Amora
הו, ואתמול הייתה לי יום הולדת *-* הידד לי! קיבלתי מתנות מושלמות ייאייי ~~~

עיר של גיבורים- פרק 8- צוות תקיפה אומגה

Amora 16/06/2016 938 צפיות 28 תגובות
הו, ואתמול הייתה לי יום הולדת *-* הידד לי! קיבלתי מתנות מושלמות ייאייי ~~~

"להביט מבעד לכתף שלך צריך להיות הטבע השני שלך."- נטשה רומנוף, האלמנה השחורה

"עכשיו תורידו את המסכות שלכם. לאט." הבחור הזר שכיוון עליהם את נשקו המיושן, אך עם זאת הפופולרי כל כך- חץ שנלקח לאחור עם מיתר קשת משודרגת, ציווה עליהם למרות שבקולו נשמע היה טון הדיבור המהוסס.
טאי ומק, לבושים שניהם בחליפות העל שלהם- טאי כ"קפטן אמריקה" החדש, ומק בחליפת הפנתר עשוית הויברניום הצבוע בשחור, היו חייבים לעשות כדבריו למרות שכלל לא אהבו את זה.
שניהם הורידו את המסכות שהסתירו את פניהם.
ברגע שעשו זאת ונחשפו לאור שבקע מהמסדרון מעבר לדלת הגבוהה שנישאה מעל גרם המדרגות, טאי הופתע להרגיש איך קנה האקדח שכבר הספיק להתחמם כשנצמד אליו מתרחק מעורפו ומניח לו.
"רוג'רס." כשהבחורה שניצבה מאחוריו אמרה את שמו, לפי הצורה שבה אמרה אותו, הוא הצליח להעלות חיוך קטן והבין מיד מה הרגיש לו מוזר בכל הסיטואציה.
"רומנוף." הוא השיב לה.
"רומנוף?" מק שאל והסתובב להסתכל על הבחורה הצעירה. היא העלתה אליהם חיוך מסופק והחזירה את נשקה לנדן שבחגורת החליפה השחורה שלה. היא הייתה צעירה, בגילה של טסה. שיערה החום-אדמדם הגלי והארוך גלש על גבה, ועיניה האפרפרות הסתכלו על שניהם בסקרנות טיפה מאושרת.
היא העבירה מבט אל הבחור הנוסף שהגיע איתה. "אתה יכול להוריד את הקשת, אדם." היא אמרה לו, וכך הוא עשה, אך בעדינות ומוכנות לתקוף שוב.
הבחור, אדם, היה בגילו של טאי, בערך. שיערו היה חום בהיר ועיניו אפורות עם נגיעות תכולות בהן. עורו היה שזוף מהשמש, עד כמה שהיה ניתן לראות עליו, ולצד עינו הימנית ניצבה צלקת ישנה. הוא לבש חליפה משלו, שחורה-סגולה חסרת שרוולים, ונעל מגפי הרים כהים. "אז אני מניח שזה אומר שהם בצד שלנו." הוא פנה אליה והמבט שלה העביר לו הסכמה מאשרת.
"הצד שלכם?" מק שאל. "איזה צד זה?"
"כמונו." טאי השיב לו. "מק'אונאן צ'רטר, תכיר את הייזל רומנוף. הבת של נטשה רומנוף."
"האלמנה השחורה." מק הבין מיד, וכנראה גם לפני, כאשר טאי הזכיר את שם משפחתה.
"מישהו עשה שיעורי בית." אדם העיר בקלילות, ומק העביר לו מבט לא מרוצה.
"ומי אתה?" הוא שאל אותו.
"אדם ברטון." הוא הציג את עצמו. "אבל אתם בטח מכירים יותר את אבא שלי, קלינט, או אולי בכינוי שלו- "עין הנץ", שכרגע הוא בוודאי ישן לו בשקט מבלי לחשוש ששוב אעשה משהו מטופש. אם הוא היה מת, בטח היה מתהפך בקברו."
טאי ומק הסתכלו עליו בתדהמה, והתקשו להגיב למה שאמר. הייזל, מאחוריהם, העבירה את ידה על צווארה במהירות כדי לסמן לו להפסיק לדבר.
"מה, מוקדם מדי?" הוא שאל. "מצטער, אני לא כל כך טוב בכל עניין הרצינות הזה."
"אז כדאי שתתחיל." מק הציע לו, אך אדם פשוט משך בכתפיו כלא מתעניין במה שאמר.
"איך אתם יודעים על מה שקרה?" טאי שאל אותם, או יותר נכון את הייזל, שכנראה הייתה אשת שיחה יותר עדיפה מאדם.
"אבא שלך שלח לנו הודעת חירום לגבי המצב." היא השיבה לו. "במקרה היינו קרובים אז הגענו. ראינו שאין אף אחד בבניין אז התחלנו לחפש. ראינו אתכם, בחליפות שלכם, והנחנו שמשהו לא בסדר, כי הרי הקפטן והמלך טצ'אלה לא בדיוק זמינים כרגע." היא הסבירה לו והוסיפה את שאר התשובות לשאלות הבאות שבוודאי התכוונו להעלות אחר כך.
"הבנתי." הוא אמר. "טוב, אז, שנעלה?"
"מה בקשר למתנקש?" מק שאל אותו.
"אני לא חושב שהוא כאן יותר." טאי ענה לו. "אבל יש לי רעיון חדש."
"אז בואו נזוז." הייזל טפחה על גבו של טאי, וצפתה בו כשהתחיל לחזור על עקבותיהם במדרגות. מק עלה אחריו, והיא סימנה לאדם ללכת לפניה. הוא עשה זאת, והיא התקדמה אחריהם, אחרונה בשיירה, שכשעלו למסדרון בדרכם חזר לשאר, כבר הפכה לקבוצה קטנה.
היא התקרבה יותר אל טאי, ושניהם התהלכו מאחורי מק ואדם. "אז, מה שלום גברת מקארת'ני הקטנה?" היא שאלה.
"גברת מקארת'ני?" הוא חזר על הכינוי שנתנה לה. "את מתכוונת לטסה?"
הייזל הנהנה במבט ריק.
"היא בסדר." הוא ענה.
"קיבלה את השריון שלה כבר?" שאלה.
טאי היסס להשיב לה לרגע. "הא, לא."
"טוב, אני מקווה שתצליח להשיג אותו איכשהו." הייזל אמרה. "אחרי הכל, אנחנו צריכים את איירון מן במערכה."
"ואנחנו צריכים שיתוף פעולה." טאי הוסיף, מבין מה הייזל לא אומרת במילים. "תבטיחי לי שתהיי מקצועית."
"אני תמיד מקצועית, רוג'רס." היא נשמעה מעט נעלבת ועצבנית מההערה שלו.
"כן, בשביל עצמך." הוא אמר. "כאן אנחנו עובדים בצוות, הייזל. אני רוצה שתזכרי את זה."
"אתה יכול לסמוך עליי." היא הבטיחה.
"האמנם?" הוא כאילו שאל, והיא הבינה את כוונתו. כנראה שהכיר אותה מספיק זמן בכדי לדעת שהוא צריך לפקפק בה תמיד. אבל מה לעשות, ככה היא. הדבר הראשון שתחשוב עליו קודם כל יהיה היא עצמה. האחרים אחר כך. ואם יש לה משימה חשובה יותר מכדי שתוכל לשתף אותה עם הצוות, היא תעסוק בה לבד, בראש ובראשונה. זה מה שאמא שלה לימדה אותה, או לפחות הראתה לה.
לטאי הייתה סיבה טובה להטיל בה ספק, אך כמוה, הוא גם ידע שתעשה הכל למען משימה בעלת מטרה חשובה, ויכול להיות שמה שהם עושים עכשיו הוא מסוג המשימות האלה.
הארבעה הגיעו לבסוף לחדר בו כולם התכנסו. בחדר, חדר התצפית, שהיה די גדול, ניצב חלון גבוה במקום אחד מקירותיו שחולק על ידי רשת של מוטות ברזל מרווחים, אופקיים ואנכיים, שהשקיף אל העיר ניו-יורק, ש-טוב, נהרסה לא מעט פעמים, וממנו היה אפשר לצפות גם איך. החדר הוסיף לספק נתיב ישיר למנחת המסוקים של המגדל, שם כבר יצא להם להיות מספר רב של פעמים בחייהם, שכלל אחת באותו יום. מצידו השני, מול החלון המשקיף, ניצב פתח המעלית, וממולו, בניהם, סבבו ספות שולחן פשוט. בצד החדר, בפינה השמאלית לכניסה, טוני שם דלפק, של בר. הוא מעולם לא הסכים לאף אחד ממתלמדי הפרויקט לגשת אליו, והם ידעו בדיוק למה, והאמינו בצחוק שזה בעיקר כי נגמר לו כל אוסף המשקאות ש"החביא" שם, בתירוץ שלו שזה קרה בגלל "זמנים קשים", ואסור שאף אחד ידע על זה.
האמת, זו דווקא הייתה סיבה הגיונית. בתור איירון מן הוא בהחלט עבר זמנים קשים, אולי אפילו יותר מדי.
כאשר הארבעה יצאו מהמעלית וסרקו את המקום במהירות, הם שמו לב למשהו שונה.
מנחת המסוקים לא היה ריק, ולא בגלל איזה מסוק סתמי שחנה שם. סוג כלי התעופה שניצב עליו לא היה דומה לשום סוג שאי פעם נתקלו בו. הוא היה מהסוג שרק שמעו או ראו תמונות של דבר כמו זה, אבל… יכול להיות?
בתוך החדר, ישובות על הספות, חיכו טסה, אליה ודאש, ואיתן היה גם עוד מישהו. הוא היה צעיר, בעל שיער ג'ינג'י קצר, ג'קט עור חום, ג'ינס כחול כהה חצי קרוע, ומגפיים חומים גבוהים בעלי סוליה עבה.
לא, רגע.
בצפייה מקרוב התברר שהנער בעצם היה נערה צעירה, שלתווי פניה השיער הקצר האדמדם דווקא החמיא מאוד. כאשר הם ניגשו אל שאר הבנות, הנערה החדשה הסתובבה.
חיוך גדול ובלתי נשלט עלה על פניה ועיניה הירוקות נצצו בהתרגשות. היא קמה ממקומה בזריזות.
"מי זאת?" טאי פנה אל הבנות בשאלה.
"זו אלכס." דאש הציגה אותה לפניהם. "היא הגיעה מהחלל!" היא הוסיפה לומר ומחאה כפיים בהתלהבות מעצם העובדה היחידה הזאת.
אלכס הסתכלה עליהם ונופפה במהירות כשעל פניה לא נמחק החיוך הגדול.


תגובות (28)

מזל טוב!
סוף סוף! הייזל!
בא לי כבר אינטראקציה בינה לבין טסה. הולך להיות מצחיק(נכון?)
למה דאש כזאת נלהבת כל הזמן???
רק שנייה, מה??? אלכס הגיעה מהחלל! אוקיי…
פרק מעולה. תמשיכי!

16/06/2016 15:36

    כי ככה דאש, היא אוהבת הכל אפילו כשזה לא בדיוק הזמן לאהוב הכל *-*
    ו- המממ אולי, אולי לא, אבל אני יכולה להבטיח שיש סיפור מאחורי היחסים של טסה והייזל (ואני כבר אומרת שזה לא רומנטי, כי מהניסוח שלי זה נשמע שכן והייזל היא הרי בי, אז לא, זה לא רומנטי 0-0)
    תודה, המשך בקרוב ^^

    16/06/2016 15:42

יששששש פרק חדששש והייי גם דאש אומרת בו איזה שורה???????? לפי דעתי הכנסת את הדמויות החדשות בצורה מולשמת ואני לא חושבת שציינתי את זה אבל הקטע של הנקודת מבט הכללית- גאוני כשיש כל כך הרבה דמויות????
מחכה ממש להמשך ו… הייתי מתחננת בפני שתעלי פרק נוסף הסופש אבל אני יודעת שלא תעשי את זה אז אני פשוט אצטרך להעזר בסבלנות????
והיי תרגיעי את בלאק מדאשש שלי היא הדמות האופטימית היחידה בסיפור????

16/06/2016 18:46

    חחחחחח תודה רבה! D:
    טוב, דאש ואדם, למרות שאדם הוא יותר ציני מאופטימי XP ו… כן, אני לא אעלה הסופש הזה >0< אבל תשמחי שאני מתקדמת בקצב טוב *-*
    בהמשך יהיו לה יותר שורות, אל תדאגי, פשוט יש הרבה דמויות ויצא שהפרקים האחרונים התעסקו יותר בטאי וטסה XP (טוב, יוצא שהם הדמויות הכי ראשיות בסיפור חחח)

    16/06/2016 18:49

    מן הסתם זה בכל זאת סיפור על הנוקמים אבל ההזנחה הזאת… באלי לעשות על דאש פאנפיק רק בגלל האוגמת נפש(סתם צוחקת חיים הכל טוב????)
    הקצת מעולה אבל המתח בכל זאת הורג אותי~אנירקיניחאתזהכאן~

    16/06/2016 19:00

    חחחח את מוזמנת לעשות עליה פאנפיק, אני אוהבת שעושים פאנפיקים על מה שאני כותבת (כן, יצא שעשו, עדיין מחכה להמשך אחמאחמ הוא יודע שאני מדברת עליו אחמאחמ) אני אקרא *-*

    16/06/2016 19:05

    יודעת מה זה מה שאני יעשה(לא מבטיחה שזה יהיה טוב כמו הסיפור שלך אבל עדיין…) מקווה שתקראי????

    16/06/2016 19:44

    הידד! אבל אבל אבל תוסיפי גם את הדמויות האחרות *-*

    16/06/2016 19:45

    חשבתי לעשות משהו על החיים הקודמים שהיו לה ואז להכניס אחרי כמה פרקים את הקטע שהיא קיבלה את הכוחות, אולי אחר כך אפשר להוסיף את הימים הראשונים בשדה בגלל ש…. אני לא יודעת את הסוף של הסיפור המקורי( את יכולה לגלות לי ואז אני אכתוב פאנפיק על החיים שאחרי עם הדמויות האחרות????????)

    16/06/2016 20:09

    הווו ואולי אדם יקבל טפקיד קמע קטן (,כי הוא ציני ולאחרונה אני מתחילה ממש לחבב את הוקאיי)

    16/06/2016 20:10

    חחחחח אפילו אני לא יודעת מה הסוף של הסיפור XD אבל כן יכולה להגיד שהוא ארוך (יש כל כך הרבה דברים שאפשר להכניס!) את יכולה לכתוב על מה שקרה לפני הסיפור (למרות שי פרטים שעדיין לא התגלו שקרו בתקופה הזאת, אבל זה פאנפיק, זה לא קריטי)

    16/06/2016 20:41

אמממ…יש לך טעות….נטשה לא יכולה להוליד ילדים בגלל החדר האדום….אולי תגידי שהיא הבת המאומצת

16/06/2016 20:11

    הסיפור לא מבוסס על הסרטים, אלא רק על קו העלילה שלהם. אני יודעת שבסרטים היא עקרה אבל בסיפור הזה לא (הסיפור הוא שילוב של הסרטים, הסדרות והקומיקסים. אני משלבת בניהם ולוקחת את הדברים הטובים ^^)

    16/06/2016 20:40

ומזל טוב!!!!

16/06/2016 20:13

    תודה :)

    16/06/2016 20:40

אני גם יכול לכתוב פאנפיק על הייזל…!
למרות שאני צריך להמשיך את הפאנפיק על מצוד האגדות(שלא לדבר על הסיפורים שלי. אני לא מצליח להמשיך אותם. היה לי המשך כבר לכמה מהם, אבל לא אהבתי. כנראה אקח זמן עד שאמשיך אותם, אם בכלל. אבל פאנפיק זה יותר קליל ופחות מחייב)… מקסימום נעשה שניים.

16/06/2016 21:24

    לא לא לא אתה קודם כל תתחייב לפאנפיק של מצוד האגדות ואז תוכל לעשות פאנפיק אחר *^* בחיי התחלת בספר הראשון ואני כבר בספר השלישי!

    16/06/2016 21:26

מזל טוב!! פרק ממש יפה, אבל כל כך לא מסתדר לי שלנטשה יש בת כי היא עקרה… אבל זה כניראה תלוי בגרסא. מחכה לפרק הבא! ^.^

16/06/2016 23:48

כמו שכבר הסברתי, היא לא עקרה בסיפור, כי הוא שילוב של כל הגרסאות וקו העלילה של הסרטים עם כמה שינויים. ותודה! :)

17/06/2016 07:49

אומייגד פרק מדהים! ומזל טוב!!!! אני שמחה כל כך שאלכס סוף סוף הצטרפה! יאיי, עשית אותי ממש מאושרת :)

17/06/2016 15:08

    חחחח ייאיי שמחה לשמוע! אז את הפרק הבא את ממש תאהבי אם כך (מו-חע-חע)

    17/06/2016 15:09

    והאמת שנכנסתי בזמן האחרון לפאנפיקים (בעיקר על האוונג'רס), אז אם תרצי אני יכולה לכתוב קצת על אלכס וההרפתקאות שלה בחלל יחד עם סטאר לורד :) ואת חייבת להפסיק להיות רעה ולהעלות פרק רק פעם בשבוע >.<

    17/06/2016 15:12

    תראי, הייתי מעלה פעמיים בשבוע אם לא היה בחיי דבר כזה שנקרא צה"ל…
    חחחח מה פתאום כולם רוצים לכתוב על הדמויות שלהם מהסיפור? XD לאף אחד אין רעיונות משלו?? 0-0

    17/06/2016 15:14

    יש לי יותר מדי רעיונות :D
    האמת שהתחלתי עכשיו סיפור גיבורי על בשם "רדיואקטיביים", אם בא לך להציץ בו. יש בינתיים רק פרק אחד. אני צריכה לראות כמה אני מתחברת לדמויות שבו ואז אני אראה אם להמשיך אותו או לא

    17/06/2016 15:15

    הממ אולי, פשוט יש לי בעיה לקרוא ממסך (זה לא תירוץ, זה אמיתי ;0;)
    הו וגם לי יש משהו בסגנון, הוא כמו אקס מן, קוראים לו "העליונים", יש איזה תשע פרקים (?) אבל לא יצא לי להמשיך אותו.

    17/06/2016 15:19

אני ממש מצטערת שרק עכשיו אני מגיבה! (למרות שזה ממש מעצבןןן שנעדרתי איזה שבועיים והעלת רק 2 פרקים!! הייתי בטוחה שיהיו לי כמויות לקרוא.)
וואו!! ממש אהבתי את שתי הפרקים (אגב למה קאפ עזב כזה מוקדם? לא היה הם זמן לקבל ממנו אפיו עצות, מסכנים פשוט זורקים אותם למים, מילא טאי שנולד לזה אבל אליה בטח רוצה להתאבד.)
אני ממש אוהבת את האלמנה והייזל נראית לה דומה לה ממש אז יש לי הרגשה שאני אחבב אותה, למרות שאת אדם אני פחות מחבבת, כאילו הוא חמוד ומצחיק והכל אבל….
הם היו אמורים לזהות שזה טאי!! מילא מק כי בכל זאת החליפה של הפנתר השחור לגמרי אטומה.
ולמה הייזל שואלת אותו על טסה? מאיפה לו לדעת? מה יש לה נגד טסה? הי ממש מתוקה!!
הפרקים ממש מעניינים ולמרות שאני טיפה יודעת אני עדיין ממש ממש ממש מסוקרנת לדעת מה יקרה עכשיו!
הייי ואלכס הגיעה!! הייתי בטוחה שתהיה לה איזה כניסה דרמטית כזאת, כי בכל זאת, הי דיי באה מהחלל. פרקים מעולים! תמשיכי מהרררררר

18/06/2016 00:02

    תודה רבה! D:
    חחחח אמממ אין לי ממש מה להגיב על הדעות שלך, רק שתחכי להמשך ~~ וטוב, אני מעלה פרק בשבוע אז, את מבינה, יהיו רק שני פרקים את לא תהיי שבועיים XD
    המשך יתפרסם שבוע הבא ^^

    18/06/2016 08:34

לופה, איפה את קוראת פאנפיקים על הנוקמים?? אני מחפשת שנים…

23/06/2016 14:16
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך