Amora
אני מרגישה נדיבה היום, אז שלא תתגמלו בתגובות וביקורות בונות כראוי *-*

עיר של גיבורים- פרק 3- עין הפנתר (כי אני מרגישה נדיבה היום! *-*)

Amora 13/05/2016 824 צפיות 24 תגובות
אני מרגישה נדיבה היום, אז שלא תתגמלו בתגובות וביקורות בונות כראוי *-*

"אני נוקם, ואני אמצא את סופי עם גאווה."- טצ'אלה, הפנתר השחור

אריאל, או דאש, כפי שכולם כינו אותה תמיד, לא ממש מצאה עוד מוטיבציה להמשיך ולתרגל לבד את יכולותיה בחדר האימונים. משום מה, היא אינה מסוגלת לעשות את זה לבד. היא שונאת להיות לבד, אפילו אם מי שנמצא איתה בחדר באותו זמן ישן שנת ישרים, או, טוב, חווה סיוט שלא מומלץ להתערב ולהעיר אותו ממנו, זה מספיק מבחינתה. רק הידיעה שהיא נמצאת שם לבד לא עושה לה טוב. היא אדם חברתי, ושלא כמו חבריה לפרויקט, עבודת צוות תמיד תהיה בראש רשימת ההעדפות שלה, גם אם היא צריכה לעשות דברים לבד. איכשהו היא תמצא לעצמה פתרון.
היא סידרה את הבלגן שעשתה בפנים מהר מאוד. היא הכניסה את כל הקופסאות לשקית שתפתח בהמשך הזמן, כשתצטרך אותן שוב, השאירה אותה באחד מפגשי הקירות התוחמים, ויצאה מהדלת החוצה.
היא שמעה מרחוק את המעלית עולה למעלה. זה בוודאי היה טאי, שיצא לשאוף אוויר, כפי שאמר לה, כהרגלו.
ועכשיו… מה היא יכולה לעשות?
הו, אילו ג'וני לא היה עושה עכשיו "משהו שלא קשור אליה ושהיא לא צריכה להתקרב אליו עד שיאמר לה", במילותיו, אולי הייתה יכולה ללכת לעשות איתו משהו, לעוף ולעשות פעלולים או משהו מהנה אחר… אבל לא, לא עכשיו. היא נאנחה כשנזכרה בפעם היחידה בכל חייה שהוא היה זה שסילק אותה. טוב, אולי 'סילק' זו מילה גדולה מדי, אבל זה באמת הרגיש ככה. מה הטעם במאמן כמוהו כשאי אפשר לנצל את הספונטניות הבלתי שגרתית שלו לעשות מה שהיא רוצה?
ג'וני סטורם, הלפיד האנושי, היה המאמן שלה. כפי שלטסה יש את טוני, וכפי שלטאי יש את אבא שלו, קפטן אמריקה, וכפי שלמק יש את אבא שלו, הפנתר השחור, לה יש את הבן-דוד של הבת של אחות של אמא שלה, או משהו בסגנון. אפשר פשוט לקרוא לו רחוק משפחה, שהוא ג'וני.
דווקא היום, כשאין לה בכלל מה לעשות, כל ה"גיבורים" מכנסים איזושהי פגישה חשובה, והוא חייב לשמוע לחוקים ולהצטרף, אפילו שבדרך כלל הוא בטח היה מבריז. כנראה שזה באמת היה חשוב.
היא נשארה עומדת שם, מזגזגת במבטיה לשני צידי המסדרון בהתלבטות לאן ללכת.
בצד אחד נמצאת המעלית- שמסוגלת להביא אותה למקומות מופלאים אל מעל פני הקרקע, ובצד השני נמצאים עוד חדרים, כולל מטבח, מקלחות, שירותים, חדרי אימונים ומנוחה.
היא כיווצה את עיניה במחשבה. היא הרימה מעט את ידה והריחה את עצמה. לא, היא בסדר. היא לא צריכה מקלחת, למרות שיכול להיות שריח השריפה הקל שהיה עליה דווקא היה יכול להפריע, אבל לה זה לא ממש שינה.
היא משכה בכתפיה, והמשיכה לחשוב.
היא הכתה את מצחה מיד כשנזכרה ששכחה את הדבר הכי חשוב- היא לא היחידה שמתאמנת לבד עכשיו.

"אני יודע למה אתה מתנהג ככה, כי אתה מקנא." על המשפט הזה שאמר לי כבר לא הייתי מסוגל לשתוק. הוא אמר יותר מדי דברים מטומטמים בחייו הקצרים, אבל אני מניח שזה נמצא בין עשרת המטומטמים ביותר.
"אני? מקנא?" גיחכתי מהביזאריות שבתיאוריה שלו. "למה לי לקנא בך, רוג'רס?"
"אולי בגלל שכשיגיע הרגע אתה תצטרך להקשיב לי, כי אני אהיה הקפטן." הוא העלה חיוך מטופש ומרגיז כשאמר את זה.
"תקשיב, זה ממש לא קשור לעובדה שאבא שלך הוא מה שהוא, זה קשור לכך שאני לא מוכן לקבל פקודות מילד בן טיפש-עשרה." הסברתי באיפוק רב, והשתדלתי מאוד שלא להראות זאת.
"לא כל החיים אהיה בן תשע-עשרה, מק'אונאן. שנינו יודעים שזה ממש לא קשור לגיל שלי." הוא נשמע רציני מאוד כשאמר את זה, ויותר מכך, הוא פנה אליי בשם שלי. אין משהו שאני שונא יותר מכך שמדברים אליי כאילו אני חייב להם משהו, וטאי עשה את זה, תמיד.
"בסדר, אתה רוצה לדעת מה אני חושב? אני חושב שהדבר האחרון שהצוות הזה צריך זה שיפקד עליו מישהו יהיר, מתנשא וגאוותן כמוך."
"כמוני? זה נשמע יותר כמו תיאור מדויק שלך." הוא נעמד מולי, וזו כבר ממש הייתה בקשה מצידו.
"תיזהר ממני, רוג'רס."
"או שמה?" הוא שאל כלא מאמין, וזו הייתה הטעות שלו. להבדיל ממנו, אני לא מפחד להראות לספקנים שאני מסוגל למה שאני אומר. אז הוא למד את השיעור הזה ממני, שבפעם הבאה כדאי לו לחשוב פעמיים לפני שהוא בוחן אותי, לפני שהוא חושב שכדאי לפנות אליי. מאז אותו מקרה, לפני כמה חודשים, הוא קיבל ממני צלקת שתזכיר לו את זה. תרתי משמע.
כי להבדיל ממנו, אני את הבחירה שלי עושה בגאווה, ובאומץ, ולא רק בגלל שאני "הבן של-". אילו לא היה הצאצא של קפטן אמריקה הגדול, כביכול, אף אחד לא היה מניד בגללו עפעף.
והפעם, הצעקה שלו נשמעה מוזרה בזיכרוני. הקול הנמוך שלו הפך לצווחה מאופקת של ילדה קטנה ומפוחדת. המ, מי ידע שהתת-מודע שלי מאמין בזה עד כדי כך? אני לא, כי מיד הבנתי שזה כבר לא נמצא לי בראש.
למשמע הצעקה מק הסיר את כיסוי העיניים הלבן מעל ראשו. הוא, שתמיד שקד באימונים נוספים גם מעבר לשעות המקובלות, כפי שעשה עכשיו, התפלא מאוד שבכלל לא שם לב שמישהו נכנס לחדר בזמן שתרגל את חושיו האחרים לקראת שדות הקרב. הוא הרגיש די מובך מהעניין, אבל למזלו הוא היחיד שידע על כך, והוא ידע שזו הסיבה שבכלל התאמן.
הוא הוריד בעדינות את להב החרב שהניף קדימה וכמעט יצר סיטואציה לא נעימה בגלל המרחק המצומצם מדי שהיה בין הקצה המשונן שלו לבין גופה הנערתי של הבחורה שעמדה מולו בפנים מבוהלות.
היא לבשה את בגדי האימונים השחורים שלה, כפי שהייתה רגילה ללבוש כששהתה ב"שדה". שיערה הג'ינג'י הבהיר היה אסוף בחציו, עיניה התכולות עדיין עקבו אחרי הלהב שהתרחק ממנה, ומסרו שהמבט שעל פניה היה כלום לעומת מה שהרגישה בפנים. הוא הרגיש קצת רע על שגרם לה לפחד בצורה כזאת. אבל רק קצת.
הוא, לעומתה, היה ההיפך הגמור ממנה. עורה הבהיר בלט על גבי עורו השחום הכהה, עיניה התכולות לא מזכירות בכלל את עיניו החומות שלו, גופה היה קטן מאוד, ושלו גדול וחזק. הכוחות שהביאו אותה למקומה בצוות היו קוסמיים- שלו הן תוצאה של אימונים קשים ומוטיבציה בלתי נגמרת. וכל זה, מבלי להתחיל ולדבר על האופטימיות העיוורת שתמיד הייתה לה, שאותה לעולם לא יצליח להבין.
"היית צריכה לדפוק." הוא התחיל בהטפות שלו. "כמעט שיספתי אותך."
"כן, שמתי לב." היא אמרה, עדיין חצי מבוהלת אך עם קמצוץ של הקלה בקולה.
"למה באת?" הוא שאל מיד, לא נותן לה אפשרות להתחיל משפט נוסף משלה.
"אסור לי לבוא לארח חברה לחבר יקר?" היא שאלה בחיוך ושילבה את אצבעותיה במתיקות המתפרצת שלה.
"ברור שאת יכולה." הוא השיב. "אבל אני לא חבר יקר שלך, אריאל, את בקושי מכירה אותי."
"זה רק בגלל שאתה לא מוכן שנכיר." היא הצביעה עליו וקימרה את פיה וכיווצה את עיניה בחוצפה. "אתה ממש מבאס לפעמים." היא שילבה את ידיה והעבירה מבטים ספורים לצדדים. "או תמיד."
"אני לא נמצא כאן בשביל לכייף." הוא הסביר לה בפעם המי-יודע-כמה. "את צריכה לזכור שזו גם לא הסיבה שאת נמצאת כאן."
"מה רע בלעשות את שני הדברים?" היא מלמלה.
"זה ינקום בך בסופו של דבר." הוא הזהיר אותה.
"זה איום?" היא שוב כיווצה את עיניה.
"לא." הוא השיב, נמנע מלשתף פעולה עם הניסיונות שלה לשבור את הקרח בניהם. זה לא שהוא לא חיבב אותה, היא באמת נראית כמו אדם נחמד, אבל ברגע שהוא נכנס לתוך חדר האימונים- המשימה תהיה מה שנמצא בראש מעייניו. הוא לא רוצה שהזמן החשוב הזה יתבזבז על שיחות חולין סתמיות כמו זו. "סיימת?"
דאש נאנחה. "כן, אני מניחה." היא השפילה את כתפיה בדיכאון אולי מוגזם מדי. היא הסתובבה ובאה לפנות חזרה ולצאת מהחדר, אבל נראה היה שלא באמת סיימה, לפחות לא את ההרפתקה הקטנה הזאת שלהם, כי הרצפה רעדה לפתע, וגרמה לה כמעט למעוד בחוסר זהירות.
מק בא לתפוס אותה, אבל היא הצליחה לשמור על שיווי משקל ולהתייצב בקלות לפני שהספיק לעשות זאת. היא תפסה במשקוף הדלת, ואז העבירה מבט אל עבר מק.
"מה זה היה?" היא שאלה, מעלה את מבטה מעט למעלה, אל המקור ממנו הגיע גל ההדף הזה.
"בואי." הוא תפס בה ודחף אותה אל מחוץ לחדר.
"לאן? לא כדאי שנישאר במקום בטוח?" היא שאלה תוך כדי שהוא מושך בה לרוץ לכיוון המעלית שבקצה המסדרון. "המקום הזה אחרי הכל בנוי כמו מקלט. הוא בעצם… מקלט."
"אם אין לך איך להגן על עצמך, בטח, זה רעיון טוב." הוא השיב. "אבל את גיבורת-על, את אמורה לרוץ לכיוון ממנו כולם בורחים."
"האא…" דאש היססה לענות לו על כך.
"כשיגיע הרגע, את גם תברחי?" הוא שאל אותה.
"הו, כן, יש משהו במה שאתה אומר." היא נאנחה בתסכול. "בסדר. בסדר. בוא נזוז." היא הוסיפה לומר ולהסכים לו, ולמצוא בעצמה את הכוחות לרוץ מהר, אולי כמעט מהר כמוהו, לכיוון המעלית.
שניהם נכנסו, והופתעו לראות שהם לא היחידים שהחליטו לקפוץ אל האש.
טסה עמדה שם, כשידה באה ללחוץ על הכפתור המוביל לקומה העליונה ביותר. לידה עמדה בחורה ששניהם לא הכירו, בעלת שיער חום בהיר, עיניים ירוקות גדולות, גוף שופע, ומבט אדיש מובהק.
אף אחד מהם לא שאל שום דבר בנוגע אליה. הם חיכו שטסה תלחץ על הכפתור, והיא עשתה זאת. דלתות המעלית נסגרו, והם עלו למעלה.


תגובות (24)

חחחח טאי באמת יצא טיפה דוש עם הקטע של מק אבל גם הוא מעצבן.
גם עם דאש הוא מעצבן אותי, הוא פשוט מיזונתרופ מלחיץ שחולם שהוא מרביץ לטאי בזמנו הפנוי. האמת שאני אפילו לא מבינה מה הביסוס של השנאה כאן, טאי בחור מקסים *~* ועכשיו הוא עצבן אותי אז אני אודה לך אם בקרב הבא ביניהם טאי יראה לו שאיתו לא מתעסקים (וגם לא עם קפ!) תודה מראש, ליאנה.
דאש ממש חמודה האמת, גם מצחיקה, הם יהיו חמודים יחד (כי לפי מה שהבנתי מהסאב טקסט הם יהיו.) אעהההההההההה והנה אליה! התרגשות
מעניין אם טסה וטאי מסתדרים. ומה לעזאזל קורה שם? מישהו פרץ לבניין? של הפאקינג נוקמים? מי זה אנטמן שוב? חחחח אני ממש רוצה לראות המשך אז אני דורשת ממך לשבת ולכתוב או לפחות לשלוח לי ספויילרים בפרטי כדי שאני ארגע.
אגב אני כותבת לך בסוף נבלית כי נבל לא כזה זורם לי (למרות שהייתי רוצה לכתוב משהו בסגנון הג'וקר אז נראה) פרק ממש טוב! אהבתי ביותר למרות שאני לא מחבבת את מק. תמשיכי!! :)

13/05/2016 17:02

    חחחח תודה רבה XD
    תראי, אני יכולה לשלוח לך ספויילרים, אבל זה עלול להרוס לך, ולכי תדעי, אולי הם יישתנו :ם ואם את רוצה, אני גם יכולה לשלוח לך ספויילרים של דמויות שיופיעו בהמשך-המשך XP זה גם סוג של ספויילר. למרות שאני אישית שונאת ספויילרים :ם אבל לכי תדעי, אולי תוכלי לעזור לי בדברים חח
    אוקיי, אני רק מקווה שהיא תוכל להתקבל, כי אז זה יהיה מביך XD
    הו, וכן, אישית כרגע אני חושבת ששניהם דוש קטנים. אין לי מועדף בריב הזה חחח

    13/05/2016 17:10

    בבקשה ממך, תשלחי לי ספויילרים.
    חחחח אני חולת ספויילרים, אני עושה את זה עם סדרות, סרטים, אפילו עם ספרים (פשוט מעבירה לדפים האחרונים וקוראת אותם ואם זה לא מגלה לי כלום פשוט קוראת באינטרנט) אני גם אוכל לעזור לך אם תשלחי לי! אנא ממך.
    חחחח אם לא תקבלי אותה, לא נורא. אין לך מועדף? טוב אני משוחדת פה אז…

    13/05/2016 17:19

    חחח המועדפים היחידים שלי עדיין לא הופיעו אז… בקרוב.
    המממ כן, למה לא XD שלחתי לי את המייל ואני אשלח לך הודעת היי מטרידה כזאת *~*

    13/05/2016 17:24

    המועדפים שלך עדיין לא הופיעו? חחחח מעניין מי אלה.
    בכל מקרה הודעת היי מטרידה את מוזמנת לשלוח לאימייל :
    [email protected]

    13/05/2016 17:29

    שלחתי XP

    13/05/2016 17:36

ישששש דאשש והבן של הפנתר השחור!!! אני כל כך אוהבת אותו מאז הסרט של מלחמת אזרחים!!!!!(והייתי אומרת על זה משהו אבל אמרתי שאני אסתום :)
בכל מקרה חשבתי על משהו, נכון בפרק הראשון כתבת על העבר של טסה שהיא הייתה בשרפה, אפשר שזה יצור קונפליקט עם דאש או להפך שהם יהיו חברות טובות וזה יהיה כאילו התגברות על הפחד או משהו ^^
בכל מקרה הפרק מדהים(עדיין טיפה קשה לי עם הגופים המתחלפים האמצע הפרק אבל אני אשרוד, זה לגמרי שווה את זה)
בכל מקרה אם את מתכוונת לשדך בין מק לדאש אני לגמרי בעד!!!
ולמקרה שזה לא ברור אני דורשת המשך(להיות נדיבה זו תכונה ממש חשובה :)

13/05/2016 17:11

    המשך בקרוב ^^ אני רק צריכה לכתוב אותו (שבוע הבא יהיה לי מלא זמן, אני מתארת, וגם אני יודעת מה יקרה בפרק הבא, אז הוא בטח יילך חלק XP אבל אני גם צריכה לכתוב את הבא של מצוד הנבלים! :< לעזאזל איתי ועם החוסר החלטיות שלי שאין לי ממש מושג מה לעשות XD)
    הו, וכבר חשבתי על דאש וטסה *-* אי אפשר להתעלם מזה כן? חח

    13/05/2016 17:15

התיאור הזה של דאש מרחרחת את עצמה הייה מאוד מצחיק.
ברצינות מק? אתה חולם שאתה מרביץ לטאי? רק שנייה, מי יותר חזק? טאי או מק.
ולמה לעזאזל דאש מחפשת צרות? למה להתקרב למק? את רוצה למות?
ומה העניין הזה של הרעד המסתורי הזה. מה גורם לו?
אליה… שאר הגיבורים לא מכירים אותה?
ואיפה הייזל 'נאט'? 3 פרקים ואפילו זכר אין לה! אני דורש שלפחות תזכירי אותה עד פרק 6.
את יכולה לתאר יותר את טסה? אני פשוט לא זוכר איך היא נראית כי היא לא מההרשמה וקשה לי קצת לדמיין את הסצנה של המעלית בגלל זה..
פרק מעולה! אהבתי את המפגש בין דאש למק.
תמשיכי!

13/05/2016 17:13

    חחח תודה רבה ^^ אני אוכל לתאר אותה, למרות שהיא הייתה מתוארת כבר בפרק הראשון (אבל רק פעם אחת, אז אני סולחת).
    ולא, כרגע הם רק ארבעה שם, כי זו ממש ההתחלה של הפרויקט, אתה תראה בהמשך.
    ו-אוקיי, אתה תראה שכשהייזל תגיע, ההמתנה תהיה שווה את זה! אז נא להתעזר בסבלנות, בבקשה! *-*
    המממ אני מניחה שטאי יותר חזק, כי בכל זאת קפטן אמריקה הוא חייל על, אז זה בטח עבר איכשהו בגנים.
    המשך, מקווה, בקרוב *-*
    לעזאזל, עכשיו יש לי מלא לכתוב! :< שני פרקים עד הסופש! :םם בהצלחה לי!

    13/05/2016 17:18

אני מאוד מקווה שההמתנה תהיה שווה את זה.

13/05/2016 17:29

    אתה לא מאמין לי? טפו עלייך!

    13/05/2016 17:35

היי אמורה אניניכולה גם לקבל ספוילרים אני גם יכולה לעזור וכבר דיברנו על זה שיש לי הרבה זמן פנוי -_-"

13/05/2016 17:48

    אבל אם כולם יקבלו ספויילרים אז איפה הכיף בלכתוב ולהפתיע ולהכאיב לכם כל כך??? :ם

    13/05/2016 18:04

    אז או שתעלי פרקים מהר או שתשלחי לי ספויילרים כי אני במתח היסטרי!!!!!!

    13/05/2016 18:07

    בטח, אני שנייה מעלה את מה שאין לי! XD
    גם אין מי יודע מה ספויילרים, זה הכל חלקי רעיונות שגם הם קלושים, אז… תיאלצי לחכות. תסמכי עליי שלי יותר קשה 0-0 אני צריכה לכתוב את החרא הזה.

    13/05/2016 18:11

    הבנת את הכוונה שלי *,*" חוץ מזה תודי שאת נהנית לכתוב אז שצ XD

    13/05/2016 18:39

    כן, אבל יש לי את כל השבוע להמשיך לכתוב! כשבו אין לי בכלל מה לעשות חוץ מלכתוב! אז אני משאירה את התענוג הזה לאמצע השבוע ^^

    13/05/2016 18:49

    אוף איתך -_- טוב אני אצטרך לחכות בסבלנות כנראה,…

    13/05/2016 19:00

    תצטרכי לחכות בהחלט בסבלנות רבה *-*

    13/05/2016 20:26

אוקיי מדהים בטירוף! אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך! את חייבת להעלות מהר עוד פרקים! מחכה כבר לדמות שאני כתבתי (אלכסנדרה, היורשת של סטאר לורד:)

13/05/2016 21:33

    חחח קודם אני צריכה לכתוב אותם >.< ואל תדאגי, היא תופיע בקרוב (יחסית לאחרים, היא תופיע בקרוב XP)

    13/05/2016 22:03

קראתי עכשיו את שני הפרקים, הם ממש יפים ואת מוכשרת מאוד (מה חדש?), רק שדבר אחד הפריע לי, לפעמים את עוברת בין נקודות מבט מהר מאוד וזה קצת מבלבל, אולי כדאי שתפרידי בשורה לפני, זה יסדר קצת דברים. ומה הסיכוי שיש עוד מקום בהרשמה?

14/05/2016 13:59

    אמממ את יכולה לנסות לכתוב דמות, אבל אני לא יכולה להבטיח שהיא תוכל להיכנס (תלוי אם אצליח להכניס אותה ואיך היא תוכל להשתלב בסיפור).
    כבר אמרו לי בקשר לשינוי הגוף, ואני האמת שלמה עם ההחלטה שלי. אני לא רוצה להפריד עם רווח של שורה כי זו אותה סצינה, ואז זה גם יהיה מבלבל, אז אני יורדת שורה. החלקים האלה יהיו בהתחלה, לא כל הזמן, אז זה לא אמור להפריע בהמשך.

    14/05/2016 20:40
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך