עיר של גיבורים- חלק 4

Amora 06/07/2013 791 צפיות 2 תגובות

" אתה, מה שמך?" שאל אותו האיש.
" ג'פרי. ג'פרי בייקר." ענה ג'פרי וליבו דפק בחוזקה.
"ואת?" המדען עבר לנערה שעמדה מצידו השמאלי של ג'פרי.
" קטלין פארקר, אדוני." ענתה. שלא כמו ג'פרי, הייתה רגועה למדי.
לאחר מכן שאל את אותה השאלה את הנער שעמד ליד קטלין.
" מייסון מילר." ענה הנער הממושקף.
" נינה יאנג." הנערה המלוכסנת שעמדה משמאלו של מייסון מיהרה לענות עוד לפני שנשאלה.
הנער שעמד ליד נינה שתק. הוא לא היה מרוכז במה שקורה סביבו.
" אתה, נערי, מה שמך?" שאל אותו המדען.
" צ'ייס."
" צ'ייס מה?"
" צ'ייס… קנט. צ'ייס קנט, אדוני." ענה צ'ייס.
ג'פרי הביט בצ'ייס. הייתה לו הרגשה לא טובה בנוגע אליו. יחד עם העובדה שהנער הזה היה מאוד מוכר לו, אך לא יודע למה. האם ראה אותו בעבר או שהוא מזכיר לו מישהו שהוא מכיר?
המדען שלף מאחת המגרות שבשולחן הקרוב לדלת דף כתוב ועט.
הוא הגיש את הדף, שהתברר כטופס, לג'פרי.
" תחתמו במקום המסומן, ברגע שאתם חותמים אתם מתחייבים שמה שקורה בחדר הזה נשאר בחדר הזה ולא יוצא מכאן. אם אחד מכם מתחרט הוא מוזמן לצאת, הדלת נמצאת שם," הוא הצביע לכיוון הדלת. " אז, מישהו מכם חושב שהוא לא מסוגל לקחת בזה חלק? כבר היו לי כמה שהשתפנו ברגע האחרון."
הוא הביט בכל אחד מהנערים, שבינתיים העבירו בניהם את הדף וחתמו. חמישתם לא אמרו דבר.
" מצויין." המדען חטף את הדף מידו של צ'ייס ודחף לכיסו.
" בשלב הראשון בניסוי אתם תבחרו חיה מבין החיות האלה." בידו החזיק שלט בו היו מורכבים שלושה כפתורים- ירוק, אדום וכחול. הוא לחץ על הכפתור הכחול והקיר שמאחוריהם החל לזוז ולהפתח כמו שנפתחת דלת מוסך.


תגובות (2)

המשך :)

06/07/2013 13:04

המשך

06/07/2013 13:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך