NoAdar
זה יעזור לי המון, והאמת שאני מתגעגעת לכתוב סיפורי מד"ב... תמיד איכשהו אני חוזרת לסטוריליין של מד"ב (;^_^)

סופר נערה-כתיבה מחדש?

NoAdar 27/05/2015 801 צפיות 6 תגובות
זה יעזור לי המון, והאמת שאני מתגעגעת לכתוב סיפורי מד"ב... תמיד איכשהו אני חוזרת לסטוריליין של מד"ב (;^_^)

לפני כמה ימים אחותי המהממת karinrin55 לחצה על כפתור ה'תן לי סיפור אקראי' והוא הביא אותה לפרק מהעונה השנייה של סופר נערה.
הנוסטלגיה הכתה בי והתחלתי לקרוא קצת מהסיפור שהתחלתי לכתוב לפני בערך שנה, מאז שסיימתי לכתוב אותו השתפרתי ברמות מטורפות ואני חושבת על לכתוב אותו מחדש ואולי לשנות קצת את העלילות משנה, לא משהו לגמרי אחר אבל שהסיפור יהיה קצת יותר ארוך ועם יותר עיניין.

אני לא בטוחה שאותם קוראים שהיו לי אז יקראו אבל גם קוראים חדשים יהיה נחמד :)

אז תגידו לי מה אתם חושבים, כדאי לי לכתוב מחדש את אחד הסיפורים היותר מוצלחים שלי?


תגובות (6)

תנסי, המחשבה שלא ניסית תמשיך הרבה יותר מהמחשבה של כישלון, מה שאת נהנת לכתוב יראה פי אלף יותר טוב, טיפ שלי, דעה זה טעם אישי, על טעם וריח אין להתווכח, תעשי מה שטוב לך !

27/05/2015 14:50

תנסי. לדעתי כדאי לך לנסות. אני לא קראתי את סופר נערה אף פעם, אבל אני בטוח שזה יצא יותר טוב מפעם קודמת. אולי אני אקרא גם. על מה זה?

27/05/2015 15:23
uta uta

כןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכן
יואוו איך התגעגעתיי לסיפור הזה!
אני אשמח לקרוא אותו שוב והפעם טוב יותר
למרות שפעם קודמת הוא היה מדהים
מעניין איך תהפכי אותו למדהים יותר
בכל מקרה כדאי לך!

27/05/2015 15:42

פתחתי משתמש חדש אבל הייתי כאן כשהתחלת לכתוב את הסדרה, והיא הייתה ממש מותחת. היה לי קצת קשה להתמיד בקריאה, אז את חושבת שאוכל להתחיל לקרוא מהכתיבה המחודשת?

09/06/2015 14:51

    השאלה שלי היא בעצם אם צריך לקרוא את העונות הקודמות בשביל להבין את הכתיבה החדשה.

    09/06/2015 14:52

    זה כתיבה מחדש, את יכולה להתחיל מכאן (^_^)
    כל הרעיון זה שהשתפרתי מאז שכתבתי את הסיפור הזה ואני רוצה לכתוב אותו מחדש

    09/06/2015 15:23
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך