סיפור שכתבתי שנה שעברה ( ראשון שלי )

30/07/2013 476 צפיות אין תגובות

תחיית הממלכה – הגיבור חוזר

מקדמה :
תמיד כשהייתי קטן אמא נהגה לספר לי אגדות לפני השינה . מגוון אגדות שמעתי בילדותי אך אחת אני תמיד יזכור , והיא על אל האלים האגדי שעשה מהפכה לפני אלפיים שנה . האגדה מתחילה בארבעה אומות לפני אלפיים שנה : אהבה , כוח , השוברים ואפלה . ועוד אומה נסתרת שנקראת אומת הנוקמים שהאוכלוסייה בה היא חמישה אלים , אל מאומות הכוח , האהבה , ואפלה , אל המלחמה ואל האלים שהוא אל אומת השוברים . הסיפור על אל האלים מתחיל בממלכה קטנה שנקראת ממלכת השוברים ובה היו ארבעה אחים : דרים , סקאר , דון והשובר . לכל אחד היה לו את הכוח וההתמחות שלו :
סקאר – שליטה בעשן .
דרים – שליטה והתמחות בהיפנוזה ושליטה בנשמות .
דון – שליטה והתמחות באש והתחמקויות .
השובר – התמחות בדם שחור וכח האנרגיה השלילית .
כשיום אחד החליטו להכריז על אל האלים והיו וויכוחים רבים אל התואר אל האלים , ומשם נוצר טורניר אל האלים כל אלף שנה שבמהלכו ארבעת האחים נלחמים עד למצב שאח אחד נשאר עומד על הרגליים . בטורניר אל האלים אפשר להפסיד בעזרת כניעה , פסילה או אפילו מצבים קיצוניים כמו מוות . בטורניר הראשון השובר ניצח את שאר אחיו ולקח את תואר אל האלים וקיבל את הצוות שלו והוכרז כנוקם . במהלך האלף שנה שהשובר היה בתפקיד אל האלים הוא החל להרגיש כוח עליון והחליט לפתוח מלחמה נגד אומת האפלה בכדי לשלוט באומות . האחים סקאר , דרים , ודון יצאו למלחמה משלהם כדי לעצור את השובר ושפכו את דמו וסקאר הוכרז אל האלים מכיוון שהיה האח הכי גדול עד לטורניר הבא. מאתיים שנה לפני הטורניר נולד אח קטן וקראו לו השובר על שם השובר הראשון שנפל .
השובר השני – התמחות בצ'י ואנרגיה חיובית .
וכשהגיע הזמן לטורניר כנגד כל הסיכויים הוא ניצח את אחיו ונהפך לאל האלים . והצוות שלו היו הם :
דיו – אל המלחמה . התמחות – מלחמה ואש .
טרו – אלת אומת האהבה . התמחות – חץ וקשת וזריזות .
ג'ין – אל אומת הכוח .
וסיילנט – אל אומת האפלה .
כשלאט לאט עבר הזמן השובר השני החל להתאהב בטרו והיא בו והם הבינו שהם נועדו להיות ביחד . השובר וטרו הכריזו על היותם זוג וחיו את חייהם בשקט עד ש… הגיע הטורניר השלישי והאחים החלו לחשוד טיפה שהשובר השני הוא גלגול של השובר הראשון שחזר לנקום בהם . במהלך הטורניר השובר הצליח להכניע את דרים והגיע למצב של הכנעה נגד סקאר ופתאום שמע את זעקתו של אהובתו טרו , הוא הסתכל הצידה וראה את דון מחזיק בטרו ומאיים לשבור לה את המפרקת עם הוא לא יפסיד בכוונה השובר ניסה להתנגד ופתאום הרגיש חולשה וראה שנפגע ע"י חץ רעיל בגופו ודון שבר לטרו את המפרקת כל שאר הנוקמים קפצו לזירה וכיפו על השובר בזמן שהשובר ברח עם תואר אל האלים ומאז האחים מחפשים אותו . השובר קיבל את הכינוי החדש שלו בשם "שובר הלבבות " מכיוון שנכשל בלהגן על חיה של אהובתו , הוא הסתכל לשמיים והבטיח שיום אחד יחזור לנקום וישפוך את דם אחיו ! ואני תמיד שאלתי את עצמי האם זו היא לא אגדה והאם באמת יחזור בנאדם שטוען שהוא שובר הלבבות ויביא כאוס לעולם שאנו חיים בו …

פרק א '
הסיפור מתחיל בשנת אלפיים ושתיים עשרה בכיתה נורמלית של נוער בני 18 – 17 , יום אחד בבית ספר רגיל הייתה כיתה בעלי ילדים נורמלים לחלוטין שלא ידעו או לא זכרו שבאותה כיתה נמצאים כל ארבעת הנוקמים החסרים מלבד דיו אל המלחמה הנחוצים להשלמת מעגל הנוקמים ולהכניס סדר לעולם . היה הוא שיעור ספרות שהמורה שאלה את הילדים האם הם מכירים אגדות שונות , הרבה ילדים סיפרו מגוון אגדות שהם מכירים או מיתולוגיות שונות מלבד ילדה אחת שסיפרה על האגדה על שובר הלבבות האגדי שהבטיח שיחזור לנקום ובאותה שנייה כל הילדים צחקו עליה מלבד כמה חברה ששמעו את אותה אגדה הנערים היו : ג'ייק , ראיין , איימי וארטי. כשנגמר השיעור כל הילדים מיהרו לצאת הביתה לסופ"ש ובדרך הביתה איימי החלה להרגיש שעוקבים אחריה ולאט לאט שינתה את מהירות הליכתה עד שפתאום מישהו תפס אותה וזהו היה לא אחר מלבד דיו המלחמה . הוא ניגש אליה לאוזן ושאל עוד כמה זמן עד שהיא תספר לשאר האנשים שהיא זאת אלת האהבה והם שאר הנוקמים שצריכים להיזכר ולהשלים את מעגל הנוקמים עד יום האלים שהו במרחק חצי שנה . היא ענתה לו שזה מסוכן מדי כדי להגיד להם עכשיו ושהם לא יאמינו לה ודיו השיב לה שאין זמן יותר ושהטורניר במרחק של שנה וחצי . טרו הסכימה איתו והחליטה ללכת לדבר בהתחלה עם ג'ייק , היא ניגשה לדלת שלו ודפקה , ג'ייק פתח את הדלת ושאל אותה מה היא עושה פה איימי אמרה לו שהיא צריכה לדבר איתו וג'ייק הכניס אותה לביתו. היא החלה לספר לו את כל הסיפור וניסתה לשכנע אותו שהוא הוא אל האלים הידוע כ"שובר הלבבות " . ג'ייק צחק , קרא לה משוגעת וסילק אותה מביתו . טרו הלכה משם ללא דרך מחשה כיצד היא תספיק לספר לכולם . באותו יום ג'ייק החל להרגיש מוזר ולחלום על האגדה הזו , בבוקר הוא ניגש לאיימי ושאל אותה "מה לעזאזל עשית לי? " איימי השיבה לו באותה תשובה שהיא אמרה לו אתמול וניסתה לשכנע אותו שהסיפור אמיתי אך ג'ייק עדיין החליט לא להאמין לה . באותו רגע בדיוק בקצה השני של העיר קרה תאונה קטלנית ע"י שלושה אנשים בזהות בדויה שמסתבר שבמהלך התאונה הופיע עשן משום מקום ואנשים החלו לאבד את שפיותם ולעשות דברים ללא רצונם כמו איפנוט מרחוק . למחרת התרחשה מסיבת הסיום של הנערים ובאותו יום לפני המסיבה ג'ייק קיבל הזייה מוזרה שבה הוא רואה את שובר הלבבות רץ והוא בעקבותיו , הוא החל לראות את עצמו נלחם בשובר הלבבות והשובר הצליח להכניע אותו ולחש לו באוזן " לנצח אותי זו היא לא הבעיה פה , אלה לנצח את עצמך היא הבעיה האמיתית פה ! " . ג'ייק נכנס ללחץ ולא ידע מה לעשות הוא לא הפסיק לראות דברים ולשמוע דברים . עד שנמאס לו והחליט להתעלם ולקחת כדורי הרגעה. כשהגיע השעה של מסיבת הסיום בדיוק לפני שאמרו את השם של ג'ייק לקבלת תעודת גמר נשמע פיצוץ אדיר , וכל האנשים סביב החלו לשמוע צרחות מזוויעות באוזניהם . מיד שזה קרה ג'ייק הרים את ראשו וראה שלושה אנשים בחליפות ארוכות הולכים ואלו היו לא מאשר שלושת האחים סקאר , דרים , ודון . ג'ייק ניסה להתנגד לצריחות ששומע אך דרים לא נתן לו וסקאר זיהה את איימי בתור טרו אלת האהבה . מיידית איימי נעלמה משם וסקאר התעצבן וירה באזרח חף מפשע ואמר עד שאיימי לא מזדהה כל דקה שעוברת עוד בנאדם מת . תוך פחות מדקה סקאר קיבל חץ בתוך הכתף שלו וראה שאיימי חזרה בתור טרו , סקאר הסתכל ואמר לה "האם באמת חשבת שלא נמצא אותכם אחריי אלפיים שנה ששובר הלבבות ברח עם התואר שלי ! אנחנו חיפשנו אותו במשך אלפיים שנה ואנחנו לא ניכנע וגם עם זה אומר להרוג אותך ! ואת בכלל צריכה להגיד תודה שבאותו יום דון חס על חייך ! " איימי השיבה לו " אני לא מפחדת ממך וגם עם זה אומר שהדבר האחרון שאני יעשה זה לנסות להילחם בך ! " תוך שניות ספורות סקאר תפס את איימי והחל להכאיב לה . ג'ייק הסתכל לשם והחל להרגיש משהו מוזר , הדם שלו החל להרגיש יותר חם כמו דם של נקמה , הוא החל להרגיש כח , החל להרגיש חזק ! סקאר הוציא פגיון קטן ובא לחתוך את טרו ופתאום נשמע פיצוץ שני , סקאר העיף מבטו לקצה השני וראה שמתוך הלהבות יוצא עם הראש של דרים האחד והיחיד , אל האלים האגדי שחזר סוף סוף לנקמת אחיו . שובר הלבבות הסתכל על סקאר ואמר " אחריי אלפיים שנה אני סוף סוף זוכה לראות אותך ואני סוף סוף יזכה לראות אותך סובל , כי אתה ! תמות בסבל ולאט על מה שעשית ואף בנאדם או יצור לא יעצור אותי ! " סקאר הוריד את טרו ואמר לו " אני פה לדבר אחד ! אני פה בכדי לדעת מה שכל אל רוצה לדעת ! מי האל הכי חזק ! " שובר הלבבות השיב לו "היום אני ואתה לא נילחם וגם לא דון . היום נשפך מספיק דם , היום אנו נכבד את מותו של דרים לא משנה כמה שנאה היה לי אליו ויום אחר אני אתה ודרים נסיים את זה , עם אתה רוצה ינתן לך הזדמנות לקחת מימני את התואר שלי ושם נסגור את זה פעם אחת ולתמיד ! " סקאר הסתכל וצחק והלך משם וכך גם דון . שובר הלבבות איבד את שיווי המשקל ונפל על הריצפה וחזר להיות ג'ייק ובתוך שניות הגיעו כוחות המשטר וההצלה ודיו הגיע לשם שנייה לפניהם ועלים בזריזות את ג'ייק כדי לא לחשוף אותו . למחרת ג'ייק התעורר אצל איימי בבית וראה את דיו ואותה והדבר הראשון ששאל זה " איך את חיה " הא אמרה לו שזה סיפור הרוך והחלה להסביר לו שזה הייתה תחבולה של האחים והיא הייתה חייבת להסכים כי הם איימו על החיים של שובר הלבבות והיא פחדה לאבד אותו . אחריי כל זה הוא שאל שאלה נוספת והיא " איפה סיילנט וג'ין ?

אשמח לתגובות … ולהצעות …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך