עיר של גיבורים- חלק 9

Amora 08/07/2013 577 צפיות תגובה אחת

" מה הקטע שלך?" שאלה קטלין בזעם.
" ומה אתה בדיוק עושה?" הוסיפה נינה לשאול אותו.
" מחפש דלת סתרים. מרגע זה אי אפשר להיות בטוחים בכלום." הסביר, ממשיך לגעת בקיר.
מייסון צפה בהם מדברים, מנסים להעלות השארות על מה קרה ואיך יוכלו לצאת מהחדר הזה.
תוך כדי הרגיש מעין צפצופים חלשים שמפריעים לו באוזן. הוא ניסה להתעסק איתה בשביל שהרעש יפסיק, אך זה לא פעל.
אז בדק אם אותם צפצופים מגיעים ממקום מסוים. מייסון התחיל ללכת לכל הכיוונים על מנת לבדוק מהיכן מגיע אותו צליל מעצבן.
לוח האם היה בנוי מאלפי מקשים וכפתורים, גדולים וקטנים, ומסכים ירוקים ממוקמים מעליהם, מכובים. הצפצופים נעשו חזקים יותר כשעמד לי אותה מכונה קטנה.
עיניו תרו על פני הלוח עד שמבטו נעצר על אחד הכפתורים, שצבעו היה כחול כהה.
הוא סובב את ראשו והביט בשאר החבורה, " על החיים ועל המוות" אמר, עצם את עיניו ולחץ על הכפתור.
רעש צורם החריש את אוזניו. מייסון הסתובב וראה את הקיר עולה וחוצה את התקרה, כמו שעשה לפני כן. אבל לפני כן, הרעש לא הפריע לו כלל, לפני כן בקושי שמע אותו. למה עכשיו זה בלתי נסבל?
הוא הוסיף להסתכל על הנערים, הם צהלו משמחה. צ'ייס התרברב שהצליח להוציא אותם. קטלין סתרה אותו בהערה עוקצנית ונינה עמדה לידה וצחקה על כך. רק ג'פרי שתק ומיהר לפתוח את הדלת.


תגובות (1)

המשך! :)

08/07/2013 08:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך