psychominde236
בכותרת רשום (המרד) בגלל שזו אמורה להיות סדרה בת 3 ספרים, המרד, המהפכה ו-השינוי. אני אשמח לחוות דעת וביקורות :)

עולם חדש (המרד) – הקדמה

psychominde236 05/01/2015 506 צפיות 3 תגובות
בכותרת רשום (המרד) בגלל שזו אמורה להיות סדרה בת 3 ספרים, המרד, המהפכה ו-השינוי. אני אשמח לחוות דעת וביקורות :)

היה זה ליל חורף סגרירי, טיפות הגשם הטיחו את עצמן על החלון בכעס וכיסו את הזגוגית. באמצע חדר השינה הצבוע ירוק, בתוך העריסה הרעועה, שכבו להן שתי תינוקות. שיערן היה חום וענייהן כחולות. ביכין של התינוקות מילא את האוויר בתחושה נוראית, היה אפשר להרגיש את האסון מתקרב.
"ששש… אל תדאגו מתוקות!" אמר איש לבוש חליפה שחורה ומשקפי שמש שכיסו את עיניו, שיערו השחור מגולח ואזנייה תחובה באזנו. הוא הרים בעדינות את התינוקות, משתדל לא להעיר את הוריהם ששכבו במיטה ליד, אך הבכי של התינוקות גבר על ניסיונותיו.
"מה אתה עושה!" צרחה אימן של הבנות והאיש ברח מהחדר במהירות ליפני שהצליחו לתפוס אותו.

באותו לילה נחטפו יותר ממאה תינוקות והאירוע נקרא "התינוקות של 2036"


תגובות (3)

נשמע מעניין מאוד!
השפה טובה ונראה בינתיים שהעלילה מעניינת. אני אקרא, אבל לא בטוח שאגיב על כל פרק.
עוד דבר מעניין- כשלוחצים על האותיות נ-ש-מ-ע (שיוצרות את המילה נשמע…) אבל במקלדת אנגלית, יוצאת המילה bang. פיו פיו!
חחח
אל תתייחסו אליי, אני מבדרת את עצמי בשעמומי.

05/01/2015 20:35

ממש אהבתי ונשמע מעניין אני ימשיך לעקוב:)
אשמח עם תקראי את הסיפורים שלי

05/01/2015 20:57

נשמע מעניין

05/01/2015 21:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך