עיר של גיבורים- חלק 8

Amora 08/07/2013 732 צפיות תגובה אחת

הוא ניסה לפתוח את התא, והוא נפתח בקלות. הערפל התפזר מנינה התעוררה משנתה.
" מה קורה כאן?" שאלה בבלבול. "אח!" קראה והחזיקה את ראשה בכאב.
למייסון לא היה זמן להסברים. הוא עבר לתא שהיה נמצא ליד התא שלו מצד ימין. הוא פתח גם אותו ונתן לצ'ייס לצאת. לאחר מכן עבר לתא של קטלין ואז לתא של ג'פרי, ושחרר גם אותם.
" מה קרה? איפה האיש המטורף הזה?" שאלה קטלין בזמן שניסתה לצאת מהתא שלה.
" איפה כל החיות שהיו פה?" צ'ייס הוסיף לשאול.
" אני לא יודע מה קורה כאן, אבל מה שזה לא יהיה, לא נראה לי שזה מסתיים כאן." הסביר מייסון.
" המשקפיים שלך?" שאלה נינה.
" זה אחד מהדברים המוזרים שקרו, אני לא צריך אותם יותר בשביל לראות," אמר " בנתיים, לפחות."
" טוב, אני הולך מכאן." אמר צ'ייס והתחיל ללכת.
" למישהו מכם היו תוכניות לאחר כך?" שאלה קטלין, כאשר היא מביטה מבעד לתריסי החלון השמאלי ביותר. " כבר חושך."
" הו לא!" קרא ג'פרי באימה. הוא רץ מהר לכיוון הדלת אך גילה להפתעתו שהיא איננה.
" מה…? איפה הדלת?" הוא ניסה לדפוק על הקיר בתקווה שיקרה משהו, אך לשווא.
מייסון התקדם לעברו. " הדלת בוודאי נמצאת בצד השני, המטורף הזה כלא אותנו כאן!"
" למה באתי לכאן מלכתחילה?" ג'פרי התיישב על הרצפה בייאוש.
" משהו מאוד מוזר קורה כאן." אמרה קטלין.


תגובות (1)

אהבתי מאוד :)

08/07/2013 03:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך