Amora
אני ממש אודה לכם אם תגיבו,
אני יודעת ש"פאוור ריינג'רס" נשמע עלוב, אבל זה ממש לא! >.<

פאוור ריינג'רס- אגדת אומגה- חלק 2

Amora 12/07/2013 675 צפיות 2 תגובות
אני ממש אודה לכם אם תגיבו,
אני יודעת ש"פאוור ריינג'רס" נשמע עלוב, אבל זה ממש לא! >.<

הם בדיוק סיימו את המשמרת. אוולון, גבריאל ופייג' היו מותשים אחרי הניקיון של בית הקפה.
" זהו, סיימנו הכל." אמר גבריאל כשהוא מתיישב על הכסא בעייפות.
" לא, עדיין נשארו השירותים." סתרה אותו אוולון, קופצת ומתיישבת על הדלפק בקושי.
" תור מי עכשיו?" שאלה פייג' כשהיא מניחה את ראשה על משענת הכסא שעליו ישבה.
אוולון התמתחה והושיטה את ידה לעבר הקופה, היא הוציאה מהמגירה שלידה פנקס תכול ורפרפה עליו. חיוך עלה על פניה.
" קדימה, ג'י. יש לך עבודה." היא הביטה בגבריאל וצחקה, פייג' הצטרפה אליה מיד.
גבריאל גנח וקם בחוסר רצון.
" מהר, לפני שסם יגיע." האיצה בו.
" יש לך מזל שאת בת." ענה והלך לכיוון המחסן. פייג' ואוולון צחקו.
" מה קורה?" שתיהן שמעו קול מוכר שהגיע מפתח בית הקפה. בחור צעיר בעל שיער חום כהה וחיוך שמתנוסס על פניו עמד בפתח.
" היי, סם." אמרה פייג'.
" אני רואה שסיימתם" אמר.
" כמעט. רק השירותים נשארו וגייב עושה אותם." אמרה אוולון, ובדיוק אז יצא גבריאל מהמחסן עם בקבוק אקונומיקה.
" יודעים מה? אתם משוחררים." אמר סם והתקדם כמה צעדים קדימה, לעבר גבריאל.
" באמת?" שאלו כאחד.
" ומה עם השירותים?" שאלה פייג'.
" אני אעשה אותם." ענה וחטף את האקונומיקה מידיו של גבריאל.
" וואי, תודה!" אוולון קצפה משמחה.
" תודה, אחי." אמר גבריאל בחיוך. שלושתם יצאו בקריאות הקלה מבית הקפה, סם הביט בהם וחייך.
" בחיי, אני טוב כל כך שאני חייב לקבל על זה פרס." אמר לעצמו וניגש אל השירותים.


תגובות (2)

נראה לך אין על פאוור רינגרס חחח אחים שלי הדביקו אותי בהם
חחח גם בבובספוג חחח תמשיכיייייייייייייייי
מחכה להמשך…. -.^
אוהבת שרית =)

12/07/2013 03:40

חחחח תודה רבה ^^

12/07/2013 05:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך