Amora
אני מפרסמת שוב גם את הקטע הזה ._.
לשני החלקים האחרונים לא היו תגובות בכלל, וזה די מאכזב כי בקטעים האחרים בפאנפיק הייתה לפחות תגובה אחת (...)

פאוור ריינג'רס- אגדת אומגה- חלק 7

Amora 15/07/2013 600 צפיות 2 תגובות
אני מפרסמת שוב גם את הקטע הזה ._.
לשני החלקים האחרונים לא היו תגובות בכלל, וזה די מאכזב כי בקטעים האחרים בפאנפיק הייתה לפחות תגובה אחת (...)

במקום אפל, קודר ואפלולי, הנקרא מימד אלפא, חיו פעם מפלצות אדם מוטנטיות הנקראות תפלצות.
לתפלצות מטרה אחת- להשתלט על כוכב ושמו כדור-הארץ.
אך לפני הרבה מאוד שנים, ממש לפני שהתפלצות, ובראשם התפלצת החזק מכולם- "השורר", חמישה לוחמים חזקים ומופלאים, לוחמי אומגה הידועים בשם "הפאוור ריינג'רס אומגה" הביסו את השורר וחייליו וכלאו אותו מאחורי סוגר ובריח מתחת לפני השטח של מימד אלפא, בעוד שאת שאר התפלצות השאירו ללא כוחות לחימה אלימים.
אבל השורר גם לא נשאר חייב. את חמשת הלוחמים הרג בדם קר, ואת כוחותיהם כלא מתחת לאדמה, יחד עם ספר האגדה שלהם, ובכך חיסל את שושלת הלוחמים ומחק את קיומם.
כעת, אחרי מאות שנים בהם התפלצות חיו ללא כוחות, אור בקע מהשמיים וחידש את נשמותיהם החלשות, וכך גם את חסדם לשלוט.
פאו התעוררה משנתה הנצחית ולא הבינה מה קרה והיכן נמצאת. מסביבה שרר חושך קודר, וערפל אדום התערבל עם האוויר. היא לא הבינה מה קורה סביבה, ולפתע נזכרה בקרב האדיר שהתחולל לפני ששקעה בתרדמת.
" השורר!" קראה באימה, " והריינג'רים!" הוסיפה בזעם.
" אני רואה שגם את התעוררת, פאו." היא שמעה קול מוכר מאחוריה. היא הסתובבה וזיהתה את חברה למסדר האימים, אם אפשר לקרוא לו חבר.
" מדקור. אז גם אתה כאן." אמרה באדישות.
" כן." ענה.
" מה קרה?" שאלה בהתעניינות וניסתה להראות אמפתית, כיוון שידעה שאולי לו יש את התשובה.
" הובסנו." עוד קול מוכר נשמע מאחוריה. שניהם פנו לכיוון הקול וראו את סגנו של השורר- דנואה.
" דנואה." אמרו ביחד.
" אנחנו, חבריי, הובסנו על ידי הריינג'רים המעצבנים." הסביר.
" אבל אנחנו לא צריכים לדאוג עכשיו, נכון, דנואה?" שאלה פאו, " הריינג'רים חוסלו על ידי השורר."
" לאו דווקא." ענה.
דנואה היה ידוע בתור יודע-הכל. הוא אהב לשחק עם הידיעה שהוא מעודכן בכל דבר יותר מפני האחרים וללגלג עליהם עם עצמו.
" תתחיל לדבר!" התעצבן מדקור, ושלף את חרבו לעבר התפלצת הזקן.
" הרגע, מדקור." הרגיעה אותו פאו, " אם תהרוג אותו לא נדע דבר."
" צודקת." הסכים והחזיר את חרבו לנדן.
" הריינג'רים שהביסו אותנו אכן חוסלו," דנואה התחיל להסביר, " אך מישהו מצא את ספר האגדה ועורר אותנו מחדש, ביחד עם הכוחות של הריינג'רים."
" הו לא!" קראה פאו בתסכול.
" אסור לריינג'רים לחזור!" הוסיף מדקור.
" וזו הסיבה שאנחנו לא ניתן להם לחזור." הסביר דנואה.
" אבל איך?" שאלה פאו.
" נשמיד אותם בהקדם האפשרי." ענה.


תגובות (2)

מצטערת מצטערת !!!!!!!
שלא הגבתי לך פשוט הייתי במשבר ורציתי לעזוב את האתר
אבל עכשיו אני פה ותקשיבי קראתי את דתי הפרקים
ואת חייבת להמשיך אבל מהר
יאווו עם אח שלי היה מעריץ שלהם עכשיו זאת אני פדיחות חח ><
אוהבת שרית =)

15/07/2013 07:49

חחחח לא נורא, אני שמחה שחזרת P:
ואני אפרסם את החלק הבא בקרוב ^^

15/07/2013 07:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך