Alex_Love
הסיפור הוא סוג של פאנפיק על האקס מן אז עם אתם לא מכירים ובא לכם להרשם פשוט תרשמו בגוגל אקס מן ותראו קצת רקע לפני שאתם נרשמים. מקווה שתאהבו ותרשמו: -)

מקום מבטחים- הקדמה והרשמה

Alex_Love 11/08/2015 868 צפיות 13 תגובות
הסיפור הוא סוג של פאנפיק על האקס מן אז עם אתם לא מכירים ובא לכם להרשם פשוט תרשמו בגוגל אקס מן ותראו קצת רקע לפני שאתם נרשמים. מקווה שתאהבו ותרשמו: -)

אוקיי אז ככה, בגלל כמות הצפיות והתגובות שלא הייתה מרשימה כל כך החלטתי לנסות סגנון חדש.

הקדמה-

שרה אלן היא שונה, בעזרת מילותיה או אפילו מחשבותיה היא יכולה לשלוט בדעותיהם ומעשיהם של בני אדם אחרים.
אבל חיה של שרה רחוקים מלהיות טובים, בגלל מה שהיא היא תמיד נרדפה, הוריה הפנו לה עורף משום ששכניה איימו להרוג אותם ומאז היא נרדפת, חיה לבדה ועם כל שנה שעוברת מאבדת את התקווה למצוא מקום שבו תוכל להיות אהובה ורצויה.
יום מעונן אחד מוצאת שרה את עצמה בשעריו של בית הספר לילדים מחוננים של צ'ארלס אקסבייר, בו היא מתקבלת בזרועות פתוחות. אבל שרה כבר איבדה כמעא כל תקווה אפשרית למצוא את מקומה בעולם, האם תשנה את דעתה במקום כמו בית הספר למחוננים?

הרשמה-

שם:
גיל:(15-18)
מראה:
אופי:
כוח על:
רקע משפחתי:
משהו להוסיף:


תגובות (13)

שם: אמה לאונט.
גיל: 15
מראה: לא שמנה ולא רזה, משהו באמצע.. שיער חום גלי שמגיע לה עד אמצע הגב, עיניים גדולות בצבע ירוק בהיר, גובה: מטר שישים ושש.
אופי: מבחוץ היא מנסה להראות שהיא קשוחה ושלא מפריע לה מה אחרים אומרים אך מבפנים היא מאוד רגישה והיא מאוד נעלבת מאחרים, נדיבה, שקדנית, מעט שתלטנית לפעמים, בעלת כוח שכנוע מעולה ומתבטאת מצוין.
כוח על: כמו זיקית, היא יכולה להתמזג עם הסביבה בה היא נמצאת וכך לא רואים אותה.
רקע משפחתי: אמה נפטרה כשילדה אותה, היא גרה עם אביה באחוזה מוזרה על ראש גבעה, אביה מאוד אוהב אותה אך הוא לא סיפר לה שיש לו מחלה שתהרוג אותו בעוד כשנה, גם לו יש כוח על- הוא מסוגל לקרוא מחשבות.
משהו להוסיף: היא די פתייה והיא מאמינה בערך לכל דבר שאומרים לה, אך מצד שני היא לא תעשה שום דבר כזה לאף אחד אחר.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היי הסיפור נשמע מאוד מעניין, מקווה שתקבלי את הדמות שלי :)

11/08/2015 10:06

שם: מייק בן – רוש (את יכולה לשנות את שם המשפחה)
גיל : 15
מראה: שיער חום ושובב, מפוזר על ראשו ובדרך כלל מכוסה בכובע שחור עם כיתובים עליו. עיניים ירוקות וחיוך רחב.
אופי: רואה הכל באופטימיות, לפחות זה מה שהוא מקרין לסביבה, בתוכו מתחוללת סערת רגשות, הוא מאוהב בשרה אך עם זאת יש לו חברה (לא חייב שיש לא). לא מצטיין בלימודים, באופן כללי הוא די שובב. ציני, ומסתיר את רגשותיו, הוא לא החליט עדיין אם זה טוב או רע, אבל כרגע זה משמש אותו מצויין.
כוח על: יודע עם אומרים אמת או שקר
רקע משפחתי: בגיל שלוש הוריו נטשו אותו והוא נשלח לאימוץ, אך כשהיה בגיל ארבע עשרה, משפחתו המאמצת החליטה לטוס לאוסטריה (אפשר לשנות ארץ) אך דניאל התעקש להישאר ב(איפה שמתרחש הסיפור) ובעיקבות כך נשלח לפנימייה.
משהו להוסיף:
דניאל בפנימייה ארבע שנים ומאוהב בשרה למרות שיש לו חברה אחרת. הוא מתעקש לעזור לשרה למצוא את עצמה ומנסה למצוא את קירבתה.
הספר נשמע מדהים!

11/08/2015 11:06

כתבתי בטעות פעם אחת דניאל במקום מייק כי התלבטתי על השם, אבל זה מייק

11/08/2015 11:06

שם:

11/08/2015 13:27

מקלדת מעצבנת של הטלפון

11/08/2015 13:27

שם: כריס (לא ידוע שם משפחה)
גיל: 16
מראה: שיער חום קצר קצוץ, גוף שרירי אך בכל זאת הוא קצת צנום, שזוף מעט, בעל עיניים בצבע ירוק כחול כמו הים.
אופי: הוא מאוד קשוח אבל נעים אם מכירים אותו טוב, כאשר רוכש חבר טוב הוא לא יוותר עליו וישאר נאמן אליו תמיד ולעולם לא יבגוד בו.
כוח על: הוא טלקינטי (יכול להזיז דברים בעזרת כוח המחשבה) והוא יכול למגנט דברים.
רקע משפחתי: כאשר היה בן 4 הוא היה בתאונת דרכים והוריו ואחותו מתו בה והוא היחידי ששרד והוא הועבר לבית ואומנה. בגיל 10 התייאש מבית האומנה וברח ממנו ומאז הוא חי ברחוב עד שהגיע לבית הילדים ושם הוא נמצא כבר שנתיים

11/08/2015 14:29

אוקיי עד שתיי דמויות ואני מתחילה את הסיפור :)

11/08/2015 15:26

שם: אליסון סטיבנס
גיל: 17
מראה: יפה גבוהה ורזה. שיער חום בהיר ארוך וחלק. עיניים ירוקות עם נקודות כחולות.
אופי:ביישנית, נחמדה, רגישה, לא אוהבת תשומת לב, לפעמים נוטה לגמגם בלחץ. חכמה מאוד.
כוח על: יכולה לשלוט בכל סוגי החרקים או להיהפך בעצמה לאחד כזה. יכולה גם להגדיל ולכווץ את גודלה.
רקע משפחתי: לפני שהגיעה לבית ספר למחוננים היא עברה התעללות והצקות בבית ספר שלה. תלמידים היו מציקים לה ונטפלים אליה מכיוון שהיא הייתה מוזרה ומתבודדת שתמיד נמצאה בסביבת נמלים או חרקים.
היא גדלה אצל הורים מאמצים .כששמעה על הבית ספר למחוננים היא מאוד שמחה שיש מקום בשביל אנשים כמוה.
משהו להוסיף: תעשה הכל בשבילהחברים שלה והאנשים שיקרים לה.
אני מאוד אוהב את האקס-מן!
מקווה שתאהב/י ותקבל/י את הדמות ושתתחיל/י בקרוב.

11/08/2015 15:34

שכחתי להגיד שהיא ידעה שיש לה תקשורת מסוימת עם חרקים אבל היא לא חשבה שזה כוח על או משהו כזה.
מאוחר יותר(בבית ספר של צ'ארלס או קצת לפני) היא גילתה את הכוחות שלה.
והיא לא מפחדת משום חרק.
כשהיא מתביישת היא נוטה להחליק את שיערה למאחורי האוזן שלה.

11/08/2015 15:37

עד מישהו אחד :)

11/08/2015 17:27

אפשר לשלוח עוד דמות?

12/08/2015 14:45

    בטח רק בגלל זה אני מחכה: -)

    12/08/2015 17:25

יש מקום לעוד דמות?

27/08/2015 15:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך