נפלא. פשוט נפלא. – פרק ראשון

Hermione10 09/04/2015 571 צפיות 3 תגובות

"אני אפריל. " הציגה את עצמה הנערה בעלת האפרו הנמוך והג'ינג'י, ריקי נהגה לקרוא לה 'בילבי', והעיניים האפורות שלא שמים לב לצבעם, שירשה מאביה.
"אני ליבי. " הציגה את עצמה הנערה, אחרי אחותה, בעלת השיער השחור, המתולתל והארוך, העיניים הירוקות והצלולות והחיוך הגדול והכובש שלה, שירשה מאימה.
"אני ריקי. " הציגה את עצמה הנערה בעלת השיער הבלונדיני והממש בהיר, הארוך והחלק, בעלת העור החיוור והעיניים התכולות.
"אני סקוט. " הציג את עצמו הנער הנמוך, בעל השיער השחור, הקשה, שנוטה לצד ימין והעיניים החומות והגדולות. נמוך אך מקסים למדי.
"אני לוקאס." הציג את עצמו הנער בעל השיער החום, העיניים הכחולות והכהות, כחול ממש מבריק. הוא היה הביישן, יחד עם ליבי, הם היו צמד חמד. הוא היה ביישן, חצוף מעט, נחוש ונחמד, והיא הייתה ביישנית, חצופה מעט, לא לוקחת אבנים בהזמנה על ליבה, מספרת מה שעל חיבה, נחושה ואמיצה.
"ואני ג'ק. " הציג את עצמו הנער הגבוה, בעל השיער השחור והמבולגן מאוד, והעיניים השחורות כלילה, חצוף למדי, כמעט כמו ריקי. כמעט. היא שנונה, חצופה ומתכחשת.
"נהדר. אני שמחה שאתם מכירים את עצמכם. אז רגע, מה אתם רוצים ממני ומקווין? "
הילדים חייכו אחד לשנייה, פניהם אזרו אומץ וחייכו.
"חכי פה. " אמר סקוט, הולך לרגע.
לספרייה. לספר של גורדון מילר.


תגובות (3)

לדעתי לא כדי לך לעשות כ״כ הרבה הקדמות ופרקים לסיפורים שונים, זה סתם יגרום להרבה נטישות.
ממש באלי לקרוא את 3 דקות לאבדון, אז אני ממש מקוו שתמשיכי אותו. ו.. כן.
ת'אמת? הפרק הזה הוא יותר פרולוג/הקדמה מאשר פרק ראשון, שימי לב לזה.
-אייל-

09/04/2015 02:06

"האי"
האם שמעת פעם על הסדרה הזאת? אני בטוחה שתמצאי בינה לבין הסיפור שלך הרבה נקודות דמיון (כמו המראה של הדמויות, הכינויים, גורדון מילר…)
הערה בנוגע לסיפורים אחרים: את מתחילה את הפרקים סבבה, אבל לקראת הסוף מתפזרת ואי אפשר להבין מה רצית לומר. תבדקי איך את יכולה לשנות את זה.
מיכל

09/04/2015 23:29

    נשמע לי מוכר, אבל יש לי 'יס' בבית… ואני די בטוחה שהאי זה בהוט…
    ANYWAY, גורדון זה השם הראשון, הפרטי והכי מוזר שעלה לי בראש כשם פרטי, ומילר? אני אוהבת את השם הזה כשם משפחה בכלל, כי זה הולך כמעט עם כל שם פרטי לדמות, לטעמי. גרייס מילר, סבסטיאן מילר, אליסון מילר ועוד…

    10/04/2015 00:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך