לסופר נערה

מכונה-הקדמה והרשמה

NoAdar 04/10/2014 835 צפיות 15 תגובות
התגעגעתי לסיפורי מד"ב /: מקווה שיהיו הרבה קוראים כמו לסופר נערה

כולם יודעים שקצב ההתקדמות הטכנולוגית בעולם שלנו הוא המהיר ביותר, מדענים כבר הצליחו להמציא סרום ליצירת כוחות על טבעיים בבני אדם, מכונות שמתנהגות כמו בני אדם וגם חושבות כמוהם. אבל ההמצאה שהם הכי גאים בה היא אני, שחזור מדוייק של בן אדם אבל בגרסת מחשב, מכונה שמתנהגת ונראית בדיוק כמוהה
אני רוצה לספר לכם את הסיפור שלי, או יותר נכון של מי שהחלפתי
היה הייתה משפחת עשירים בעיר המרכזית אינדו בשנת 3275, אמא אבא וילדה קטנה, דייאן
אבל דייאן חלתה במחלה חשוכת מרפא שגרמה לה להפוך לצמח בגיל צעיר של 4 שנים, לאבא ארנולד היו קשרים רבים בקרב המדענים שפיתחו מכונות אינטלגנטיות והוא הציע להם חצי מהונו כדי שישחזרו את הילדה הקטנה שלו והם הסכימו.
הם עבדו בערך שנה עד שהצליחו ליצור אותי, דייאן 2.0 אבל הם לא קראו לי ככה הם שינו את שמי לדפני כדי שאני לא אדע מה אני.
חייתי חיים די רגילים עד שבגיל 17 התחלתי ללמוד בתיכון העירוני שבו דברים החלו רק להתפרק.

הסיפור יסופר מנקודת המבט של דפני ויספר על איך היא גילתה שהיא בעצם מכונה ואיך היא התמודדה עם כל הדברים החדשים שהיא גילתה שהיא מסוגלת לעשות והדחיקה.

חזרתי למד"ב!!!
התגעגעתי יותר מידי, אני עדיין אכתוב את העונה הראשונה של החיים בקולג' אבל אני אקח הפסקה בין העונות.
עכשיו להרשמה, אני לא צריכה הרבה אז אם יהיו יותר מידי אני לא אקח את כולם
אני צריכה שני בעלי כוחות, שלושה מורפים (חצי בני אדם חצי מכונה) וכמה אנשים רגילים

שם:
גיל: בין הגילאים 15 ל19
מראה:
כוח: רק לבעלי כוח
אופי:
רקע: רק לבעלי כוחות ומורפים מורפים, איך הם הפכו למורפים ובעלי כוחות אם הם נולדו עם כוחות או שונו גנטית.
משהו להוסיף:

מקווה שירשמו :)


תגובות (15)

את יכולה לשמור לי דמות למחר? פשוט… אני קצת עמוס… אני אשמח אם תשמרי לי מקום לדמות כי אני מאוד אשמח להירשם…

04/10/2014 19:40

    סבבה, אבל אם הרבה ירשמו אני לא מבטיחה שהדמות תיכנס

    04/10/2014 19:50
uta uta

שם: גיל פרנקוס
גיל: 19
מראה: שיער בלונדיני, עיניים ירוקות, שזוף, שרירי.
כוח: יכול ליצור אש מידיו החשופות בלבד.
רקע: הוא נולד עם הכוח הזה, אך הוא גילה שיש לו את הכוח הזה ברגע ששרף את ידו כי נקש באצבעותיו. הוא הרג את הוריו כאשר הם ניסו להגן עליו ובכך הקריבו את עצמם. הוא נדד ברחובות ועזר לאנשים עם כוחותיו.
משהו להוסיף: זה מושלםם חייב את ההתחלה דחוףף

04/10/2014 19:43

    אחלה :) נכנס
    ואני מתחילה לכתוב את הפרק עכשיו

    04/10/2014 19:57

    למרות שלא רשמת אופי…

    04/10/2014 20:04

שם: ג׳ני פידקש
גיל: 15
מראה: שיער בלונדיני עד השכמות, פרוע, עיינים אפורות גדולות, גבוה, רזה מאוד.
אופי: סקרנית, צחקנית, נוהגת לחלום בהקיץ, שחכנית מאוד. אוהבת להיות בקבוצות של חברים. חושבת קדימה, אסטרטגית.
רקע: כשהייתה בת 7 ההורים שלה והיא עברו תאונת דרכים. אמא שלה נהרגה ואביה קיבל שיתוק ושכח הכל. היא עצמה נפגעה ברגליים קשה מאוד והפכה לנכה. היא הייתה בכיסא גלגלים 3 שנים עד שכמה מדענים לקחו אותה לניסוי בניסיון להחזיר לה את היכולת ללכת. זה הצליח והיא הפכה למורפית בגלל זה (כי משהו השתבש) לכן יש לה גם בעיות בזיכרון.
משהו להוסיף: היא מאוד אוהבת חיות ויש לה תוכי מחמד שקוראים לו בון.

04/10/2014 19:49

    נכנסה

    04/10/2014 19:56

הממ מזמן לא השתתפתי בהרשמות, סליחה אם ייצא גרוע;-; ד"א, אהבתי מאוד. זה מזכיר לי סרט אחד… הוא היה יפה אבל עצוב. גם קשור לתחליף רובוטי לילד שלא ידע על עצמו בהתחלה, אבל כאן הדברים נראים לי שונים. והממ לדעתי חסרות לך קצת נקודות. לפעמים את פשוט יורדת שורה מבלי לשים נקודה…
נו טוב, לדמות:
שם: קלין אייג'מס
גיל: 17
מראה: עיניים אפורות בעלות מאין גוון של גשם, ריסים עבים, פנים יפות וסימטריות, שיער שחור שזקוק לתספורת. צבע עורו לא בהיר או כהה מידי, הוא גבוה וחטוב באופן לא מוגזם.
כוח: מהירות על. כוח נדוש, אבל שימושי הרבה פעמים.
אופי: אוהב מאוד מוזיקה, בעל פתיל קצר ולכן הוא מסתבך הרבה. למרות זאת הוא מצטיין בלימודים, ובדרך כלל נחמד וחברותי לאחרים, אלא אם משהו גרם לו להתעצבן. הוא שונא פזיזות, למרות שהיה מלא בה פעם. הוא תומך ומגן כשצריך. שונא כשמזכירים לו את עברו.
רקע: כשהיה בן 10 אהב לנסות דברים מסוכנים, ויום אחד הלך על משהו מסוכן מידי. הוא לא אוהב לפרט על זה. הוא היה צריך לשלם על זה ברגליו, שסרבו לנוע לאחר מכן, והגיע אל כיסא הגלגלים שכל כך תיעב. הוא תמיד סרב לאשר את זה שהוא חלש, וזקוק לעזרה, ומעולם גם לא הסכים לקבל אחת. טוב, רק פעם אחת. רק פעם אחת בה הוריו החליטו שעליו לעבור כמה דברים, עם כמה שינויים גנטיים. אלה גרמו לו לזכות שוב ברגליים פעילות, אך פעילות יתר על המידה. עכשיו הוא יכול פשוט לחלוף על כל העיר בדקה, ואולי בכמה שניות פחות.

04/10/2014 19:51

    אהבתי, נכנס :)

    04/10/2014 19:56

התגעגעתי למד"ב שלך, האן~
שם: דניאל וורגס
גיל: 17
מראה: לדניאל יש עיניים כחולות, או לפחות היו. כיום יש לו עין אחת כחולה ואחת לבנה מזכוכית שמוסתרת בידי רטייה. הוא לא גבוה ולא נמוך ולא שרירי ולא שמן, והאמת שהוא די פשוט למראה. יש לו שיער חום כהה ומסודר בצורה מעט אלגנטית, אפשר לומר, ועור בהיר, אך לא מאוד. יש לו נטייה ללבוש בגדים מגוהצים ונקיים ללא רבב, לרוב מחוייטים ואם יש לו הזדמנות ללבוש חליפה הוא ייקח אותה. בנוסף, בפעמים בהן הוא מחייך חיוך רחב מכל הלב, יש לו שתי גומות בלחייו.
אופי: הוא לא דברן גדול, אלא יותר נוטה להקשיב. הוא חבר טוב ונאמן, ולעיתים גם יסלח לאדם שבגד בו. בתור אדם בפני עצמו, הוא ינקוט בצעדים קיצוניים כדי להגיע למטרה שהוא מציב לעצמו, אבל אם זה יתחיל לשנות אותו אז הוא ימהר להחליף טקטיקה. הוא מאמין גדול בערכים של צדק, מוסר ונאמנות, וגם במתן הזדמנות נוספת לכל אחד.
הוא גם לא תמיד ם לב אם הוא פוגע במישהו, שכן הוא מעולם לא רצה לפגוע. הפעמים בהן יפגע במישהו הן נדירות, מאחר והוא מחושב מאוד.
רקע: דניאל נוכח בתאונת דרכים קטלנית. הוריו נהרגו מיד, אבל הוא ניצל. מאחר וחלק מגופו נהרס במהלך התאונה, הוא מורפ [מורפ? מורף?]. יד שמאל שלו, רגל שמאל, עין שמאל [זו שהוחלפה בזכוכית] ובכלל צד גופו השמאלי הם החלק של המכונה.
משהו להוסיף: הוא די שקט, ומאחר שהוא נותן אמון גדול, צריך לעשות משהו גדול כדי לזכות בו.
בהצלחה בסיפור, אני ממתינה בקוצר רוח לפרק ראשון ומקווה שתקבלי את דניאל אל שורותיך

04/10/2014 20:05

    אחלה דמות
    וזה מורפ, כמו המילה באנגלית morph זה כאילו הוא עבר שינוי, בדרך כלל אומרים את זה על תמונות אבל זה נראה לי טוב גם לתיאור של מה שקרה לאנשים האלה יותר מסייבורג

    04/10/2014 20:39

ואו זה נשמע ממש טוב! ראיתי שהעלת פרק ראשון, אפשר עדיין להירשם?
בכל מקרה אני אכתוב דמות גם אם לא.
שם: אוסטין לופז
גיל: 17.5
מראה: דבר ראשון, היא בת. יש לה שיער מתולתל וארוך שמוסדר בצורתו הטבעית, בצורה מושלמת שמעוררת קנאה. שיערה חום-שחור, עורה חיוור ועייניה אפורות בהירות שמשדרות כל כך הרבה דברים. הריסים ארוכים עבים וצפופים, שפתייה עבות ארוכות ומשורטטות, חיוכה רחב וחושף שיניים צחורות וישרות ממש. עצמות לחיים גבוהות, אף קטן וסולד. היא רזה גבוה ומלאה במקומות הנכונים.
למי שמורפ צריך כוח?
אופי: היא אוהבת את עצמה, מה שנותן לאנשים רושם שהיא סנובית אנוכית, מה שלא נכון בכלל. היא מאמינה גדולה בצדק ושיוון, היא דברנית גדולה ותגיד תמיד כל מה שתחשוב, לטוב או לרע. היא חכמה מאוד וזה מפתיע אנשים זרים כי הם חושבים שהיא מהבנות שדואגות רק לחיצוניות ולחבר שלהם. היא ספורטיבית מאוד ודי אובססיבית לכל הפעיליות אקסטרים למינהם. השם שלה תמיד מטעה אנשים, הם מצפים לראות בחור שרירי ורואים בחורה יפה שהולכת בגאווה עם השם שלה. היא שנונה ותמיד אוהבת לעזור לחלשים. היא נקמנית, אמיצה, והיא אוהבת דברים מפחידים ומסוכנים.
רקע: כשהיא הייתה קטנה, בת שלוש, היא התחשמלה קשה ומצבה היה רע. היא מהמורפים, יש לה עין אחת שהיא לא שלה, העין הימנית שהצבע שלה אפור בהיר יותר מעייניה, מה שונתן לה מראה מיוחד יותר. האצבע שלה ביד שמאל היא מתכתית .

04/10/2014 21:17

    זה יצא קצר ממה שחשבתי… ועוד צימצמתי דברים כי רציתי לא לחפור. מקווה שזה בסדר ואת מוזמנת לשנות אם בכלל את צריכה עוד ^^

    04/10/2014 21:18

    דמות ממש טובה, היא נכנסה ולמורפים אין כוח כי הם רק חצי מלאכותיים

    04/10/2014 21:37

יש עוד מקום?

11/10/2014 09:13
3 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך