Amora
כן יודעת שכל חלק ממש קצר >0<
אבל אני גם רוצה להשאיר במתח וגם לא לחפור יותר מדי P:

עיר של גיבורים- חלק 3

Amora 06/07/2013 717 צפיות אין תגובות
כן יודעת שכל חלק ממש קצר >0<
אבל אני גם רוצה להשאיר במתח וגם לא לחפור יותר מדי P:

המחשבות הציפו את ראשו. מרוב הרהורים וספקות כמעט ולא שם לב שהצליח להגיע לברייקרס.
בכניסה עמד שומר גדול לבוש חליפה שחורה וחובש משקפי שמש, ממש כמו בסרטים.
ג'פרי לא ידע מה לומר. הוא רק הראה לו את העיתון עם המודעה וגמגם "אני… אה… הניסוי…. במודעה…"
להפתעתו הרבה השומר מיד פינה לו את הדרך, מבלי לשאול שאלות או לבדוק אותו לפני שייכנס.
זה היה מוזר, חשב. אך המחשבה לא הטרידה אותו זמן רב כל כך.
" קומה שתיים, חדר מספר שלושים וחמש." אמר לו השומר לפני שנכנס דרך הדלתות הגדולות אל האוניברסיטה.
הוא עלה במדרגות לקומה השנייה וחיפש את דלת מספר שלושים וחמש.
לא עבר הרבה זמן עד שמצא אותה. הוא נשם נשימה עמוקה וליבו דפק בעוצמה בלתי מתוארת.
הידית זזה והדלת נפתחה לרווחה. כאשר נכנס ראה שיש בחדר עוד ארבעה נערים בגילו, שני בנים ושתי בנות, וגבר מבוגר אחד שהיה לבוש בחלוק לבן, דומה למדען. לגבר היה שיער חום כהה עם התחלה של שיערות שיבה, ועל אפו נחו להם זוג משקפיים גדולים שכמעט ולא היה ניתן להבחין בהם, מכיוון שלא הייתה להם מסגרת.
" בוא, היכנס." אמר האיש בקול דקיק.
ג'פרי שם לב שהנערים עומדים בשורה. הוא סגר את הדלת אחריו וניגש לעמוד ליד נערה שחומת עור שהייתה מעט דומה לו, מלבד הפס הורוד הצבוע בשיערה ועיניה הירוקות. היא חייכה אליו, והוא חייך אליה חזרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך