Amora
לא חשבתי שבאמת ילך לי עם הסיפור 3:
הסיפורים הקודמים שפרסמתי קיבלו מקסימום ארבע תגובות (וזה קרה רק פעם אחת, בשאר זה היה מקסימום 2), ובעיקר לא כאלה ^^
אז החלטתי להמשיך לפרסם כאן ;)
כל חלק יהיה חצי עמוד של וורד (וכבר יש לי איזה שישה)

עיר של גיבורים- חלק 2

Amora 06/07/2013 820 צפיות תגובה אחת
לא חשבתי שבאמת ילך לי עם הסיפור 3:
הסיפורים הקודמים שפרסמתי קיבלו מקסימום ארבע תגובות (וזה קרה רק פעם אחת, בשאר זה היה מקסימום 2), ובעיקר לא כאלה ^^
אז החלטתי להמשיך לפרסם כאן ;)
כל חלק יהיה חצי עמוד של וורד (וכבר יש לי איזה שישה)

מיד כשנכנס התיישב על אחת הכורסאות הרעועות בחדר הכניסה. בבית רגיל היה צפוי שתהיה טלוויזיה מולו, אך במקום זה נמצאים מדפי הספרים הישנים, בהם אפשר למצוא הכל מהכל, חוץ מדברים אקטואליים. ליד הכורסא שעליה ישב היה שולחן עץ קטן ועתיק ועליו היה מונח עיתון העיר משבוע שעבר. על השער הייתה כתובה הכותרת 'תעשיות קלארק קנו את אוניברסיטת היים'.
ג'פרי הפך את העיתון והביט במודעות בעמוד האחרון.
היו שם המודעות הרגילות, שכירת עורכי דין, מכירת מכונית לאספנים בכמה אלפי דולרים ועוד מכירה פומבית שמתנהלת באחד מאחוזות הענק של עשירי העיר.
אבל רק אחת מהמודעות שהוצגו בדף עוררה את תשומת ליבו. " אלפיים דולר לבני נוער שמוכנים להתנדב לניסוי ביולוגי באוניברסיטת ברייקרס", ככה היה כתוב.
"ניסוי ביולוגי?" הרהר לעצמו. השילוב הזה לא מצא חן בעיניו. אך המילים שיותר משכו את עניינו היו "אלפיים דולר לבני נוער". הוא נער, והוא ממש זקוק לכסף, לא משנה איזה סכום.
" הניסוי ייערך בשעה אחת בדיוק ב…" ג'פרי הקריא את המשך המודעה, " זה התאריך של היום!"
הוא הסתכל על השעון שמעל הדלת, השעה הייתה חמישה לאחת.
" אז כדאי שאמהר!"
הוא נכנס למשרד של המנהלת וחיטט במגרות השולחן שלה. הוא הוציא משם פתק ועם עט שהיה על השולחן כתב ' אחזור בקרוב, ג'פרי.'
הוא ידע שהוא מסתכן כשהוא מחליט לקחת חלק בניסוי מהסוג הזה, אבל זה הרגע שהוא חיכה לו,
זה המשהו המיוחד שיוכל להוציא אותו מהדיכאון ששרר בו.
הוא חטף את העיתון ורץ הכי מהר שהוא יכול לכיוון אוניברסיטת ברייקרס.
בדרך לשם דמיין לעצמו סיטואציות שונות מה יקרה בעוד חמש דקות. מה עם צריך אישור מההורים? מה אם הוא לא מתאים לסטנדרטים של העורכים של הניסוי? מה עם משהו ישתבש והוא ייפגע בצורה בלתי הפיכה?


תגובות (1)

תמשיכי!!!

06/07/2013 03:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך