סיפורים מהעתיד

04/02/2023 332 צפיות אין תגובות

המלך הדתי
עזריה יהיה מלך דתי מאוד. הוא קיים את כל המצוות שכתובות בתנך אבל הוא רוצה שכולם יקיימו אותם . לכן הוא קרא לשבעת יועציו ואמר להם: תנו לי עיצה איך לאכוף את המצוות. ויאמרו לו יועציו פה אחד: שים כיסא חשמלי בכיכר עיר הבירה ויצא כרוז מלפני המלך שכולם חייבים לקיים את כל המצוות בתנך אחרת גורלם יהיה הכיסא החשמלי. ויטב בעניי המלך ויצווה לעשות כיסא חשמלי בכיכר הבירה ויצא כרוז מלפני המלך לאמור: כל מי שלא יקיים את מצוות התנך אחת דתו למות. ויראו האנשים מאוד ויעשו את דבר המלך. ויכבוש עזריה עמים רבים ויכנע את חזבאללה ואת סוריה ואת איראן ויתנם למס. ויהרוס את מסגד אל אקצא ואת כיפת הסלע ויבנה את בית המקדש. שבע שנים לקח לו לבנות את בית המקדש. ויתפלל אל אלוהים ויאמר לו: הינה השמים ושמי השמיים לא יכלכלוך אבל אני בניתי ביית לשמך. אם יחטאו בניך ויתפללו לכיוון בית מקדשך וסלחתה לעוונם ולחטאתם. ויעל עולה ושלמים ותרד אש מהשמים ותשרוף את העולה ואת השלמים. ויהי אחר ימים ותעל רוזה מבית רוזה וצבא ארצותהברית למלחמה בחיל כבד מאד. ויצר לעזריה ויצעק לאלוהיו. ויאמר לו אלוהים: אל תדאג, ראיתי את כל ההמון הזה ולמחרת הוא כבר לא יהיה. וישלח אלוהים את מלאכו ויהרוג את כולם. לא נשאר כי אים רוזה לבדה. ותלך ותשוב לארצה. ויגבה ליבו של עזריה ויתגאה בעצמו . ויכנס לבית המקדש דרך הדלתות האוטמטיות וירצה להקטיר לאלוהים ויאמרו לו הכהנים: אתה לא מקטיר כי רק אנחנו מקטירים. צא מפה כי אין לך רשות להקטיר. ויריב איתם ויאמר להם: על פי ההלכה מותר לי להקטיר. ויאמרו לו: מצד ההלכה מותר לך אבלמצד דארויתא אסור לך. ויאמר להם: אני מקטיר בכל זאת. ולפתע נראה על מצחו שכתוב עליו: חולה קורונה. ויבהילו אותו הכהנים מבית המקדש וגם הוא מיהר. וישימו אותו בבידוד מול הארמון שלו וימלוך בנו אחריו.
דורון מצפה מחפש כוכב לכת
הייתי מובטל כמה חודשים עד שפעם אחת ראיתי מודעה בעיתון. במודעה היה כתוב: רוצה למצוא כוכב אחר בוא אלינו. זאת הייתה המודעה של נאסא הישראלית. אמרתי לעצמי: בוא נלך. אם אחיה אחיה אם אמות אמות. הגעתי למקום והאימונים היו קשים. תאי לחץ, תאים שמדמים חלל. ולבסוף אחרי זה הגעתי לספינת חלל. לא ריחפתי בספינת חלל כי בספינת חלל היה כח משיכה כמו בכדור הארץ. הייתה איתי שם רובוטית שגם הייתה אישה וגם גבר. קראתי לה לומה. כל פעם שעשיתי טעות היא בקרה אותי ( נתנה לי ביקורת) חוץ מאיתנו היו עוד עשרים אנשי צוות . לא אומר את שמם כי אסור לי. אחרי כמה שנות אור הגענו לכוכב לכת. כשנחתנו הכוכב לכת היה מלא עצי פרי מוזרים וגם היה עץ במרכז הגן. וגם כמה בעלי חיים מוזרים לגמרי. ויאמר לנו קול ולא נראה שום אדם:אכלו מפרי גני אבל בעץ המרכזי בגן אל תאכלו ממנו כי אם תאכלו ממנו מות תמותו. ביצענו כמצוות הקול. שבעה ימים עברו ורובוט אחד ששמו נחש בא אל לומה ויאמר לה: תגידי לי למה אסור לכם לאכול מכל עץ הגן? לומה אמרה לו: מותר לנו לאכול את כל עצי הגן. רק עץ אחד אסור לנו לאכול כי אם נאכל אותו נמות. אמר לה הרובוט ששמו נחש: לא תמותו, זה עץ שיוסיף לכם חוכמה ודעת. אמרה לו לומה: אנחנו אורחים בגן הזה ואם הוא אמר אסור לנו לעשות מה שהוא לא רוצה. וינסה לפתות אותם ולא הלך לו וילך משם. ונחיה לנצח כי שמרנו את דבריו של הקול.
דורון מחפש גלקסיה אחרת (גרסה שניה)
הייתי מובטל בקריית מוצקין. אבי כבר אמר עלי שאני פרזיט . יום אחד ראיתי מודעה שכתוב עליה: רוצה לבקר במקומות שלא נגעה בהם יד אדם. הצטרף לנאסא הישראלית! אמרתי בליבי: זה תפור עלי כמו כפפה ליד. הלכתי לשם, עברתי מבחנים קשים מאוד. אחרי שעברתי אותם הם אמרו לי שאני מוכן. ספינת החלל הייתה קטנה אך מפוארת. היה שם בר , סרטים דתיים, והפלגתי בספינת החלל. החלל היה גדול מאוד. ביקרתי בכוכבי לכת רבים שהיו שם תרבויות שקשה לתאר אותם. אבל אתאר לכם תרבות אחת שלא ראיתי מעולם. זה היה כוכב לכת דומה מאוד לכדור הארץ. אני והרובוטית שלי נחתנו שם. ראינו אדם זקן הולך עם בנו הצעיר. בידו של האדם הזקן היה סכין ועל כתפיו של הבן היו עצים. מיד הבנתי בהיותי דתי שזה אברהם ובנו יצחק ואברהם עומד לעשות משהו נורא. התחבאנו בין השיחים כדי לראות מה הוא יעשה. והינה אברהם עולה על ההר עם בנו. והוא מזיע ועייף אבל עולה. הוא הכין מזבח ככל הלכתו והוא שם את בנו על המזבח וקושר אותו. ויצחק צועק: אבא אבא מה אתה עושה? אברהם: זאת מצוות האלוהים. ויקח אברהם את הסכין החדה כדי לשחוט את בנו והינה קול נשמע: אל תעשה מאומה לנער כי ידעתי כי לא חסכת את בנך ממני. ולא שמע לו אברהם וישחט את בנו . וירד מההר בלי יצחק ואנחנו רואים ותמהים. באתי אליו ואמרתי לו: הרי אלוהים אמר לך לא לעשות מאומה לנער. למה שחטת אותו? אברהם אמר להם: כי אני יודע מה הוא הבטיח לי ואם אלוהים מבטיח הוא גם מקיים. ברור לי שכשאחזור לביתי אראה את בני חי וקיים ובריא. הלכנו איתו והינה יצחק בביתו והוא חי שלם ובריא חוץ מצלקת קטנה שנשארה לו על הצוואר. נכנסנו לבית והוא שחט בקר ונתן לנו גבינה. ממש ארוחת מלכים. הרובוטית לומה לא אכלה כי היא לא צריכה לאכול. אבל היא חשדה שבנו של אברהם מתנהג באופן מוזר. היא שאלה אותו: האם אתה בנו של אברהם? יצחק ענה לה: ישר לעניין אה? טוב אגלה לך, אני שד שנשלח על ידי הסטרא אחרא כדי לבלבל את אברהם אבינו שיחשוב שהבן שלו חי. ברגע שאני אלד בן הם יהין נתונים לשליטתי. ברגע זה הרובוטית שלפה אקדח וירתה בו קרן לייזר אבל הוא לא מת מהיריה. ישר ברחנו מהאוהל שלו. לספינת החלל וטסנו משם.
חנייה הקדוש.
הקלטה. שתים עשרה לחודש השני אלפיים ושלושים
איך הכל התחיל? אספר לכם, אחרי שקרסו כל הדתות קם אדם לבוש גלימה ועשיר מאוד. והכריז: אני הנביא שלכם. לכו אחרי. קראו לו חנניה והאנשים הוסיפו לו את שם התואר קדוש. הקימו בתי תפילה לכבודו. כל יום הוא הכריז על מצווה אחת או אחרת שהוא טען שזה בא מישות עליונה שהוא קרא לה "יודעת כל" זה היגיע למצב שהוא אמר שהישות רוצה שיבנו לה בית מקדש בווגנשטון עיר הבירה של ארצות הברית. חנניה השקיע בזה את רוב כספו והיה לו כסף. כשהסתיים בית המקדש ירד כביכול ענן מהשמים וכיסה אותו. למה אני אומר כביכול? כי גיליתי שזה היה מופע אור קולי ומופע יחצנות משוכלל. אבל אנשיו של חנניה לא הסכימו להאמין בזה והיום אני נרדף על ידי אותם מאמינים. אז אם אתם שומעים את ההקלטה הזו סימן שאני כבר לא בחיים ושהם נצחו. אני מבקש ממכם להמשיך במאבקי עד לניצחון.
מי רצח את ענתיאל
הקלטה מספר 23 2030 1.2 שעה 00 3
החוקר ( רובוט:) שמך אלי לוין?
הנחקר: כן, זהו שמי.
החוקר: איפה היית בשישי לפברואר בשעה אחד בלילה? תענה לי בכנות כי אנחנו יודעים הכל.
אלי: אם אתם יודעים הכל אז מה אתם רוצים ממני?
החוקר : תענה על השאלה כי אם לא תישאר כאן במעצר עד שתשתף פעולה.
אלי: באחד בלילה הייתי ישן במיטתי. אתם יכולים לבדוק במצלמת האבטחה.
החוקר: בדקנו במצלמת האבטחה ותופתע לשמוע שהמצלמה גלתה שלא ישנת שם באותו הלילה. אז אני חוזר שוב איפה היית?
אלי: הייתי בסרט עם הידידה שלי אורטל.
חוקר: לא נכון, בדקנו במצלמות האבטחה ולא היה שם בן אדם כזה בקולונוע. אז איפה היית?
אלי: אז כנראה קיימתי יחסי אישות עם אורטל.
החוקר: לא נכון, לא עשיתם את זה. איפה היית?
אלי: אתה יודע מה, נמאס לי, אני רוצה עורך דין.
החוקר: לא תקבל עורך דין עד שנקבל ממך הודאה.
אלי: בסדר, תכתוב: רצחתי את ענתיאל כי הוא לא בא לי טוב בעיין. חתכתי את גופתו ופיזרתי אותה בכל מיני מקומות כי אני לא שפוי.
החוקר: או סוף סוף אתה מודה. אני גוזר עליך מאסר עולם בלי חנינה במציאות מדומה עד סוף חייך ובתור בונוס אתה תקרא את סיפורי שי מצפה. דרך אגב הגופה של ענתיאל נמצאה שלמה
אלי בצעקה: לאאאאא!!!
יוסף אבוטבול נגד הרובוט דום
איך זה התחיל? אסביר לכם. לפני מאה שנה במדענים בנו רובוטים חכמים. לאט לאט הרובוטים השתלטו על העולם. הם שעבדו את בני האדם וגרמו להם לעבוד אותם במקום שהם יעבדו אותנו. היה להם מלך בשם דום. רובוט ענק ומרושע שהעביד את כל בני האדם במנהרות ולהוציא משם שמן ונפט שזה אוכל לרובוטים. בני האדם עבדו קשה מאוד וזעקו לכל אלוהים שהם ידעו אבל הוא לא ענה להם כי הם בכלל לא היו קיימים. יום אחד הם נזכרו שיש עוד אלוהים שהוא אלוהי היהודים. הם אמרו: אם יענה לנו יענה, אם לא כולם שווים. והם החלו לצעוק לישועתו. כאן נכנסתי לתמונה. נשלחתי על ידי מכונת הזמן שהיא שליחת אלוהים. הלכתי לארמון שבו ניצב הרובוט הרשע ונכנסתי להיכל שלו. היו שם אלפי רובוטים שומרים שלא יתנקשו בחייו. למרות שלא היה אף שיעז. אמרתי לו: כה אמר אלוהים: שלח את בני האדם. דום אמר לי בזלזול: מי זה האלוהים הזה אשר אשלח את בני האדם? אמרתי לו: אם לא תשלח אותם אני יהרוג אותך. דום: לא תוכל לי כי אני רובוט ואתה בן אדם. אמרתי לו: עכשיו תראה את כוחו של בן האדם. שלפתי אקדח קטן ואמרתי לו: זה יהרוג אותך. דום: אין כדורים שיוכלו לו. אמרתי לו: ומים? יריתי בו מים ישר למרכז המערכת. הוא קרס וגם שומרי הראש שלו לא הצליחו לעזור לו. וכך נצלו בני האדם מהרובוטים המרושעים.
אפרים בן ערובה
הקלטה מספר 30 2046 .2 6
קוראים לי דוד אבוטבול בנו של אפרים אבוטבול
מחתרת אנטי מחמוד חטפה את אבא שלי כדי שאני יארגן ]פעולות נגד החייזר מחמוד ימ"ש. הוא הגיע לכדור הארץ עם כל הצבא שלו וכבש ארצות רבות ועמים שונים נכנעו לפניו. מחמוד ימ"ש. הגדיש את הסאה בכך שהכריז שלא צריך לאכול ארוחת ערב. בגלל שהם חטפו את אבי ארגנתי מהר צבא בעזרת אלוהים ויצאתי להילחם נגד מחמוד. השומרים החמושים נסוגו מפני הצבא כי נראינו להם כמלאכי אלוקים. נכנסנו לארמון ולהיכל שבו אמור להיות מחמוד והינה אנחנו רואים מחשב ענק. הבנתי מיד שזה השליט הרשע. מיד ניתקתי את התקע מהחשמל ומחמוד הפסיק לפעול. יצאתי מהארמון והודעתי להם: מחמוד מת. תשחררו את אבי. הם שחררו את אבי.
השד מהמדבר
הקלטה מספר 30 2046 6 .2
רונית תירוש
אם הייתי יודעת מה מחכה לי לא הייתי נכנסת להרפתקה הזו . ג'ון קרא בקריאת חירום לראות מבנה מסתורי שצץ בלב כוכב שומם. לא כל כך רציתי כי הייתי באמצע משימה. בלב אזור הג'ונגל בכוכב מו ששם נלחמנו נגד מורדים חולי צרעת. אבל נענתי לו ויצאתי לעבר שער הכוכבים הקרוב. שער הכוכבים הקרוב היה אחרי שער מרוצף אבנים שלא ידוע מי יצר אותם. בסוף השביל היה שער הכוכבים. נכנסתי לתוכו ואמרתי את שם היעד שאני רוצה להגיע אליו. לא עברה שניה וכבר יצאתי לכוכב השומם ביותר בעולם שלא דרכה בו רגל אדם. מדבר גדול ונורא. ושומם. חום נוראי בבוקר וקור איימים בלילה. פגשתי את ג'ון והלכתי עד שהגענו למבנה גבוה יותר מקומת אדם ממוצע. המבנה היה גם שקוף כך שאפשר לראות דרכו הכל. ראיתי שולחן מלא מיני מאכל מוזרים שלא ראיתי מימי וראיתי הרבה דברים מוזרים. ראיתי גם יצור איימתני יושב בראש השולחן. ידעתי שזה שד. השד התפלל תפילת המזון ואכל. בסוף זה הספיק לי וחפשתי איפה אפשר להיכנס. השד סימן לי באצבעות שאפשר להיכנס דרך הקיר. עברתי דרך הקיר. נכנסתי דרך הקיר והקיר נהפך לאטום. השד קם ואמר לי: עכשיו את שבויה שלי ולא אשחרר אותך עד שנינשא. אמרתי לו שאני יהודיה ולא מתחתנת עם שד. אז הוא אמר לי: לפחות תשתי מכוס היין שלי. לזה הסכמתי. ולפתע התעלפתי ונפלתי על הרצפה. כשהתעוררתי חזרתי לכוכב המורדים חולי הצרעת…
הסיפור האמיתי של כיפה אדומה
אימא מספרת לילד שלה בעתיד
היו הייתה כיפה אדומה שחיה עם אימא שלה כי היא התגרשה מאבא שלה אבל שניהם היו דתיים. הם גם היו בקשר אחד עם השני למרות שהם חיו בבתים שונים. יום אחד בחג פורים ארזה האם משלוח מנות יפה ואמרה לבת שלה: קחי את משלוח המנות ותביאי אותו לאבא שלך. אבל היזהרי, אל תלכי בדרך קיצור כי שם נמצאת השכונה החילונית. אמרה לה הבת: אעשה כדבריך אימא. הלכה הבת דרך השכונה הדתית כשלפתע היא שמעה שריקה. היא פנתה לעבר השריקה וראתה את זאביק . חילוני למהדרין. פונה אליה ואומר לה: למה את הולכת בדרך הארוכה? לכי בדרך הקיצור. אבל הבת אמרה לו: לא אלך בדרך הקיצור כי אימי אמרה לי: אל תלכי בדרך קיצור דרך השכונה החילונית. זאביק: אבל אני רוצה להתחזק. בואי נלמד ביחד תורה. כיפה אדומה שמעה זאת והתפתתה לבוא דרך השכונה החילונית. מיד זאביק קרא לחבריו והם תפסו את כיפה אדומה ובצעו בה את זממם. אחרי שהם עשו מה שעשו כל אחד בתורו. הם שחררו אותה ללכת לבית אביה. ראה אותה אביה כשהיא בוכה ואמר לה: ביתי מה קרה? הבת ספרה לו מה קרה והוא ניחם אותה ועודד אותה. אחר כך הוא הסתגר בחדר שעות והתפלל: בורא עולם, לא אבקש ממך עונש על מה שעשו לביתי כי אתה ברצונך עשית. רק אבקש ממך דבר אחד: החזר את בתוליה של ביתי. ויבוא אליו מלאך ויאמר לו: שמע אלוהים את תפילתך וראה את דמעתך. לכן אחזיר לבת שלך את הבתולין כאילו לא נקרעו מעולם. ויהי בלילה בשכבה לישון והמלאך עשה מה שעשה והחזיר את מה שהיה צריך להחזיר. וזאביק והכנופיה שלו נענשו על כך וחיו במחלות וייסורים עד שמתו. מוסר השכל: תמיד תכבד את הוריך כדי שלא יקרה לך מה שקרה לכיפה אדומה.
סיפורו של רבי עקיבא מטולדו
1
סיפור אחד עליו היה שהרב עקיבא ותלמידיו הלכו יום אחד לנצרת אחרי שהם ברחו מהכפרים. והתכנסו בעיר נצרת. כשבא רבי עקיבא הערבים הקיפו אותו ושאלו אותו: מה אתה עושה כאן? ענה להם רבי עקיבא: זאת הארץ שלנו. כששמעו זאת הערבים. הם ארזו את כל חפציהם וברחו מהעיר ומהארץ. שאלו אותו תלמידיו: איך הצלחת לעמוד מולם? ענה להם: ומה אתם הייתם עושים? אמרו לו: אנחנו היינו בורחים. ענה להם רבי עקיבא: זה ההבדל ביני לביניכם. תמיד תגידו את האמת
2
רבי עקיבא מטולדו ישב פעם בביתו. לפתע נשמעה נקישה בדלת. רבי עקיבא פתח את הדלת. בפתח הדלת עמד הרב גיל שיך כולו רועד ובוכה. אמר לו רבי עקיבא: מה קרה לך? אתה צריך מים? הרב גיל: תקשיב לי. אני קראתי לאשתי שקרנית ושמעתי שאמרת שמי שקורא לאשתו שקרנית כאילו גרש אותה. האם זה נכון? הרב עקיבא הסתכל עליו בעניים החודרות שלו ואמר: ואם אמרתי אז זה נכון? רק רציתי להיכנס להלכה בעתיד. הרב גיל: הרגעתני רבי.
חטיפת עינב שוורצמן
עינב שוורצמן נחטפה מביתה באמצע היום בלי שום סיבה מוצדקת לעין. עינב שוורצמן נשואה למישהו בשם אברהם. הוא חזר לביתו ובמקום אשתו מצא קלטת בה מדברת אשתו. כשהיא בתוך כלוב
עינב שוורצמן (בוכה)
נחטפתי על ידי האלמוני בשחור. תודיע לסופר שי מצפה שאם הוא לא יבוא בשעה 00 .16 להר הכרמל בלי אף אחד ביום שני. הוא יהרוג אותי. הספירה מתחילה מעכשיו. וההקלטה הסתיימה. אברהם הלך ישר לשי מצפה אותו הוא לא היכיר מעולם. ואמר לו את מה שקרה. שי מצפה אמר לו שלא ידאג. שיחזור לביתו והוא ישחרר את אשתו כבר. שי מצפה התכונן ליום שני. לבש את הבגדים המיוחדים שלו. אמר שם קדוש ומיד טס להר הכרמל. הסוכנת מאיה הייתה אתו כל הזמן. שי מצפה אמר לה: ברגע שתראי את עינב יוצאת מהרכב תהרגי את האלמוני בשחור. הגיע יום שני בארבע בדיוק. האלמוני בשחור ועינב נמצאו בתוכו. עינב נמצאה בתוך כלוב. האלמוני בשחור: הבטחת שתבוא לבד. שי: באתי לבד. עכשיו תשחרר את עינב. האלמוני בשחור שחרר את עינב. ואז מאיה לחצה על כפתור בשלט והאוטו עלה בלהבות יחד עם האלמוני בשחור שהספיק לצעוק: אתה עוד תשלם על זה.
הסיוט הנורא מכל


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
27 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך