עשר עצבעות מדממות

מקנזי 21/03/2015 1937 צפיות 5 תגובות

פעם אחת הייתה ילדה שקוראים לה ליה. לליה היה אח תאום קרציה במיוחד ומטומטם אבל מחונן שקוראים לו יותם.לליה היו אמא ואבא שלו מרשים לה ליראות טלוויזיה או להיות במחשב או ללכת לחברות.
לילה גשום אחד ליה נשארה לבדה בבית ופתאום היא שומעת את הטלפון מצלצל. ליה ענתה והיה שקט ואז היא שמעה מישהו אומר : "יש לי עשר אצבעות מדממות ואני במרחק של שתי יבשות ממך". ליה חשבה שזה בדיחה והמשיכה לעשות את עיסוקיה. לאחר שעה הטלפון שוב צילצל ומישהו אמר : "יש לי עשר אצבעות מדממות ואני במרחק של שתי ארצות ממך". ליה התחילה לפחד. כעבור חצי שעה צילצל הטלפון ומישהוא אמר : "יש לי עשר אצבעות מדממות ואני במרחק של שתי ערים ממך". ליה לא ידעה מה לעשות ואז היא שמה לב שזה כל הזמן מיתקרב… לאחר כמה דקות הטלפון שוב צילצל ומישהוא אמר : " יש לי עשר אצבעות מדממות ואני במרחק של שניי הרים ממך". ליה התחילה לפחד . כאבור כמה דקות הטלפון צילצל ומישהו אמר : " יש לי עשר אצבאות מדממות ואני במרחק של שניי רחובות ממך " . ליה התחילה לישתום את כל החלונות והדלתות בבית והיסתתרה מיתחת לשמיחה.
כעבור כמה שניות הטלפון צילצל ומישהו אמר : " יש לי עשר עצבעות מדממות ;ואני במרחק של שניי ביניינים ממך" . כעבור כמה שניות צילצל שוב הטלפון ומישהו אמר : " יש לי עשר עצבעות מדממות ואני מיחוץ לבינין." ואז נישמעו דפיקרות בדלת וליה שמה על עצמה מגנים ופתחה את הדלת וראתה מישהו מוזר אם עשר עצבעות מדממות והוא אמר " יש לי עשר עצבעות מדממות. איפשר פלסטר" ???


תגובות (5)

חחחחחחחחח יואו נקרעתי מיזהההההההֱֱֱ!!!!!
חשבתי זה יהיה כמו בכל הסיפורים שהוא רוצח אותה , אבל אפשר פלסטר?!
נפלתי מהכיסא מרוב צחוק!!!!!
שאפו

21/03/2015 22:32

אני שמחה שנהנת

22/03/2015 15:56

חחח, מקנזי, תראי, את לא בדיוק הבנת. באתר הזה אסור להעלות סיפורים או שירים או בדיחות או כל דבר אחר שהוא לא יצירתך הבלעדית. כתוב למטה לפני שאת מעלנה סיפור שזה חייב להיות היצירה שלך. אדם שמקיר את הבדיחה ויראה את זה יכול לדבר עליך. אני לא כועסת או משהוא כזה, לא ידעת. בסדר, פעם הבאה תדעי.

22/03/2015 18:01

אבל זה סיפור עממי אני הקרתי אותו עוד ליפניי שסיפרת לי אותו וגם אני סיפרתי לך אותו ואת החלתט שזה סיפור שאת המצאת

23/03/2015 15:19

    אמרתי לך שאני המצאתי אותו אמרתי שאחותי סיפרה לי אותו (וזה נכון). ובסדר, לא יודעים מי כתב אותו.
    תעני לי שנייה:
    את המצאת את זה?

    23/03/2015 20:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך