חכו לפרק הבא אשמח לתגובות טובות

סיפורו של מגנוס חלק ראשון

22/11/2013 646 צפיות תגובה אחת
חכו לפרק הבא אשמח לתגובות טובות

פעם חי איש בשם מגנוס. מגנוס חי בכפר בשם אלפרון. יום אחד הגיע צבא אורקים והשתלט על המקום. האורקים תפסו את כל האנשים והפכו אותם למשרתים. את כולם תפסו חוץ ממגנוס שמצא מחסה מתחת לאחד הבתים. יום אחד מגנוס החליט לברוח להתחזק ולחזור ולשחרר את כפרו משליטת האורקים. הוא חשב אולי יש משהו במחסה שיוכל לעזור לו לברוח הוא חיפש במחסה ומצא חרב ישנה וסדוקה וציוד למסע הוא יצא בחצות מהמחסה ברח מהכפר והחל במסעו. לאחר חודשים של מסעות הגיע לעיר, הוא שוטט ומצא מקום שנקרא בית הספר לטרובדורים שם נבחן והחליט שרוצה להיות טרובדור רקדן. הוא למד בבית הספר כמה שנים ומצא ידיד. יום אחד החליט מגנוס שהוא רוצה לעזוב את בית הספר ולהיות הרפתקן. לפני שמגנוס עזב נתן לו ידידו חרב בשם נוקמת האל, מגנוס התענין בחרב נפרד מידידו ויצא לדרכו. מגנוס החליט לנדוד ולחפש חבורת הרפתקנים שתסכים לצרף אותו אליהם, הוא נדד עד לכפר בשם היתלום ומצא בו פנדק בשם החליל הכסוף, הוא נכנס וראה חבורת אנשים יושבת סביב שולחן כאשר הם מוקפים אנשים והם מספרים על כל ההרפתקאות שעברו. מגנוס נזכר בשביל מה הוא נודד וכאשר כולם הלכו הוא ביקש להצטרף לחבורתם, אחד מבני החבורה אמר במה אתה תועיל לנו אתה סתם נער מגנוס הציע להוכיח את עצמו בענין הלחימה והקסם כאשר הוא הראה להם למה הוא מסוגל הם קיבלו אותו לחבורתם וביחד הם יצאו להרפתקאות. יום אחד הם נשלחו למשימה להשמיד מפקד של צבא העיר השכנה וכאשר גילו אותם הרגו אותם ואת מגנוס כלאו. מגנוס שניסה שנים לברוח מבית הכלא ובסופו של דבר התייאש עד שיום אחד שמע על תוכנית של כמה אסירים לברוח והצטרף אליהם מגנוס שלא הכיר את העיר ברח יחד עם אחד האסירים וגילה שזהו ידידו מבית הספר לטרובדורים מגנוס החליט להפסיק להיות הרפתקן ולהקים חבורת זמרים נודדת עם ידידו ששמו היה לוסיאן.


תגובות (1)

… -_-…
נכנסתי כי חשבתי שמדובר במגנוס מ"בני הנפילים". מסתבר שצדקתי.
אבל באיזה מחיר?
:( :( :( so sad…

22/11/2013 11:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך