Amora
מצטערת שקצר, היה לי ממש קשה לכתוב את זה (חוסר רעיונות.....)
אם למישהו יש רעיון, אשמח אם תגידו לי 3:

עיר של גיבורים- חלק 20

Amora 18/07/2013 704 צפיות 2 תגובות
מצטערת שקצר, היה לי ממש קשה לכתוב את זה (חוסר רעיונות.....)
אם למישהו יש רעיון, אשמח אם תגידו לי 3:

" יש לי רעיון." צ'ייס אמר לפתע.
הוא וקטלין התרחקו מהמדען והעובדים שלו ונכנסו לדלת הראשונה שראו.
הם מצאו את עצמם בתוך כיתה קטנה, עם לוח חכם על הקיר, שולחנות יחידים וכסאות לכל אחד וכמה ארונות באחורי הכיתה.
" מה עכשיו?" שאלה קטלין.
צ'ייס הלך לכיוון החלון ופתח אותו. הוא הוציא את ראשו והסתכל על הקרקע. קטלין התקרבה אליו והסתכלה גם היא למעטה.
" אני יודעת שעכשיו יש לנו יכולות מיוחדות, אבל אין מצב שאני קופצת את זה." אמרה.
" אני לא יודע אם שמת לב, אבל את לא במצב של לברור משהו." העיר צ'ייס.
" מה אתה מציע שנעשה?" שאלה, " הרי הם ימצאו אותנו בסופו של דבר."
" לקרוא למשטרה?" הציע.
" ברור! איזה רעיון מצויין! " קראה בשמחה, " איך לא חשבנו על זה? בוא נתקשר למשטרה, נגיד להם שמדען מטורף עשה עלינו ניסוי וקיבלנו כוחות על, ועכשיו הוא רודף אחרינו מי-יודע-למה." קטלין התייאשה מלחשוב.
" דפוק." מלמלה.
" אני לפחות מנסה לחשוב על פתרון," אמר, " לא כמו מישהי כאן."
" אנחנו בסך הכל צריכים לצאת מכאן ביחד עם האחרים." אמרה.
" ולנטרל את המשוגעים האלה." הוסיף צ'ייס, נשאן על אדן החלון.
" כן." הסכימה. צ'ייס הזדקף והלך לכיוון הארונות שבחדר.
קטלין הביטה בו בסקרנות, " מה אתה עושה?" שאלה.
הוא פתח את דלת הארון הימני, " מנסה למצוא משהו שיעזור לנו," ענה, " כמו מה זה נראה?"
קטלין הלכה לכיוונו ופתחה את הארון השמאלי.
צ'ייס הביט במה שהיה בתוך הארון שמולו. הוא הלך במהירות אל עבר קטלין ובחן את פנים הארון שהיא פתחה, לאחר מכן חזר באותה מהירות לארון הראשון.
" יש לי רעיון." אמר וחייך.


תגובות (2)

יש לי רעיון איך הם יפגשו… הוא ממש פשוט למען האמת אבל את צריכה לחשוב על איך… שפשוט ירוצו במסדרון בבריחה והשומרים של המדען או משהו, ואז יתקלו אחד בשני. עכשיו יש שתי אפשרויות, או שיברחו ביחד בעזרת איזה תכנית שאחד מהם ימציא, או שיתעלפו מפגיעה כלשהיא שנגרמה מההתנגשות ( אין לי רעיונות לאיך ומה, אולי בגלל הכוחות של אחד מהם, או בגלל התעצבנות ומכות, או שהשומרים עשו משהו…). באפשרות השניה, השומרים ימצאו אותם, ואז הילדים יהגו תכנית איך לברוח. אחרי שהם יברחו, הם יקימו חברות גיבורי על שלבושה בטייטסים וילחמו במדען המטורף שהכניס אותם לזה מדרך התחילה.
סתם חושבת על רעיונות ( בכל מקרה, זה חייב לקרות מתישהוא).
ותכתבי עוד על ג'פרי! כאילו, מי הדמות הראשית כאן לעזעזל?

18/07/2013 15:40

הוא לא מופיע הרבה כי חמשת הפרקים הראשונים הם מנקודות המבט של החמישה,
וג'פרי היה הראשון, ובגלל שהשאר התפצלו לזוגות והוא לבד אז לא מסופר עליו,
אבל עוד מעט אכניס אותו ואז הפרקים ימשיכו מנקודות המבט של כולם.
חחח, והרעיון השני זה די מה שתכננתי מלחתחילה (חוץ מכמה פרטים, בניהם הטייטס 0.ם
שונאת טייטס… :P)
תודה על הרעיונות ^^

19/07/2013 01:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך